Blokada krzywkowa mostu Uaza 469b
Moderator: Student
-
- jestem tu nowy...
Blokada krzywkowa mostu Uaza 469b
Witam Serdecznie
Szukam fachowca z okolic Nowego Sącza który podjął by się montażu blokady krzywkowej do mostu uaza.Pilne
Szukam fachowca z okolic Nowego Sącza który podjął by się montażu blokady krzywkowej do mostu uaza.Pilne
Re: Blokada krzywkowa mostu Uaza 469b
a z czym to masz problem? odkręcasz wał, podnosisz jedno koło do góry odkręcasz połówkę mostu, wyjmujesz wałek ataku, potem stary dyfer, przekręcasz zębatkę i montujesz w odwrotnej kolejności.
Tylko w klej do gwintu się zaopatrz żeby mieć pewność montażu zębatki.
Tylko w klej do gwintu się zaopatrz żeby mieć pewność montażu zębatki.
I drugie bebechy mostu, bo te bez dokładnej regulacji luzów po złożeniu się szybko rozlecą 

-
- jestem tu nowy...
Panowie nie jestem mechanikiem i nigdy nie miałem do czynienia z tym tematem dlatego szukam fachowca żeby zrobił właśnie to co napisaliście i najważniejsza jest ta regulacja.
-
- jestem tu nowy...
Serdecznie Dziękuje
@slavi30
umiejętność regulacji dzielonych mostów MSZ zanika wraz z zanikaniem Żuków
umiejętność regulacji dzielonych mostów MSZ zanika wraz z zanikaniem Żuków
-
Prędzej czy póżniej będzie mnie ,,na pewno " to czekało więc co jest takiego w tych mostach dzielonych że tak straszycie towarzysze tą regulacją.Oczywiście sam za to sie nie wezme pierwszy raz ale z doświadczonym mechanikiem i na rączki mu popatrze i zapytam o to i tamto.Chciałbym wiedzieć w razie W o co chodzi gdyby doświadczony mechanik sie spieszył lub nie był taki doświadczony za jakiego się uważa

Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie
-
- jestem tu nowy...
Mag69
Czy możesz mi napisać trochę więcej na temat Roberta Borowy z Nowego Sącza chodzi mi o jakiś kontakt,szukałem na tym forum i na innych i w Google,widnieje tylko imię nazwisko i nic więcej na ten temat,zależy mi bardzo na tym żeby uporać się z tym moim problemem.