Witam wszystkich!

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
MajkelNajt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Witam wszystkich!

Post autor: MajkelNajt » pt gru 30, 2011 10:15 pm

Jestem tutaj nowy i zarejestrowałem się bo choler... chcę kupić UAZA a za bardzo nie wiem jakiego (andoria czy PB)
Kwota jaką chce przeznaczyć to od 10 do 12 tysiączków. Jeśli ktoś miałby jakąś propozycję to z góry dziękuję.
No i z racji tego ze jestem tutaj nowy i jestem 200% laikiem to proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiam.

Edgarowski

Re: Witam wszystkich!

Post autor: Edgarowski » pt gru 30, 2011 10:38 pm

Miałem kiedyś ten sam problem,szukałem do firmy ale mądrzy ludzie poradzili benzyniaka z gazem i takiego trafiłem.Sporo dałem ale sie opłaciło bo był w ok.
Diesel jest znacznie cięższy niż benzyniak co ma wpływ na zawieszenie i inne pierdułki w przednim napędzie które lubia szybciej wysiadać.Może kiedyś miało sens ale teraz olej poszedł w górę.Takie jest moje zdanie po ośmiu latach latania benzyną pewnie miłośnicy diesli mają inne.Szkoda tylko że brak czasu ograniczył przyjemności uazowe zimą stoi w garazu , przechodzi przegłądy i wymiany coroczne zgodnie z harmonogramem w firmie ale wiosna nie długo.
Edgar z Gór.

Awatar użytkownika
MajkelNajt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Post autor: MajkelNajt » pt gru 30, 2011 11:02 pm

Dziękuję! Swoją drogą nie umiem znaleźć na tym forum tematu odnośnie tego co lepsze - benzyna czy ropa.
I teraz pytanie - ten temat gdzieś tu jest czy po prostu dupa jestem?

EDEK:):):):)

Post autor: EDEK:):):):) » sob gru 31, 2011 8:10 am

Temat dobry w szczególności że ceny paliw to o zawrót głowy przyprawiają.Mam nadzieję iż gdy będę wracał z Sylwestra to sie nie rozbije gdy cene w nowym roku zobaczę.A tak do tematu to osobiścię wole diesela, tak sie jakoś przyzwyczaiłem 8) do tego klekotu.A propos czy aby kupić oranżadę to muszę mieć kwit jakiś na to że mam piec na opał czy jak :-? ?? .Tak tylko z ciekawości pytam :)21