jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
uadam

- Posty: 547
- Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: uadam » pn paź 18, 2004 12:16 pm
Zamowntowałem u siebie przystawkę odbioru mocy. Ale niestety magik, który mi to robił zdemontował ręczny - gdyż nie dla niego obecnie miejsca. W związku z czym muszę zamontować ręczny na tylni most. Wiem, że powinienem dobrać odpowiednie tarcze kotwiczne. Czy ktoś robił taką przeróbkę i wie jak to najsprawniej zrobić?
rybak
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » pn paź 18, 2004 1:12 pm
stare żuki miały ręczny na wale; bęben + opaska - może z tego coś wykombinujesz
-
uadam

- Posty: 547
- Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: uadam » wt paź 19, 2004 1:20 pm
Czy może ktoś, oprócz Pilmara, miałby jeszcze jakieś pomysły???
rybak
-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » wt paź 19, 2004 1:23 pm
zrób jak w zuku na tylnim moscie i linki
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » wt paź 19, 2004 1:30 pm
Moim zdaniem jedyny problem to znalezc wlasciwe tarcze kotwiczne i dzwigienki rozpierajace napedzane linka. Sama linke to zawsze sie jakos podepnie.
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » wt paź 19, 2004 2:52 pm
ja poprostu zpodaje most żuka w całości
ale czy to zadziała to sie dopiero okaże koło niedzieli
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » wt paź 19, 2004 2:59 pm
L80 pisze:ja poprostu zpodaje most żuka w całości
Do UAZ-a! A co z przelozeniami i liczba satelitow?!
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » wt paź 19, 2004 3:26 pm
Adampio pisze:L80 pisze:ja poprostu zpodaje most żuka w całości
Do UAZ-a! A co z przelozeniami i liczba satelitow?!
koło tależowe , wałek atakujący i kosz z atomatyczno blokado przełożyłem z mostu uaza
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt paź 19, 2004 4:46 pm
Niektore zukowskie dyfry mialy to samo przeloznie co uaz ale lepiej zapodac cały bebech uaza bo ma 4 satelity. Tylko pamietajcie ze zuk ma miejszy rozstaw kol czyli krotko mowiac most jest wezszy od uazowskiego.
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt paź 19, 2004 4:48 pm
uadam pisze:Zamowntowałem u siebie przystawkę odbioru mocy. Ale niestety magik, który mi to robił zdemontował ręczny - gdyż nie dla niego obecnie miejsca. W związku z czym muszę zamontować ręczny na tylni most. Wiem, że powinienem dobrać odpowiednie tarcze kotwiczne. Czy ktoś robił taką przeróbkę i wie jak to najsprawniej zrobić?
A dlaczego wymontowali ci beben recznego

Ja mam przystawke odbioru mocy w 452 i reczny zostal na miejscu w oryginale.
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » wt paź 19, 2004 5:02 pm
Bart03 pisze:Niektore zukowskie dyfry mialy to samo przeloznie co uaz ale lepiej zapodac cały bebech uaza bo ma 4 satelity. Tylko pamietajcie ze zuk ma miejszy rozstaw kol czyli krotko mowiac most jest wezszy od uazowskiego.
o całe 6cm
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » śr paź 20, 2004 3:40 am
napisz jak przeszedl testy ten nowo zalozony most

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
uadam

- Posty: 547
- Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: uadam » śr paź 20, 2004 9:44 am
Tak mi dorobił człowiek to wyjście mocy, że nijak ręcznego orginalnego nie da się założyć. Ciekaw jestem jak wygląda to u Ciebie w 452? Może mógłbyś podesłać jakieś zdjęcie.
rybak
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr paź 20, 2004 1:39 pm
Postaram sie zrobic fotki tylko musze zalatwic cyfrowke od kumpla.
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » śr paź 20, 2004 2:54 pm
Tarcza kotwiczna musi spełniać tylko jedno kryterium... musi być w niej dziura i mocowanie końcówki żukowskiej linki... bez demonizowania, da się zrobić przy pomocy wiertła, freza, młotka z pobijakiem, kawałka spawarki i dwóch nakrętek... Czas operacyjny na dwie strony - 3 godziny. A co do szczęk i dżwigni - wszystko podchodzi z warszawy albo wołgi.. Doprawdy, chciałbym mieć takie problemy

-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » śr paź 20, 2004 5:09 pm
A hydrauliczny? kiedyś słyszałem o takim patęcie z pompą sprzęgła od d. fiata...
w gaziku to nie wyjdzie bo jest jeden obieg, ale uaz ma przecież chyba dwa?!
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr paź 20, 2004 5:57 pm
Hydrauliczny mozna zrobic banalnie, trzeba tylko wstawic zawor na tylna sekcje na przewodzie i gotowe. Walisz pelny hebel w hamulec, zakrecasz zawor i gotowe. Mialem to kiedys opatentowac ale prawde mowiac olalem ta opcje. Moze ktos sie pokusi poeksperymentowac

-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » śr paź 20, 2004 6:20 pm
Jeszcze elektrozawór sobie jakis wstawic i łojezu jaka cyna, ręczny na "guzik"

uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
keler
-

- Posty: 169
- Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: keler » śr paź 20, 2004 6:42 pm
Z tym elektrozaworem to nie jest głupi pomysł, bo tego typu rozwiąznie stosuje się w systemach blokady pojazdu, że przy uruchomionym systemie przez osobe niepowołaną blokują się chmulce i dupa z jazdy
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » śr paź 20, 2004 7:55 pm
kedek pisze:A hydrauliczny? kiedyś słyszałem o takim patęcie z pompą sprzęgła od d. fiata...
w gaziku to nie wyjdzie bo jest jeden obieg, ale uaz ma przecież chyba dwa?!
Ilość obiegów tu nie gra roli...
Bart, a Ty się z opatentowywaniem nie wypinaj, bo wszystkie rajdowe fiaty 125p przez 20 lat to miały.... nikt by Ci patentu nie udzielił

-
luk

- Posty: 594
- Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
- Lokalizacja: Komorów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luk » śr paź 20, 2004 8:35 pm
SebastianS pisze:kedek pisze:A hydrauliczny? kiedyś słyszałem o takim patęcie z pompą sprzęgła od d. fiata...
w gaziku to nie wyjdzie bo jest jeden obieg, ale uaz ma przecież chyba dwa?!
Ilość obiegów tu nie gra roli...
Właśnie, kto powiedział że sobie rękawa na 4 kółka nie można zapodać??
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu
www.luk.desk.pl
-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » śr paź 20, 2004 9:17 pm
luk pisze:Właśnie, kto powiedział że sobie rękawa na 4 kółka nie można zapodać??
Na przykład temat, konkretnie koles pyta o most tylny...
inna sprawa, że jak nasze maszynki ciagną na 4 to i hamować magą na 4

uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
SebastianS
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: SebastianS » śr paź 20, 2004 9:19 pm
Ej, nie... nie tak...
Obwód hamulcowy jest jeden, ale zaraz za pompą rozgałeziony...
No i co stoi na przeszkodzie zamontować hydrauliczny ręczny na tylnej części układu

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr paź 20, 2004 9:25 pm
No ale ja tego w uazie nie wykonelem dlatego nie mialem czego opatentowac

-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » czw paź 21, 2004 6:42 am
Reczny pelni funkcje hamulca awaryjnego i postojowego.
A postojowy MUSI byc mechaniczny tak wiec reczny hydrauliczny
wg przepisow odpada.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość