ręczny na tylni most

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

uadam
Posty: 547
Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
Lokalizacja: Warszawa

ręczny na tylni most

Post autor: uadam » pn paź 18, 2004 12:16 pm

Zamowntowałem u siebie przystawkę odbioru mocy. Ale niestety magik, który mi to robił zdemontował ręczny - gdyż nie dla niego obecnie miejsca. W związku z czym muszę zamontować ręczny na tylni most. Wiem, że powinienem dobrać odpowiednie tarcze kotwiczne. Czy ktoś robił taką przeróbkę i wie jak to najsprawniej zrobić?
rybak

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pn paź 18, 2004 1:12 pm

stare żuki miały ręczny na wale; bęben + opaska - może z tego coś wykombinujesz

uadam
Posty: 547
Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uadam » wt paź 19, 2004 1:20 pm

Czy może ktoś, oprócz Pilmara, miałby jeszcze jakieś pomysły???
rybak

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » wt paź 19, 2004 1:23 pm

zrób jak w zuku na tylnim moscie i linki
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » wt paź 19, 2004 1:30 pm

Moim zdaniem jedyny problem to znalezc wlasciwe tarcze kotwiczne i dzwigienki rozpierajace napedzane linka. Sama linke to zawsze sie jakos podepnie.

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » wt paź 19, 2004 2:52 pm

ja poprostu zpodaje most żuka w całości

ale czy to zadziała to sie dopiero okaże koło niedzieli

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » wt paź 19, 2004 2:59 pm

L80 pisze:ja poprostu zpodaje most żuka w całości
Do UAZ-a! A co z przelozeniami i liczba satelitow?!

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » wt paź 19, 2004 3:26 pm

Adampio pisze:
L80 pisze:ja poprostu zpodaje most żuka w całości
Do UAZ-a! A co z przelozeniami i liczba satelitow?!
koło tależowe , wałek atakujący i kosz z atomatyczno blokado przełożyłem z mostu uaza

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt paź 19, 2004 4:46 pm

Niektore zukowskie dyfry mialy to samo przeloznie co uaz ale lepiej zapodac cały bebech uaza bo ma 4 satelity. Tylko pamietajcie ze zuk ma miejszy rozstaw kol czyli krotko mowiac most jest wezszy od uazowskiego.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: ręczny na tylni most

Post autor: Bart03 » wt paź 19, 2004 4:48 pm

uadam pisze:Zamowntowałem u siebie przystawkę odbioru mocy. Ale niestety magik, który mi to robił zdemontował ręczny - gdyż nie dla niego obecnie miejsca. W związku z czym muszę zamontować ręczny na tylni most. Wiem, że powinienem dobrać odpowiednie tarcze kotwiczne. Czy ktoś robił taką przeróbkę i wie jak to najsprawniej zrobić?
A dlaczego wymontowali ci beben recznego ?? Ja mam przystawke odbioru mocy w 452 i reczny zostal na miejscu w oryginale.

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » wt paź 19, 2004 5:02 pm

Bart03 pisze:Niektore zukowskie dyfry mialy to samo przeloznie co uaz ale lepiej zapodac cały bebech uaza bo ma 4 satelity. Tylko pamietajcie ze zuk ma miejszy rozstaw kol czyli krotko mowiac most jest wezszy od uazowskiego.
o całe 6cm

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr paź 20, 2004 3:40 am

napisz jak przeszedl testy ten nowo zalozony most :)23
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

uadam
Posty: 547
Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: uadam » śr paź 20, 2004 9:44 am

Tak mi dorobił człowiek to wyjście mocy, że nijak ręcznego orginalnego nie da się założyć. Ciekaw jestem jak wygląda to u Ciebie w 452? Może mógłbyś podesłać jakieś zdjęcie.
rybak

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr paź 20, 2004 1:39 pm

Postaram sie zrobic fotki tylko musze zalatwic cyfrowke od kumpla.

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » śr paź 20, 2004 2:54 pm

Tarcza kotwiczna musi spełniać tylko jedno kryterium... musi być w niej dziura i mocowanie końcówki żukowskiej linki... bez demonizowania, da się zrobić przy pomocy wiertła, freza, młotka z pobijakiem, kawałka spawarki i dwóch nakrętek... Czas operacyjny na dwie strony - 3 godziny. A co do szczęk i dżwigni - wszystko podchodzi z warszawy albo wołgi.. Doprawdy, chciałbym mieć takie problemy :)

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » śr paź 20, 2004 5:09 pm

A hydrauliczny? kiedyś słyszałem o takim patęcie z pompą sprzęgła od d. fiata...

w gaziku to nie wyjdzie bo jest jeden obieg, ale uaz ma przecież chyba dwa?!
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr paź 20, 2004 5:57 pm

Hydrauliczny mozna zrobic banalnie, trzeba tylko wstawic zawor na tylna sekcje na przewodzie i gotowe. Walisz pelny hebel w hamulec, zakrecasz zawor i gotowe. Mialem to kiedys opatentowac ale prawde mowiac olalem ta opcje. Moze ktos sie pokusi poeksperymentowac :lol:

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » śr paź 20, 2004 6:20 pm

Jeszcze elektrozawór sobie jakis wstawic i łojezu jaka cyna, ręczny na "guzik" :)20
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
keler
 
 
Posty: 169
Rejestracja: ndz mar 23, 2003 9:10 am
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: keler » śr paź 20, 2004 6:42 pm

Z tym elektrozaworem to nie jest głupi pomysł, bo tego typu rozwiąznie stosuje się w systemach blokady pojazdu, że przy uruchomionym systemie przez osobe niepowołaną blokują się chmulce i dupa z jazdy

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » śr paź 20, 2004 7:55 pm

kedek pisze:A hydrauliczny? kiedyś słyszałem o takim patęcie z pompą sprzęgła od d. fiata...

w gaziku to nie wyjdzie bo jest jeden obieg, ale uaz ma przecież chyba dwa?!
Ilość obiegów tu nie gra roli...

Bart, a Ty się z opatentowywaniem nie wypinaj, bo wszystkie rajdowe fiaty 125p przez 20 lat to miały.... nikt by Ci patentu nie udzielił :D

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » śr paź 20, 2004 8:35 pm

SebastianS pisze:
kedek pisze:A hydrauliczny? kiedyś słyszałem o takim patęcie z pompą sprzęgła od d. fiata...

w gaziku to nie wyjdzie bo jest jeden obieg, ale uaz ma przecież chyba dwa?!
Ilość obiegów tu nie gra roli...
Właśnie, kto powiedział że sobie rękawa na 4 kółka nie można zapodać??
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » śr paź 20, 2004 9:17 pm

luk pisze:Właśnie, kto powiedział że sobie rękawa na 4 kółka nie można zapodać??
Na przykład temat, konkretnie koles pyta o most tylny...

inna sprawa, że jak nasze maszynki ciagną na 4 to i hamować magą na 4 :)21
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » śr paź 20, 2004 9:19 pm

Ej, nie... nie tak...
Obwód hamulcowy jest jeden, ale zaraz za pompą rozgałeziony...
No i co stoi na przeszkodzie zamontować hydrauliczny ręczny na tylnej części układu ?? :-o

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr paź 20, 2004 9:25 pm

No ale ja tego w uazie nie wykonelem dlatego nie mialem czego opatentowac :wink:

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Post autor: Szarbia » czw paź 21, 2004 6:42 am

Reczny pelni funkcje hamulca awaryjnego i postojowego.
A postojowy MUSI byc mechaniczny tak wiec reczny hydrauliczny
wg przepisow odpada.
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość