Strona 1 z 2
ręczny na tylni most
: pn paź 18, 2004 12:16 pm
autor: uadam
Zamowntowałem u siebie przystawkę odbioru mocy. Ale niestety magik, który mi to robił zdemontował ręczny - gdyż nie dla niego obecnie miejsca. W związku z czym muszę zamontować ręczny na tylni most. Wiem, że powinienem dobrać odpowiednie tarcze kotwiczne. Czy ktoś robił taką przeróbkę i wie jak to najsprawniej zrobić?
: pn paź 18, 2004 1:12 pm
autor: pilmar
stare żuki miały ręczny na wale; bęben + opaska - może z tego coś wykombinujesz
: wt paź 19, 2004 1:20 pm
autor: uadam
Czy może ktoś, oprócz Pilmara, miałby jeszcze jakieś pomysły???
: wt paź 19, 2004 1:23 pm
autor: Marci
zrób jak w zuku na tylnim moscie i linki
: wt paź 19, 2004 1:30 pm
autor: Adampio
Moim zdaniem jedyny problem to znalezc wlasciwe tarcze kotwiczne i dzwigienki rozpierajace napedzane linka. Sama linke to zawsze sie jakos podepnie.
: wt paź 19, 2004 2:52 pm
autor: L80
ja poprostu zpodaje most żuka w całości
ale czy to zadziała to sie dopiero okaże koło niedzieli
: wt paź 19, 2004 2:59 pm
autor: Adampio
L80 pisze:ja poprostu zpodaje most żuka w całości
Do UAZ-a! A co z przelozeniami i liczba satelitow?!
: wt paź 19, 2004 3:26 pm
autor: L80
Adampio pisze:L80 pisze:ja poprostu zpodaje most żuka w całości
Do UAZ-a! A co z przelozeniami i liczba satelitow?!
koło tależowe , wałek atakujący i kosz z atomatyczno blokado przełożyłem z mostu uaza
: wt paź 19, 2004 4:46 pm
autor: Bart03
Niektore zukowskie dyfry mialy to samo przeloznie co uaz ale lepiej zapodac cały bebech uaza bo ma 4 satelity. Tylko pamietajcie ze zuk ma miejszy rozstaw kol czyli krotko mowiac most jest wezszy od uazowskiego.
Re: ręczny na tylni most
: wt paź 19, 2004 4:48 pm
autor: Bart03
uadam pisze:Zamowntowałem u siebie przystawkę odbioru mocy. Ale niestety magik, który mi to robił zdemontował ręczny - gdyż nie dla niego obecnie miejsca. W związku z czym muszę zamontować ręczny na tylni most. Wiem, że powinienem dobrać odpowiednie tarcze kotwiczne. Czy ktoś robił taką przeróbkę i wie jak to najsprawniej zrobić?
A dlaczego wymontowali ci beben recznego

Ja mam przystawke odbioru mocy w 452 i reczny zostal na miejscu w oryginale.
: wt paź 19, 2004 5:02 pm
autor: L80
Bart03 pisze:Niektore zukowskie dyfry mialy to samo przeloznie co uaz ale lepiej zapodac cały bebech uaza bo ma 4 satelity. Tylko pamietajcie ze zuk ma miejszy rozstaw kol czyli krotko mowiac most jest wezszy od uazowskiego.
o całe 6cm
: śr paź 20, 2004 3:40 am
autor: MOC
napisz jak przeszedl testy ten nowo zalozony most

: śr paź 20, 2004 9:44 am
autor: uadam
Tak mi dorobił człowiek to wyjście mocy, że nijak ręcznego orginalnego nie da się założyć. Ciekaw jestem jak wygląda to u Ciebie w 452? Może mógłbyś podesłać jakieś zdjęcie.
: śr paź 20, 2004 1:39 pm
autor: Bart03
Postaram sie zrobic fotki tylko musze zalatwic cyfrowke od kumpla.
: śr paź 20, 2004 2:54 pm
autor: SebastianS
Tarcza kotwiczna musi spełniać tylko jedno kryterium... musi być w niej dziura i mocowanie końcówki żukowskiej linki... bez demonizowania, da się zrobić przy pomocy wiertła, freza, młotka z pobijakiem, kawałka spawarki i dwóch nakrętek... Czas operacyjny na dwie strony - 3 godziny. A co do szczęk i dżwigni - wszystko podchodzi z warszawy albo wołgi.. Doprawdy, chciałbym mieć takie problemy

: śr paź 20, 2004 5:09 pm
autor: kedek
A hydrauliczny? kiedyś słyszałem o takim patęcie z pompą sprzęgła od d. fiata...
w gaziku to nie wyjdzie bo jest jeden obieg, ale uaz ma przecież chyba dwa?!
: śr paź 20, 2004 5:57 pm
autor: Bart03
Hydrauliczny mozna zrobic banalnie, trzeba tylko wstawic zawor na tylna sekcje na przewodzie i gotowe. Walisz pelny hebel w hamulec, zakrecasz zawor i gotowe. Mialem to kiedys opatentowac ale prawde mowiac olalem ta opcje. Moze ktos sie pokusi poeksperymentowac

: śr paź 20, 2004 6:20 pm
autor: kedek
Jeszcze elektrozawór sobie jakis wstawic i łojezu jaka cyna, ręczny na "guzik"

: śr paź 20, 2004 6:42 pm
autor: keler
Z tym elektrozaworem to nie jest głupi pomysł, bo tego typu rozwiąznie stosuje się w systemach blokady pojazdu, że przy uruchomionym systemie przez osobe niepowołaną blokują się chmulce i dupa z jazdy
: śr paź 20, 2004 7:55 pm
autor: SebastianS
kedek pisze:A hydrauliczny? kiedyś słyszałem o takim patęcie z pompą sprzęgła od d. fiata...
w gaziku to nie wyjdzie bo jest jeden obieg, ale uaz ma przecież chyba dwa?!
Ilość obiegów tu nie gra roli...
Bart, a Ty się z opatentowywaniem nie wypinaj, bo wszystkie rajdowe fiaty 125p przez 20 lat to miały.... nikt by Ci patentu nie udzielił

: śr paź 20, 2004 8:35 pm
autor: luk
SebastianS pisze:kedek pisze:A hydrauliczny? kiedyś słyszałem o takim patęcie z pompą sprzęgła od d. fiata...
w gaziku to nie wyjdzie bo jest jeden obieg, ale uaz ma przecież chyba dwa?!
Ilość obiegów tu nie gra roli...
Właśnie, kto powiedział że sobie rękawa na 4 kółka nie można zapodać??
: śr paź 20, 2004 9:17 pm
autor: kedek
luk pisze:Właśnie, kto powiedział że sobie rękawa na 4 kółka nie można zapodać??
Na przykład temat, konkretnie koles pyta o most tylny...
inna sprawa, że jak nasze maszynki ciagną na 4 to i hamować magą na 4

: śr paź 20, 2004 9:19 pm
autor: SebastianS
Ej, nie... nie tak...
Obwód hamulcowy jest jeden, ale zaraz za pompą rozgałeziony...
No i co stoi na przeszkodzie zamontować hydrauliczny ręczny na tylnej części układu

: śr paź 20, 2004 9:25 pm
autor: Bart03
No ale ja tego w uazie nie wykonelem dlatego nie mialem czego opatentowac

: czw paź 21, 2004 6:42 am
autor: Szarbia
Reczny pelni funkcje hamulca awaryjnego i postojowego.
A postojowy MUSI byc mechaniczny tak wiec reczny hydrauliczny
wg przepisow odpada.