Osobny reduktor

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Osobny reduktor

Post autor: Bart03 » ndz paź 24, 2004 3:32 pm

Wkladam 2,7 z BMW ze skrzynia i musze dorobic do reduktora wyjscie na krotki wal napedowy poniewaz w tym momencie reduktor bedzie osobno tak jak w gazie. Myslalem zeby wykorzystac walek ze skrzyni , wpakowac jakos lozysko podporowe i zamocowac na tym walku flansze BMW. Problem w tym ze ten walek jest cholernie twardy i z toczeniem bedzie troche roboty. Moze ktos wykombinowal to prościej ??

Awatar użytkownika
tomekuaz
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomekuaz » ndz paź 24, 2004 4:12 pm

siema. ja u siebie przerobiłem reduktor dorabiajac osobny wałek, tak aby był krótszy od tego orginalnego bo zależało mi na miejscu. Nie wiem ile kosztuje dorobienie takiego wałka ale napewno więcej niż przerobić orginalny więc lepiej pokombinuj cos.Co do flanszy to ja mam po koleji od strony silnika : flansza bmw, sprzegło gumowe, flansza bmw zespawana z flanszą uazową i to dokręcone do flanszy uazowej na wałku (takiej jak na wyjściu z reduktora na wał przedni)
pozdrawiam
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz paź 24, 2004 4:25 pm

I ja wlasnie kombinuje tak samo tylko myslalem zeby miedzy flansza BMW a flansza uaz wstawic krzyzak coby mialo to jakies pole manewru. A ten walek to wykorzystales ze skrzyni czy zapodales jakis z innego reduktora uaz.

Awatar użytkownika
tomekuaz
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomekuaz » ndz paź 24, 2004 4:38 pm

wałek dorobiony jest kompletnie inny, stary posłużył tylko jako częściowy wzór. Zastanów się nad krzyzakiem. Będzies zmiał więcej obrotów i cichszy silnik to ci wibracje od tych krzyżaków będą przeszkadać
jak coś to na gg sie odezwij fotkę moge pokazać 2486757
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » ndz paź 24, 2004 5:01 pm

zobacz w offroadzie tam jest opisany uaz dla twardzieli i tam jest zrealizowane takie płączenie jak cos moge słurzyc swoim filmikiem z takiego montarzu
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz paź 24, 2004 5:28 pm

ktory numer??

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » ndz paź 24, 2004 7:46 pm

przedostatmi chyba 8 lub 9 z tego roku
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz paź 24, 2004 8:39 pm

Znalazlem ale tam pisze ..."Do reduktora zostala dorobiana przystawka, ktora umozliwia jego polaczenie ze skrzynia biegow"... i to by bylo na tyle. Troche malo jak dla mnie. Ja wlasnie potrzebuje informacji o samej przystawce. 8)

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » ndz paź 24, 2004 8:44 pm

wysle ci filmik jak ja to zrobiłem
mam silnik mb i skrzynie a reduktorek uaz
jest tego troche tylko 23 paczki w sumie 40mb
Ostatnio zmieniony ndz paź 24, 2004 9:09 pm przez Marci, łącznie zmieniany 1 raz.
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz paź 24, 2004 8:48 pm

ok :lol:

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » ndz paź 24, 2004 10:31 pm

Bart03 pisze:Znalazlem ale tam pisze ..."Do reduktora zostala dorobiana przystawka, ktora umozliwia jego polaczenie ze skrzynia biegow"... i to by bylo na tyle. Troche malo jak dla mnie. Ja wlasnie potrzebuje informacji o samej przystawce. 8)
http://members.lycos.co.uk/uazfrelki/fo ... c07-11.jpg
wiecej popytaj artura, jest tu na forum a to jego mail arturrr4x4@interia.pl
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz paź 24, 2004 11:52 pm

Już pisałem,ze to gówniane rozwiazanie,bo wałek musi być dwuprzegubowy/sprzęgło gumowe też jest przegubem/.
Co do obróbki wałka głównego ze skrzyni w celu wykorzystania do "przystawki" to nie jest tak żle-mój tokarz zawsze go obrabia bez problemu.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Post autor: Szarbia » pn paź 25, 2004 8:32 am

Na mojej stronie jest fota mojej przystawki.
Walek wejsciowy jest zrobiony z walka posredniego skrzyni UAZa.
Jest tam dokladnie taki sam modul wieloklina jak potrzeba (wpadl na to P. Jarczynski z Sulejowka).
Przerobka walka polegala tylko na jego skroceniu z obu stron.
Tam, gdzie byla kiedys zebatka nalozylem kolnierz z odpowiednia flansza
i przyspawalem do walka.
Uwaga praktyczna:
Jesli bedziesz stosowal wal wejciowy na przegubach krzyzakowych to powinien on miec co najmniej 35cm.
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » pn paź 25, 2004 5:16 pm

a czy nie lepiej przestać kombinowac i wstawic reduktor gaza?
ma to pare zalet
przedewszystkim przełożenie na terenowych 2.78
chyba żaden reduktor nie jest tak wolny
poza tym jest odrazu w komplecie krótki wałek
aby go do skrzyni dopasować

pooweck
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: sob sie 02, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: pooweck » pn paź 25, 2004 5:34 pm

L80 pisze:a czy nie lepiej przestać kombinowac i wstawic reduktor gaza?
ma to pare zalet
przedewszystkim przełożenie na terenowych 2.78
chyba żaden reduktor nie jest tak wolny
poza tym jest odrazu w komplecie krótki wałek
aby go do skrzyni dopasować
ale jest o wiele slabszy od reduktora uaza

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn paź 25, 2004 6:04 pm

Wlasnie dlatego nie chce gazowskiego 8)

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn paź 25, 2004 7:24 pm

Szarbia pisze:Uwaga praktyczna:
Jesli bedziesz stosowal wal wejciowy na przegubach krzyzakowych to powinien on miec co najmniej 35cm.
:o :o :o A dlaczego?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn paź 25, 2004 10:10 pm

Własnie dlaczego ??

Szarbia a czy tak mozna spawać na wreda ten walek do flanszy.To twarda stal. Ta cholera jest jeszcze nawęglana więc sie obawiam czy spaw nie peknie jak dam buta.

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Post autor: Szarbia » wt paź 26, 2004 11:25 am

vandall1 pisze:
Szarbia pisze:Uwaga praktyczna:
Jesli bedziesz stosowal wal wejciowy na przegubach krzyzakowych to powinien on miec co najmniej 35cm.
:o :o :o A dlaczego?
Bo strasznie brzeczy zebatka na walku wejsciowym.
Bart03 pisze:Szarbia a czy tak mozna spawać na wreda ten walek do flanszy.To twarda stal. Ta cholera jest jeszcze nawęglana więc sie obawiam czy spaw nie peknie jak dam buta.
U mnie na razie dobrze dziala.
L80 pisze:a czy nie lepiej przestać kombinowac i wstawic reduktor gaza?
ma to pare zalet
przedewszystkim przełożenie na terenowych 2.78
chyba żaden reduktor nie jest tak wolny
poza tym jest odrazu w komplecie krótki wałek
aby go do skrzyni dopasować
Od GAZa jest za duzy jak dla mnie i tam po wylaczeniu przodu stale sie kreci za duzo zebow.
Jeep Rubicon ma 4.0
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt paź 26, 2004 2:41 pm

A kit z tym spawam tak jak Szarbie i olewka. Zaleje ladnym spawem i zobaczymy jak to bedzie. Miejmy nadzieje ze strzyma :lol:

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » wt paź 26, 2004 3:45 pm

ale mi Szarbia klina zadełeś
naprawde 4 x
lece do jeepowców

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt paź 26, 2004 5:27 pm

Bart03 pisze:Własnie dlaczego ??

Szarbia a czy tak mozna spawać na wreda ten walek do flanszy.To twarda stal. Ta cholera jest jeszcze nawęglana więc sie obawiam czy spaw nie peknie jak dam buta.
Spawasz spokojnie.Te wałki sa twarde na wierzchu,ale dają sie toczyc i spawać bez problemu :)2
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt paź 26, 2004 5:37 pm

vandall1 pisze:
Bart03 pisze:Własnie dlaczego ??

Szarbia a czy tak mozna spawać na wreda ten walek do flanszy.To twarda stal. Ta cholera jest jeszcze nawęglana więc sie obawiam czy spaw nie peknie jak dam buta.
Spawasz spokojnie.Te wałki sa twarde na wierzchu,ale dają sie toczyc i spawać bez problemu :)2
Coraz lepiej mi sie to zaczyna podobac :D

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr paź 27, 2004 1:03 am

Jakby Ci sie nie chcialo tego motać-to pw.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » śr paź 27, 2004 6:46 am

Bart03 pisze:
vandall1 pisze:
Bart03 pisze:Własnie dlaczego ??

Szarbia a czy tak mozna spawać na wreda ten walek do flanszy.To twarda stal. Ta cholera jest jeszcze nawęglana więc sie obawiam czy spaw nie peknie jak dam buta.
Spawasz spokojnie.Te wałki sa twarde na wierzchu,ale dają sie toczyc i spawać bez problemu :)2
Coraz lepiej mi sie to zaczyna podobac :D
Zależy co sie spawa bo twardego wałka z żeliwem nie pospawasz a np. trójkąt mercedesowy to żeliwo trza dotoczyć ten trójkącik czy co innego z dobrej stali i wtedy jest na wieki wieków amen.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości