Ciśnienie oleju
Moderator: Student
Ciśnienie oleju
Witam mam takie pytanko otóż ciśnienie oleju według zegara w moim rozgrzanym silniku wynosi ledwie ponad zero, na zimnym silniku po zapaleniu prawie 2 do tego mam wyjęta chłodnicę oleju przez co ciśnienie troszkę wzrosło bo wcześniej te wartości były jeszcze mniejsze, jednak dziwi mnie troszkę to że zegar pokazuję nie za duże wartości ciśnienia oleju a kontrolka nie ważne czy zimny czy ciepły silnik gaśnie już przy kręceniu rozrusznikiem, więc czy może być tak że oszukuję zegar bądź czujnik od zegara ?
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3
Re: Ciśnienie oleju
Jakie obroty na tym zero



Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: Ciśnienie oleju
Normalne obroty biegu jałowego, jak pogazować to i do 2 ciśnienie urośnie, no rozgrzanym silniku rzecz jasnaklucz13 pisze:Jakie obroty na tym zero![]()

1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3
Re: Ciśnienie oleju
Czujnik wyłącza kontrolkę napewno poniżej 1 MPa, coś koło 0,7 bo raz sprawdzałem z zegarem sprężarką
469b 2.5D om602 by mercedes
Re: Ciśnienie oleju
...na moim wskazniku cały czas koło zera i cały czas jezdzę i cały czas nic się nie dzieje
, często kontroluje stan oleju a zwłaszcza wtedy gdy nie kapie 


UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
Re: Ciśnienie oleju
Ja wiem że to nic nadzwyczajnego w tych silnikach takie ciśnienie oleju bardziej chodzi mi o to czy możliwe jest tak niskie ciśnienie na zegarze, a kontrolka od ciśnienia gaśnie już przy kręceniu rozrusznikiem, czy może któreś z tych urządzeń oszukuję.
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3
Re: Ciśnienie oleju
Kiedyś zegar zaczął mi wariować i postanowiłem zrobić test na różnych czujnikach. Miałem chyba z 5 sztuk, z czego jeden fabrycznie nowy. Tym fabrycznie nowym szybko przestałem się cieszyć, bo był również fabrycznie zwalony i pokazywał 0. Używane czujniki - na każdym pokazywane ciśnienie było inne, różnice były nawet ponad 1 kg/cm2. Dla lepszego samopoczucia wkręciłem ten, który dawał największe wartości i po kłopocie 
Jak chcesz znać prawdę to podjedź do jakiegokolwiek warsztatu, zmierzą ci manometrem i będziesz wiedział na czym stoisz.

Jak chcesz znać prawdę to podjedź do jakiegokolwiek warsztatu, zmierzą ci manometrem i będziesz wiedział na czym stoisz.
Pozdrawiam!
Marcin
Marcin
Re: Ciśnienie oleju
...czujnik ciśnienia minimalnego jest raczej dobry i na nim się koncentruje. W momencie jak mrugnie raz w czasie jazdy to wiem, że muszę dolać literek oleju 

UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
-
- Posty: 511
- Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
- Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom
Re: Ciśnienie oleju
U mnie może sytuacja odbiegnie od tematu jednak..... .Po zmienie silnika na andorie zegar pokazywał cuda ( chociaż powinienem być przyzwyczajony po akcjach z oryginałem ) podejrzewałem iż to brak poprawnej komunikacji pomiędzy czujnikiem żukiety a zegarem uaza ( inne parametry elektryczne ) więc wybór padł na zestaw : czujnik na kontrolkę i czujnik na zegar + sam zegar z nivy/łady . Trochę nie pasował do obudowy ale delikatna kosmetyka i wszedł. Z pozoru niczym się nie różni od oryginału ( wiadomo znający się na rzeczy od razu dostrzeże ) .Zalety to pewnośc wskazań i spokój z wątpliwościami. Trochę pokombinować trzeba z montażem do silnika ale warto.
http://allegro.pl/czujnik-oleju-lada-ni ... 35141.html
Cena mnie zabiła, parę lat minęło .... ale masz zdjęcie poglądowe,
http://allegro.pl/czujnik-oleju-lada-ni ... 35141.html
Cena mnie zabiła, parę lat minęło .... ale masz zdjęcie poglądowe,

Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości