Ciśnienie oleju

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Ciśnienie oleju

Post autor: Paweł93 » sob sty 26, 2013 4:25 pm

Witam mam takie pytanko otóż ciśnienie oleju według zegara w moim rozgrzanym silniku wynosi ledwie ponad zero, na zimnym silniku po zapaleniu prawie 2 do tego mam wyjęta chłodnicę oleju przez co ciśnienie troszkę wzrosło bo wcześniej te wartości były jeszcze mniejsze, jednak dziwi mnie troszkę to że zegar pokazuję nie za duże wartości ciśnienia oleju a kontrolka nie ważne czy zimny czy ciepły silnik gaśnie już przy kręceniu rozrusznikiem, więc czy może być tak że oszukuję zegar bądź czujnik od zegara ?
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: Ciśnienie oleju

Post autor: klucz13 » sob sty 26, 2013 5:48 pm

Jakie obroty na tym zero ??
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Re: Ciśnienie oleju

Post autor: Paweł93 » sob sty 26, 2013 6:09 pm

klucz13 pisze:Jakie obroty na tym zero ??
:)21
Normalne obroty biegu jałowego, jak pogazować to i do 2 ciśnienie urośnie, no rozgrzanym silniku rzecz jasna :)
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

uazens
 
 
Posty: 147
Rejestracja: pn sty 03, 2011 3:46 pm

Re: Ciśnienie oleju

Post autor: uazens » sob sty 26, 2013 7:07 pm

Czujnik wyłącza kontrolkę napewno poniżej 1 MPa, coś koło 0,7 bo raz sprawdzałem z zegarem sprężarką
469b 2.5D om602 by mercedes

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

Re: Ciśnienie oleju

Post autor: ub40 » sob sty 26, 2013 9:04 pm

...na moim wskazniku cały czas koło zera i cały czas jezdzę i cały czas nic się nie dzieje :D, często kontroluje stan oleju a zwłaszcza wtedy gdy nie kapie :D
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Paweł93
Posty: 321
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:29 pm

Re: Ciśnienie oleju

Post autor: Paweł93 » pn sty 28, 2013 11:00 am

Ja wiem że to nic nadzwyczajnego w tych silnikach takie ciśnienie oleju bardziej chodzi mi o to czy możliwe jest tak niskie ciśnienie na zegarze, a kontrolka od ciśnienia gaśnie już przy kręceniu rozrusznikiem, czy może któreś z tych urządzeń oszukuję.
1. 6 x UAZ 31512
2. Mitsubishi Pajero Mk1
3. Nissan Patrol y60
4. Hummer H3

Awatar użytkownika
Marcin_75
Posty: 575
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 2:08 pm
Lokalizacja: Mazury
Kontaktowanie:

Re: Ciśnienie oleju

Post autor: Marcin_75 » pn sty 28, 2013 11:54 am

Kiedyś zegar zaczął mi wariować i postanowiłem zrobić test na różnych czujnikach. Miałem chyba z 5 sztuk, z czego jeden fabrycznie nowy. Tym fabrycznie nowym szybko przestałem się cieszyć, bo był również fabrycznie zwalony i pokazywał 0. Używane czujniki - na każdym pokazywane ciśnienie było inne, różnice były nawet ponad 1 kg/cm2. Dla lepszego samopoczucia wkręciłem ten, który dawał największe wartości i po kłopocie :)

Jak chcesz znać prawdę to podjedź do jakiegokolwiek warsztatu, zmierzą ci manometrem i będziesz wiedział na czym stoisz.
Pozdrawiam!
Marcin

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

Re: Ciśnienie oleju

Post autor: ub40 » pn sty 28, 2013 12:51 pm

...czujnik ciśnienia minimalnego jest raczej dobry i na nim się koncentruje. W momencie jak mrugnie raz w czasie jazdy to wiem, że muszę dolać literek oleju :D
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

EDEK:):):):)
Posty: 511
Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom

Re: Ciśnienie oleju

Post autor: EDEK:):):):) » pn sty 28, 2013 1:18 pm

U mnie może sytuacja odbiegnie od tematu jednak..... .Po zmienie silnika na andorie zegar pokazywał cuda ( chociaż powinienem być przyzwyczajony po akcjach z oryginałem ) podejrzewałem iż to brak poprawnej komunikacji pomiędzy czujnikiem żukiety a zegarem uaza ( inne parametry elektryczne ) więc wybór padł na zestaw : czujnik na kontrolkę i czujnik na zegar + sam zegar z nivy/łady . Trochę nie pasował do obudowy ale delikatna kosmetyka i wszedł. Z pozoru niczym się nie różni od oryginału ( wiadomo znający się na rzeczy od razu dostrzeże ) .Zalety to pewnośc wskazań i spokój z wątpliwościami. Trochę pokombinować trzeba z montażem do silnika ale warto.

http://allegro.pl/czujnik-oleju-lada-ni ... 35141.html

Cena mnie zabiła, parę lat minęło .... ale masz zdjęcie poglądowe, :roll:
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości