jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » wt lis 23, 2004 12:35 pm
no to pare pytań
1)waga jednych i drugich
2)prześwit mierzony od gruchy
sprawdzałem laplandera na 37" miał całe 41cm prześwitu
a afgan według bormana (dzwoniłem) na 33" ma 38cm prześwitu
czy to możliwe żeby afgan miał większy przeswit niż laplander?
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » wt lis 23, 2004 1:59 pm
W naszym UAZIE ( ten bez błotników przednich na Kaszubi) prześwit pod główką mostu na 33' oponach , felgach 8' wynosił - 33 cm - mierzone przed wyjazdem na asfalcie. a i ciśnienie w oponach 1,8 .
Michał Bartosiak
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » wt lis 23, 2004 4:20 pm
unimogowe sobie zapodaj razem z topikiem dociazmy uaza...

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
Marci
-

- Posty: 3917
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Marci » wt lis 23, 2004 4:55 pm
MOC pisze:unimogowe sobie zapodaj razem z topikiem dociazmy uaza...

i 50cm przeswitu

lodz4x4.weebly.com
d23 pickup

790-71-74-74
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » śr lis 24, 2004 8:31 pm
a tak z ciekawości
ile ma unimog?
-
Michu
-

- Posty: 115
- Rejestracja: śr paź 29, 2003 8:50 pm
- Lokalizacja: Szczytna
Post
autor: Michu » śr lis 24, 2004 9:28 pm
Przeswit jaki by nie byl to i tak wytrzymalosc afganow w porownaniu z laplanderami zadna

KZJ 73
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr lis 24, 2004 10:21 pm
Michu pisze:Przeswit jaki by nie byl to i tak wytrzymalosc afganow w porownaniu z laplanderami zadna

Faktycznie w porownaniu do laplandera zadna ale i tak o niebo lepsza od standardowego mostu uaza. Zwolnica przynajmniej odciaza w duzym stopniu dyferencial i ten cholernie slaby mostek lozyska podporowego w koncu nie peka

-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » czw lis 25, 2004 9:30 am
może i słabsze ale napewno lżejsze
to raz
a dwa
to w moim przypadku wytrzymałośc afganów powinna wystarczyć skoro standartowe się nie ukrecają
-
Paweł Cybulski

- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
Post
autor: Paweł Cybulski » czw lis 25, 2004 4:09 pm
ukręcisz wszystko tymi kołami co jest radzieckie

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw lis 25, 2004 4:36 pm
Ale nie polskim silnikiem FSO

-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » czw lis 25, 2004 5:10 pm
Ja już nie jeden most uazowski silnikiem S-21 w Gaziku ukręciłem...

uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
Paweł Cybulski

- Posty: 490
- Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:06 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k. W-wa
Post
autor: Paweł Cybulski » czw lis 25, 2004 6:01 pm
Silnikiem 1.6 też ukręcisz. jak na ostrym gazie wyskoczysz to same koła mogą uręcić.
-
CLIMBER
-

- Posty: 1362
- Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
- Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury
Post
autor: CLIMBER » czw lis 25, 2004 6:06 pm
Paweł Cybulski pisze:Silnikiem 1.6 też ukręcisz. jak na ostrym gazie wyskoczysz to same koła mogą uręcić.
a jak na silniku 1,6 pzy tych kołach wyskoczysz gdzies na ostrym gazie

WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD
-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » czw lis 25, 2004 6:18 pm
1,6... polonez?? w uazie??
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
CLIMBER
-

- Posty: 1362
- Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
- Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury
Post
autor: CLIMBER » czw lis 25, 2004 6:32 pm
kedek pisze:1,6... polonez?? w uazie??
no i zobacz na jakich kołach 37"

WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD
-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » czw lis 25, 2004 8:33 pm
hmmm, rakieta

uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
Adamo
-

- Posty: 8254
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » czw lis 25, 2004 9:51 pm
może stjuningowany

-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » czw lis 25, 2004 11:04 pm
Reduktora to pewnie nigdy nie wyłącza

uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » pt lis 26, 2004 8:52 am
eee 1.6

od poldka to musi wymiatac....

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » pt lis 26, 2004 9:42 am
eee
no i znowu się uczepili
na temat bym prosił
s-21 ma tylko 68KM a poldek 88KM i momętu koło 140Nm
gdzie żuk ma zdaje się tylko ze 30Nm więcej
i nie wytykac mi że dołu to niema wogule i tak dalej bo mam też gaza z
s-21 i bym za żadne skarby nie zamienił silnika w uazie na taki
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » pt lis 26, 2004 9:48 am
sluchaj my tu sobie gadamy a ty i tak rob jak uwazasz, co sie nami przejmujesz

skoro jestes zadowolony to najwazniejsze a reszte olej

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » pt lis 26, 2004 2:53 pm
L80 pisze:...s-21 ma tylko 68KM a poldek 88KM i momętu koło 140Nm
gdzie żuk ma zdaje się tylko ze 30Nm ...
a konkretnie:
max. moment obrotowy : 147 Nm przy 2.500 obr/min
max. moc : 56,6 kW (76,9KM)
L80 pisze:...mam też gaza z s-21 i bym za żadne skarby nie zamienił silnika w uazie na taki...
Żuk Żukowi nie jest równy

...
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » ndz gru 05, 2004 5:36 pm
zmierzyłem
narazie jeszcze bez zakładania kół
afgan ma o jakieś dwa centymetry większy przeswit niż laplander
na moich kołach powinno być około 43cm od gruszki mostu
na mazurskie to se chyba cos dospawam

-
Drako
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Drako » ndz gru 05, 2004 6:04 pm
L80 pisze:zmierzyłem
narazie jeszcze bez zakładania kół
afgan ma o jakieś dwa centymetry większy przeswit niż laplander
na moich kołach powinno być około 43cm od gruszki mostu
na mazurskie to se chyba cos dospawam

ty

? chyba laplandera nie widziales ? na simexie 35 ma 39 cm a zwolnica maxi 41 . a afgan to tylko 7 cm wiecej jak zwykly most i jakby nie bylo nie jest to prawdziwa zwolnica. a poza tym afgan wazy 151 kg wiec nie boisz sie

moze mosty z suzuki tez lekkie ...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość