Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
Moderator: Student
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 34
- Rejestracja: wt gru 29, 2009 10:49 pm
Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
Witam kolegów.
Może ktoś kiedyś robił podwyższenie budy oraz zawieszenia i chciał by się podzielić nabytą wiedzą, jak to dobrze zrobić. Chciał bym podnieść budę o jakieś 4-5cm, i zawieszenia o jakieś 10cm. Mam już pewien plan jak to zrobić. Myślę żeby położyć wytoczone z wałka poliamidowego dystanse pod poduszkę pomiędzy damą a karoserią. A lift zawieszenia chciał bym zrobić podkładając profil 10cm pod wieszak resora. Może zna ktoś inny sposób takich przeróbek i coś podpowie.
Fajnie by było jak by były jakieś foteczki.
Pozdrawiam
Może ktoś kiedyś robił podwyższenie budy oraz zawieszenia i chciał by się podzielić nabytą wiedzą, jak to dobrze zrobić. Chciał bym podnieść budę o jakieś 4-5cm, i zawieszenia o jakieś 10cm. Mam już pewien plan jak to zrobić. Myślę żeby położyć wytoczone z wałka poliamidowego dystanse pod poduszkę pomiędzy damą a karoserią. A lift zawieszenia chciał bym zrobić podkładając profil 10cm pod wieszak resora. Może zna ktoś inny sposób takich przeróbek i coś podpowie.
Fajnie by było jak by były jakieś foteczki.
Pozdrawiam
Re: Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
Przeczytaj dział UAZ tam wszystko jest nawet zdjecia
LJ 70
Re: Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
Pod budę nie wiem czy nie zacznie to pracować na boki za bardzo. Ja mam symbolicznie 1cm na grubej metalowej podkładce, do tego nowy komplet poduszek gdzie nowe nieklapnięte są 2x wyższe od starych
I jest ok.
Resory... żaden tam profil, ma być lity metalowy klocek. 10cm nawet grubościennego profilu pod resor to samobójstwo...
Pod wieszakiem mam klocka ~5cm, między resorem a mostem klocek 2-3 cm [musisz do tego strzemiona przedłużyć], optimum to między resor-most klocek lekko skośny, żeby po skrzywieniu mostu liftując wieszak tylko z jednej strony kat wału wrócił do normy. Choć muszę przyznać, za na pierwotnym pomyśle [5cm wieszak, 2 cm prostokąt pod resor] zrobiłem kilkadziesiąt tysięcy i wał/krzyżaki wytrzymały.
Foty gdzieś kiedyś miałem, potem poszukam.

Resory... żaden tam profil, ma być lity metalowy klocek. 10cm nawet grubościennego profilu pod resor to samobójstwo...
Pod wieszakiem mam klocka ~5cm, między resorem a mostem klocek 2-3 cm [musisz do tego strzemiona przedłużyć], optimum to między resor-most klocek lekko skośny, żeby po skrzywieniu mostu liftując wieszak tylko z jednej strony kat wału wrócił do normy. Choć muszę przyznać, za na pierwotnym pomyśle [5cm wieszak, 2 cm prostokąt pod resor] zrobiłem kilkadziesiąt tysięcy i wał/krzyżaki wytrzymały.
Foty gdzieś kiedyś miałem, potem poszukam.
Re: Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
Mam profil 10 cm. i żyję. Auto wie jak wygląda teren i nic się nikomu nie stało. W czym zaspawany profil jest gorszy od klocka z metalu
Pod budę tylko nowe poduszki. Co z tego, że buda wyżej jak rama i mosty ograniczają prześwit 


Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 34
- Rejestracja: wt gru 29, 2009 10:49 pm
Re: Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
Chem to wszystko podnieść ponieważ mam szersze felgi, przy wy krzyżu na skręconych kołach opona ociera o błotnik i rozcina ją, nie chcę nic ciąć bo chce zachować oryginalne kształty.
Re: Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
Nie gnie się i nie pracuje te 10cm? Kilka razy skręcałem dwa profile nawet gruboscienne do kupy na siłę, i odkształcały się... na mój rozum w zawieszeniu to by pracowało aż się urwie. Widać znowu się sprawdza powiedzenie o teorii i praktyce 

Re: Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
ja mam 40x40 profil jako lift i wzmocnienie budy
Re: Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
Może wytrzymuje bo jest zaślepiony z każdej strony co go wzmocnia.Takayuki pisze:Nie gnie się i nie pracuje te 10cm? Kilka razy skręcałem dwa profile nawet gruboscienne do kupy na siłę, i odkształcały się... na mój rozum w zawieszeniu to by pracowało aż się urwie. Widać znowu się sprawdza powiedzenie o teorii i praktyce




Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 34
- Rejestracja: wt gru 29, 2009 10:49 pm
Re: Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
robił ktoś coś jeszcze takiego 

Re: Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
uaz469b-mlody pisze:robił ktoś coś jeszcze takiego
Tu masz fotę, spójrz na datę. Od tego czasu trochę zaliczyło imprez i trwa.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
A ja na tym zdjeciu widzę też patent na zamontowanie krótszych amortyzatorów. Wystarczyło wywiercić i skręcić śrubą? a tak wogóle to zostały oryginał czy może star 742??
469b 2.5D om602 by mercedes
Re: Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
Amortyzatory oryginał, obniżone mocowanie ze względu na podłożenie profilu. Na początku śruba była przykręcana ale się luzowała. Teraz mam wspawaną. 

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
ja z przodu mam amory od kaczki( dłuższy skok) i klepane resory .
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 34
- Rejestracja: wt gru 29, 2009 10:49 pm
Re: Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
może jakieś jeszcze propozycje związane z podniesieniem budy 

Re: Body Lift i Lift zawieszenia UAZ 469b
hi lift
.....................................żartowałem




Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość