smarowanie zwrotnicy
: sob paź 19, 2013 12:48 pm
Witam!
Właśnie wymieniłem uszczelniacze zwrotnicy (na czaszy i na półosi) i po montażu nabrałem wątpliwości w sprawie smarowania.
Wcześniej sprawa wydawała mi się prosta - uszczelniacz na czaszy puszczał i nadmiar smaru, który wciskałem przez smarowniczkę wydostawał się na zewnątrz. Po demontażu okazało się jednak, że tak samo było z uszczelniaczem na półosi - kilka garści smaru znalazłem wewnątrz obudowy mostu...
Którędy zatem nadmiar smaru powinien się wydostawać, jeśli wszystko jest poskręcane i nowe uszczelniacze założone?
Nie chcę znów napakować smaru do mostu.
Właśnie wymieniłem uszczelniacze zwrotnicy (na czaszy i na półosi) i po montażu nabrałem wątpliwości w sprawie smarowania.
Wcześniej sprawa wydawała mi się prosta - uszczelniacz na czaszy puszczał i nadmiar smaru, który wciskałem przez smarowniczkę wydostawał się na zewnątrz. Po demontażu okazało się jednak, że tak samo było z uszczelniaczem na półosi - kilka garści smaru znalazłem wewnątrz obudowy mostu...
Którędy zatem nadmiar smaru powinien się wydostawać, jeśli wszystko jest poskręcane i nowe uszczelniacze założone?
Nie chcę znów napakować smaru do mostu.