
Więc tak wał korbowy miałem w takim stanie że nie nadawał się zbytnio nawet do szlifu a napewno było by to nieopłacalne bo za 150 zł kupiłem nowy wał z kompletem panewek, tzn ma troszkę lat ale nigdy nie używany



Moderator: Student
W sumie to mamvandall1 pisze:ale tą instrukcję to se zorganizuj
Nie do końca musi być źle zrobione.Takayuki pisze:Powinno się dać rękoma obrócić, no ewentualnie zwykłym kluczem na kole pasowym co by się z kompresją nie szarpać... jak trudność jest tak wielka, że rozrusznikiem tego nie zakręcisz - coś jest źle zrobione...
Tak sznur oczywiście założony.bobbik pisze:a sznur masz założony?
Co ma brak sznura czy obecność sznura do trudności obrotu wałuPaweł93 pisze:Tak sznur oczywiście założony.bobbik pisze:a sznur masz założony?
No właśnie w tym problem że tu na 100% jest tak samo jak było z tymi stopkami panewek, Kolega vandall1 pisze o śrubce rozrządu ale to też odpada bo jak jeszcze miałem silnik na luzie i od strony sprzęgła zakładałem sobie konkretną przedłużkę to silnik się obracał, nic nie tarło itp tylko że bardzo ścisło się obracał a przecież jeszcze nie podkręcałem tych stopek panewek tak jak powinny a jestem pewny że to na nich tak blokuje a wał jest nowy i panewki też nowe nominalne, wygląda to tak jakby wał był nowy a panewki np 2 szlifcowboy_3151 pisze:Co ma brak sznura czy obecność sznura do trudności obrotu wałuPaweł93 pisze:Tak sznur oczywiście założony.bobbik pisze:a sznur masz założony?![]()
Dawno się tak nie uśmiałem.
A tak na poważnie- Paweł93
Czy aby na pewno składając silnik do kupy umieściłeś obudowy panewek tak samo jak były to jest zarówno korbowodowe jak i główne.
Ma to kolosalne znaczenie bo inaczej to ...... upa.
Sprawdź oznaczenia na obudowach i zmontuj poprawnie jak nie dokręcone i nie da się obrócić to ja stawiam na pomylenie obejm panewek. Są one wzajemnie obrabiane (znaczy się wspólnie) i nie można ich zamieniać
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości