1. Data 24-25.06.2011, odprawa załóg o 9.00
2. Miejsce gmina Bolesław (baza rajdu - okolice dworku w Bolesławiu)
3. Wymagania dla samochodów obydwu klas
- - samochód musi spełniać warunki dopuszczające do ruchu na drogach publicznych
- ważny przegląd techniczny
- ważne ubezpieczenie OC/NW
- organizator zastrzega sobie możliwość przydzielenia samochodu do innej klasy niż deklarowana w czasie zapisu na rajd.
4. Wymagania dla klasy turystycznej
- - zakaz używania wyciągarek (dozwolone użycie wyciągarek ręcznych) dodatkowo możliwość używania trapów, łopat i innych akcesoriów terenowych,
- opony : rozmiar do 35 cali, bieżnik przynajmniej AT
- silnik i nadwozie seryjne
- zaczepy, haki : przynajmniej 1 z przodu i 1 z tyłu,
- lina holownicza o odpowiedniej wytrzymałości, kinetyk.
Zaleca się posiadanie :
- - telefonu komórkowego lub radia CB,
- metromierza lub odbiornika GPS,
5. Wymagania dla klasy sportowej
- - kaski dla kierowcy i pilota
- opony: rozmiar do 38 cali, bieżnik MT
- obowiązek używania pasa do drzewa w przypadku korzystania z wyciągarki zamontowanej w pojeździe, zabrania się owijania liny wokół drzewa,
- załoga składa się tylko i wyłącznie z 2 osób: kierowcy i pilota,
Zaleca się posiadanie :
- - przynajmniej 1 wyciągarki
- telefonu komórkowego lub radia CB,
- metromierza lub odbiornika GPS,
6.
Bezwzględny zakaz prowadzenia samochodu pod wpływem alkoholu lub substancji odurzających
7. Trasa rajdu podzielona jest na odcinki na których znajdują się punkty kontroli przejazdu (pieczątki)
8. Do punktacji wliczone będą zdobyte pieczątki (o różnej wadze punktowej), oraz czas przejazdu na odcinkach z pomiarem czasu.
9. Trasa jest opisana w postaci roadbooka, zaś odcinki z próbami przejazdu wyznaczone taśmami odgrodzeniowymi, zjazd poza trasę wyznaczoną taśmami zagrożony jest dyskfalifikacją.
10. Na odcinkach technicznych dodatkowo naliczane będą punkty karne za zerwanie taśmy, przewrócenie bramki.
11. Na trasie mogą pojawić się punkty zadań specjalnych, punktowane dodatkowo.
12. W ramach wpisowego zapewniamy jeden nocleg (dla dwóch osób) 24-25.06.2011 na wspólnej sali, z dostępem do sanitariatów, oraz do prysznica (oddalony około 80m od noclegu)
13. 24.06.2011 w przerwie pomiędzy pierwszym i drugim odcinkiem (około 13-14) zapewniamy ciepły posiłek w pobliżu bazy rajdu, oraz ciepły posiłek wieczorem (również dla dwóch osób).
14. Dodatkowe osoby mogą również skorzystać z noclegu i posiłków za dodatkową opłatą, podobnie rzecz ma się z gadżetami związanymi z imprezą.
15. Inne opcje noclegów ustalamy indywidualnie (rodzaj noclegu, okres itd.)
Aby potwierdzić udział w imprezie (osoby które już się zapisały na listę) prosimy (
do 17.06.2011) o:
1. Wpłatę zaliczki w wysokości 100PLN na konto:
Grzegorz Jeż
ul.Krupanka 26/12
41-103 Siemianowice Śląskie
nr konta 45 1140 2004 0000 3702 7061 7473
w tytule płatności proszę wpisać numer załogi z listy zapisanych załóg (
tej ze strony WWW naszego klubu).
2. Przesłanie mailem (damian_66(at)tlen.pl następujących informacji na temat samochodu:
- - marka, model, rocznik, silnik
- rozmiar opon
- rodzaj wyciągarki, jeżeli jest zamontowana
- jeszcze raz zadeklarowana klasa startowa
3. Przesłanie informacji na temat noclegów o ile miałyby być inne niż ten wliczony we wpisowym (czyli kiedy, ile osób i jaki standard)
4. Po spełnieniu tych trzech warunków zapraszamy załogę na Rajd
Numer startowy 13 będzie wystawiony na aukcji na Allegro, cała kwota uzyskana ze sprzedaży przekazana będzie na rzecz Świetlicy Socjoterapeutycznej w Bolesławiu. Link do aukcji wyślemy w osobnej informacji.