Strona 1 z 1
to juz wogole mnie rozwalilo
: ndz wrz 24, 2006 8:32 am
autor: LR_Olek
: ndz wrz 24, 2006 10:21 am
autor: Przemekslaw
: ndz wrz 24, 2006 10:27 am
autor: czarny bielsko
kolo 10 obrotow bylo...
: ndz wrz 24, 2006 8:01 pm
autor: MACIEK27
jezdziłem w płaskich... włos mi sie na głowie jezy ...
: ndz wrz 24, 2006 8:10 pm
autor: Szupryk46
To sie nazywa salto

: ndz wrz 24, 2006 8:13 pm
autor: Albert_N
na szczescie rolka malo kiedy konczy sie duzymi obrazeniami zalogi. Najgorsze jest uderzenie z dlugiego slajdu bokiem w drzewo- klatka jest w miejscu drzwi najslabsza. Tak zginal Bublewicz, Michael Park, i inni

: ndz wrz 24, 2006 8:17 pm
autor: Szupryk46
Dokładnie ... Ale patrząc na klatke bezpieczeństwa w tym peugocie 206 po uderzeniu w ziemię wiadomo ze gdyby uderzenie byłoby treoche mocniejsze załoga, a raczej pilot mógłby zginać. Więc dachowanie jest równie dobrze niebezpieczne.

: czw wrz 28, 2006 12:11 am
autor: Albert_N
nie jest, uwierz mi. wyglada to groznie, ale z bardziej splaszczonego subaru i forda kierowca i pilot wychodzili bez szwanku. Rok pozniej ten sam pilot zginal od strzalu w drzewo jego strona.

: czw wrz 28, 2006 11:29 am
autor: Maq
Przeważnie bardzo "widowiskowe" wypadki, z elementami akrobacji lotniczej są stosunkowo niegroźne dla załogi.
Najgorsze jest jedno, krótkie walnięcie i zatrzymanie do zera

: czw wrz 28, 2006 2:45 pm
autor: Szupryk46
Albert_N pisze:nie jest, uwierz mi. wyglada to groznie, ale z bardziej splaszczonego subaru i forda kierowca i pilot wychodzili bez szwanku. Rok pozniej ten sam pilot zginal od strzalu w drzewo jego strona.

Pewnie mówisz o Michaelu Parku?? Pilocie Marko Martina?
: czw wrz 28, 2006 5:02 pm
autor: Ho!na
o rany

niezła wirówka