Strona 1 z 1
Audi quatro i Hummer H1
: pt sty 19, 2007 2:21 pm
autor: POLO
: pt sty 19, 2007 3:07 pm
autor: kozioU
coś nie chce mi się w to wierzyć
: pt sty 19, 2007 3:10 pm
autor: Szupryk46
Mi też nie. Jest tutaj jakaś ściema..
: pt sty 19, 2007 3:12 pm
autor: Maqlinka
Szupryk46 pisze:Jest tutaj jakaś ściema..
Jasne H1 na MT-ku napompowanym na deske i na samym tyle - a audi na zimówkach

: pt sty 19, 2007 3:23 pm
autor: Szupryk46
Spostrzegawczy jesteś

: pt sty 19, 2007 6:19 pm
autor: Bronx
No ale ten kierowca Hummera to wogule nie brał rozpędu to jak on zamierzał wjechać na góre, a to audi to było widać, że się rozpędziło.
: pt sty 19, 2007 6:20 pm
autor: pezet
Sprobowaliby zrobic podjazdy, ale 2 metry w bok od tej drogi - wynik moglby byc inny.
Na rownym, ubitym sniegu bezwzglednie wieksze szanse ma osobowy na zimowkach niz terenowy na MT. A jeszcze tym audi sie bardziej rozpedzil.
Z drugiej strony, torsen w takich warunkach jest bardzo pozyteczny.
Zeszlej, snieznej zimy, moj wujo , ktory ma do domu w gorach dosc stromy podjazd, swoim S8 quatro wyjezdzal, a jego sasiad tyrranem na zimowkach nie dal rady.
Ale to wszystko
po drodze, a prawdziwa terenufka jezdzi obok drogi

: pt sty 19, 2007 7:26 pm
autor: Marrr
Też myślę że to kwestia rozpędu.
Być może zadanie polegało na ruszeniu z miejsca skąd Hummer po prostu miał za krótką drogę żeby się rozpędzić, natomiast osobówka z lepszym przyspieszeniem...
: pt sty 19, 2007 7:30 pm
autor: Doktor-Granat
Lipa z tym audi
: pt sty 19, 2007 8:35 pm
autor: czarny bielsko
H1 pokazywali jak rusza z miejsca a audi pokazali juz wdrapujae sie na gore

jednym slowem lipa...
: pt sty 19, 2007 9:04 pm
autor: alban
Spostrzegawczość panowie...
Czy ktos widzial linię wysokiego napięcia w tle na górce z audi
to 2 rózne górki - swiatło tez insze
: pt sty 19, 2007 11:28 pm
autor: LR_Olek
wlasnie,nie ta sama gorka jest wyjasnieniem
gorka od audi nie ma skarpy po prawej
: sob sty 20, 2007 12:22 am
autor: alban
ani linji wysokiego napięcia
: sob sty 20, 2007 12:27 am
autor: alban
pezet pisze:Sprobowaliby zrobic podjazdy, ale 2 metry w bok od tej drogi - wynik moglby byc inny.
Na rownym, ubitym sniegu bezwzglednie wieksze szanse ma osobowy na zimowkach niz terenowy na MT. A jeszcze tym audi sie bardziej rozpedzil.
Z drugiej strony, torsen w takich warunkach jest bardzo pozyteczny.
Zeszlej, snieznej zimy, moj wujo , ktory ma do domu w gorach dosc stromy podjazd, swoim S8 quatro wyjezdzal, a jego sasiad tyrranem na zimowkach nie dal rady.
Ale to wszystko
po drodze, a prawdziwa terenufka jezdzi obok drogi

Przez 4 lata jeździłem Sierrą 4x4 - i naprawdę po oblodzonej nawet drodze jeździło się świetnie w porównaniu z Pahero czy Explozją, a to za sprawą centralnego (nie blokowanego) dyfra...
Od tej sierry (przez przypadek kupionej) powiedziałem sobie że nie będę miał już nigdy innego auta niż 4x4.
: sob sty 20, 2007 8:10 am
autor: Marta&Marek
alban pisze:Od tej sierry (przez przypadek kupionej) powiedziałem sobie że nie będę miał już nigdy innego auta niż 4x4.
Mogę Cię wydać

: sob sty 20, 2007 9:18 am
autor: Dagu
Jałowy coś ten temat, i nie do roztrzygnięcia. To ja jeszcze domieszam. A ja miałem kiedyś Pande 1.1 z napędem 4x4 i takie wzniesienia robiła na zimowych hankokah lepiej od każdego ofrołdowego wozu puki sie nie zawiesiła, ale ważyła 800 kilo. Audik pwenie już 1300, a hamer nie wiem ale więcej jak 2500 napewno. I ot to.
: sob sty 20, 2007 9:47 am
autor: alban
Marta&Marek pisze:alban pisze:Od tej sierry (przez przypadek kupionej) powiedziałem sobie że nie będę miał już nigdy innego auta niż 4x4.
Mogę Cię wydać

Dobra w międzyczasie zbłądziłem na moment - BMW 320 CABRIO
