Ford F-250

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Filippstrag
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 6:40 pm

Ford F-250

Post autor: Filippstrag » ndz lut 22, 2009 9:14 pm

Witam kolegów !!! Jestem tutaj nowy. Mam pytanie czy warto coś takiego kupić -oczywiście nie za te pieniądze .Czy można do tego włożyć gaz i czy dobrze myślę że spalanie powinno się zamknąć w okolicy 25 litrów. :D Auto ma służyć jako ciężarówka do wożenia około 1 tony ładunków , zabierać całą rodzinę na wakacje , czasem zabrać moich gości na wycieczkę po leśnych duktach w okolicy Krynicy Górskiej i w zimie dowozić mój tyłek z mojej wsi gdzie nikt nigdy nie słyszał o czymś takim jak pług śnieżny (obecnie 0.5 m śniegu i przebijam się golfem) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6772862 A może ktoś oglądał to cudo-na zdjęciach wygląda ładnie ale życie lubi zaskoczyć!!!
filippstrag

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Re: Ford F-250

Post autor: mudder » ndz lut 22, 2009 9:24 pm

raczej szukałbym w dieslu zwłaszcza te przed 6,4 miały spalanie na poziomie 12 litrów i są nie zniszczalne, benzyna jest słabsza i bardziej paliwożerna, jeżeli chodzi o zimę te auta nie jeżdżą po śniegu jakoś rewelacyjnie masa + długość robią swoje, takie auto trzeba po prostu chcieć posiadać
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Filippstrag
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 6:40 pm

Re: Ford F-250

Post autor: Filippstrag » ndz lut 22, 2009 10:13 pm

mudder pisze:raczej szukałbym w dieslu zwłaszcza te przed 6,4 miały spalanie na poziomie 12 litrów i są nie zniszczalne, benzyna jest słabsza i bardziej paliwożerna, jeżeli chodzi o zimę te auta nie jeżdżą po śniegu jakoś rewelacyjnie masa + długość robią swoje, takie auto trzeba po prostu chcieć posiadać
Ha -cóż pewno Kolega ma rację ja jestem zielony w tym temacie dlatego pytam .Mam jeszcze pytanko czy to są bardzo awaryjne samochody i czy na części trzeba długo czekać bo ceny to pewnie są z kosmosu. A propos specjalnie szukam benzyny bo w tutejszych warunkach przy minus 20 diesel ciężko odpala a miałem już kilka tylko w zwykłych autach i zawsze były problemy a z benzyną i dobrze zamontowaną instalacją LPG zawsze było okej!!Nawet w 20-letnich samochodoch z wyśmiganym przebiegiem.

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Re: Ford F-250

Post autor: leszek » pn lut 23, 2009 9:14 am

gość niedaleko mnie ma takiego. postawioneg na 37"
mówił że nie miał potrzeby zapinć drugiego napędu a troche śniegu u nas zalega. (szczrze to mu nie wierze :)21 )
ogółnie jest zadowolony, nawet ze spalania.

ale faktu to nie zmienia że takie auto trzeba chcieć mieć bo jest wiele innych fajniejszych.

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Re: Ford F-250

Post autor: mudder » pn lut 23, 2009 9:15 am

Filippstrag pisze:
mudder pisze:raczej szukałbym w dieslu zwłaszcza te przed 6,4 miały spalanie na poziomie 12 litrów i są nie zniszczalne, benzyna jest słabsza i bardziej paliwożerna, jeżeli chodzi o zimę te auta nie jeżdżą po śniegu jakoś rewelacyjnie masa + długość robią swoje, takie auto trzeba po prostu chcieć posiadać
Ha -cóż pewno Kolega ma rację ja jestem zielony w tym temacie dlatego pytam .Mam jeszcze pytanko czy to są bardzo awaryjne samochody i czy na części trzeba długo czekać bo ceny to pewnie są z kosmosu. A propos specjalnie szukam benzyny bo w tutejszych warunkach przy minus 20 diesel ciężko odpala a miałem już kilka tylko w zwykłych autach i zawsze były problemy a z benzyną i dobrze zamontowaną instalacją LPG zawsze było okej!!Nawet w 20-letnich samochodoch z wyśmiganym przebiegiem.
auta jako tako bez awaryjne w zasadzie, czasem jakiś czujnik na wale, gdzieś zniknie prąd, i takie duperele pod warunkiem że poprzednik dbał o niego aha w polsce trzeba uważać na auta serwisowane przez pana "Henia" bo często jakieś części z żuków lub polonezów lubiano wrzucać ale to raczej w latach 90 był taki proceder, części były tanie jak barszcz dopóki dolar nie skoczył były na poziomie części do suzuki samuraja, czeka się różnie eksploatacyjne raczej są od ręki, a jak coś zamawiasz do od 5 dni do 4 tygodni zależy jaka duża część.
@leszek wg. mnie nie ma fajniejszego pickupa od forda :)2
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Re: Ford F-250

Post autor: leszek » pn lut 23, 2009 9:25 am

w sumie tak. bo chevi i gmc to ta sama banda :)21

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Re: Ford F-250

Post autor: mudder » pn lut 23, 2009 9:26 am

leszek pisze:w sumie tak. bo chevi i gmc to ta sama banda :)21
ale łune już na niezależce z przodu są więc kupa :)3
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Filippstrag
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 6:40 pm

Re: Ford F-250

Post autor: Filippstrag » pn lut 23, 2009 11:21 am

To już cos mi się wyjaśniło dzięki Wam! Ale -zawsze jest jakieś ale :D Czy te samochody nie gniją nadmiernie bo słyszałem że blachy u nich są kiepskiej jakości. I męczy mnie jeszcze jeden szczegół. To czarodziejskie pokrętło do przełączania napędów na desce koło kierownicy zamiast jak w karzdym normalnym terenowcu wajcha w podłodze . Czy taki mechanizm (zgaduję załaczany jakimś elektromagnesem )nie przyspoży mi kłopotów większych niż rzeczona wajcha w podłodze :P

filippstrag

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Ford F-250

Post autor: Mroczny » pn lut 23, 2009 11:24 am

chyba w escortach
znaczy blacha słaba

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Re: Ford F-250

Post autor: mudder » pn lut 23, 2009 5:24 pm

Filippstrag pisze:To już cos mi się wyjaśniło dzięki Wam! Ale -zawsze jest jakieś ale :D Czy te samochody nie gniją nadmiernie bo słyszałem że blachy u nich są kiepskiej jakości. I męczy mnie jeszcze jeden szczegół. To czarodziejskie pokrętło do przełączania napędów na desce koło kierownicy zamiast jak w karzdym normalnym terenowcu wajcha w podłodze . Czy taki mechanizm (zgaduję załaczany jakimś elektromagnesem )nie przyspoży mi kłopotów większych niż rzeczona wajcha w podłodze :P

filippstrag
ee blachy nie, trzeba tylko spód dobrze zakonserwować, napęd złącza nie żaden elektromagnes a zwykłe serwo które rzadko się psuje częściej są problemy z wężykami z podciśnieniem do sprzęgiełek ale najczęściej się po prostu zatykają
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Filippstrag
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 6:40 pm

Re: Ford F-250

Post autor: Filippstrag » pn lut 23, 2009 6:22 pm

a to mnie pocieszył Kolega . :D :D :D, to jeszcze jakieś porządne opony A/T i można jeżdzić. Wracam jeszcze do spalania i myślę że optymistycznie powinien się zamknąćw 25 l LPG czy się mylę? :oops:

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Re: Ford F-250

Post autor: mudder » pn lut 23, 2009 6:24 pm

Filippstrag pisze:a to mnie pocieszył Kolega . :D :D :D, to jeszcze jakieś porządne opony A/T i można jeżdzić. Wracam jeszcze do spalania i myślę że optymistycznie powinien się zamknąćw 25 l LPG czy się mylę? :oops:
nie wiem ile benzyna pali ale myślę że 20l to minimum a maksymalne spalanie powiedzmy że dąży do nieskończoności :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Re: Ford F-250

Post autor: leszek » wt lut 24, 2009 8:16 am

kuba można do tego szpere dostać na tył, coś ARaBo pochodnego ??

Awatar użytkownika
bullterrier
 
 
Posty: 179
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 2:02 pm
Lokalizacja: Vratislavia/Varsovia
Kontaktowanie:

Re: Ford F-250

Post autor: bullterrier » wt lut 24, 2009 9:43 am

Ze splaniem jest tak, że niezależnie czy kupisz forda, cheviego czy dodge, to po założeniu gazu zawsze paliwo wyjdzie taniej niż w dieslu i nie ma się co oszukiwać, ale benzyniak nie do Ci takiego momentu. Jak chcesz Forda Super Duty z dużym benzyniakim to bardzo dobry jest 6.8L V10 triton. Jak na tak wielką i mocną jednostkę (360hp 630Nm) jest wyjątkowo oszczędny (ford jako jedyny zostawił w ofercie tak dużego benzyniaka) a przy fabrycznych ustawieniach zbiera się lepiej od diesla. Jeśli chcesz ciągnąć coś bardzo ciężkiego to diesel lepszy. A jak chcesz bardzo dużo miejsca to RAM Maga Cab jest największy w środku: http://www.4wheeloffroad.com/featuredve ... to_05.html
Dodge Ram, Chevrolet Silverado i Ford F Super Duty to porównywalne pickupy, różnią sie tylko nieznacznie niektórymi parametrami a klienci najczęściej sugerują się wyglądem lub przywiązaniem do marki. Jeśli chodzi o serwis to najlepiej w Polsce posiadać Dodgea. Ale tak jak napisał Mudder , awaryjność jest bardzo niska, to wspólna cecha wszystkich pickupów Heavy Duty. Po założeniu gazu do benzyniaka oczywiście awaryjność wzrośnie bo to kolejna duperela , która się może popsuć (i to niefabryczna) ale jak coś się niedajboże spierdzili w dieslu to kaplica, no i diesel przy zakupie będzie zawsze droższy i to sporo. Fordy jednak uchodzą za najbardziej niezawodne.



leszek pisze:kuba można do tego szpere dostać na tył, coś ARaBo pochodnego ??
Jest tego w cholere :)2 z arabami włącznie :wink:
Ram 2500HD 488cin V10

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Re: Ford F-250

Post autor: mudder » wt lut 24, 2009 10:37 am

leszek pisze:kuba można do tego szpere dostać na tył, coś ARaBo pochodnego ??
naturalnie jaką chcesz lsd, lsd+100%, no i standart 100% choć chyba w znacznej mierze to detroit locker
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Re: Ford F-250

Post autor: Student » sob lut 28, 2009 9:50 am

mudder pisze:
leszek pisze:kuba można do tego szpere dostać na tył, coś ARaBo pochodnego ??
naturalnie jaką chcesz lsd, lsd+100%, no i standart 100% choć chyba w znacznej mierze to detroit locker
Dużo tam na Podhalu takich srebrnych f-250 jest?

Bo jak nie to mijaliśmy się w Białce we środe chyba... ale wolwiaczem jechałem, więc niewidzialny byłem :)21

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Re: Ford F-250

Post autor: mudder » sob lut 28, 2009 4:30 pm

no mój na pewno to nie był, za wiele ich nie ma zwłaszcza srebrnych co dziwne i śmiem przypuszczać że to starszy model było bo 08 MY to u nas kilka jest
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Re: Ford F-250

Post autor: Student » sob lut 28, 2009 5:28 pm

mógł być to również wtorek :)21

blacha ktt, może ktoś bez Twojej wiedzy pomykał?

Bo że wyglądał jak Twój awatar to pewne :)21

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Re: Ford F-250

Post autor: mudder » sob lut 28, 2009 5:44 pm

no to musieli się chłopaki z punks garage na przejażdżkę z krakowa wybrać bo u nich cały tydzień auto stało :)21 , w zako jest tylko jeden taki ford jak mój jest biały i ma z tyłu hardtopa należy do mojego kuzyna :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Ford F-250

Post autor: Marcin-Kraków » sob lut 28, 2009 5:49 pm

Zareczam, ze nie bylem nigdzie autem Muddera w zeszlym tygodniu :)21 8)
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Re: Ford F-250

Post autor: mudder » sob lut 28, 2009 5:56 pm

Marcin-Kraków pisze:Zareczam, ze nie bylem nigdzie autem Muddera w zeszlym tygodniu :)21 8)
:)21 albo :)11 :wink:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Re: Ford F-250

Post autor: Student » sob lut 28, 2009 6:12 pm

O kierowniku mogę powiedzieć tylko tyle, że w czapce jechał :)21

Może faktycznie to był jakiś inny ford, ale napewno srebrny, napewno z zakopca, i bez hardtopa :)21

Szybko dość się mijaliśmy.

Nie upieram się. W sumie od niedzieli destylaty już przyjmowaliśmy co wieczór.

W końcu pogoda jakaś się trafiła i mogę powiedzieć że się wyjeździłem na tym cholernym stoku :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości