Bronco II 2.9V6 manual kupilem pomocy.
Moderator: Student
Re: Bronco II 2.9V6 manual kupilem pomocy.
borga kolego ta so reduktory nie skrzynie. skrzynie mam mitsuibshi fm146. i jutro bede bebechy z pajerakowej skrzyni do swojej przekladal :p
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: Bronco II 2.9V6 manual kupilem pomocy.
Bronco 2 fajne jest*
*na podwoziu Bronco "1"- oczywiscie
*na podwoziu Bronco "1"- oczywiscie

Re: Bronco II 2.9V6 manual kupilem pomocy.
to czy bronco fajne jest bede wiedzial po dluzszym uzytkowaniu na razie po tyg bronko jest dobre do rozbierania. potem wywale most przod i dana 35 wstawie bo podobno na dana28 trzeba wiadro krzyzakow ze soba wozic.
Re: Bronco II 2.9V6 manual kupilem pomocy.
a mam takie pytanko moze ktos walczyl z tymi ciagle ukrecajacymi sie krzyzakami w dana28. wiem ze trzeba na dana35 zmienic. ponoc cos poczytalem o spawaniu tych krzyzakow itd itd pomaga to cos? jak ten problem rozwiazac? bronek ma laczki 32 cale bodajrze
Re: Bronco II 2.9V6 manual kupilem pomocy.
przybliż temat spawania krzyżaków bo się zaciekawiłem...
generalnie problem polega na tym, że krzyżaki w tych pojazdach są niesmarowalne.
Korozja je rozpierdala od środka.
Dana 35 wytrzymuje więcej, ale też nie jest niezniszczalna.
Notoryczna kontrola luzów na krzyżakach jest jedyną metodą. Ćwiczyłem bronka na 33/12.5 i na zdrowych krzyżakach nic nie ukręcałem.
Przy lekkim luzie na krzyżaku po zmianie kół na 31" rozebałem dwie półosie w tydzień.
generalnie problem polega na tym, że krzyżaki w tych pojazdach są niesmarowalne.
Korozja je rozpierdala od środka.
Dana 35 wytrzymuje więcej, ale też nie jest niezniszczalna.
Notoryczna kontrola luzów na krzyżakach jest jedyną metodą. Ćwiczyłem bronka na 33/12.5 i na zdrowych krzyżakach nic nie ukręcałem.
Przy lekkim luzie na krzyżaku po zmianie kół na 31" rozebałem dwie półosie w tydzień.
Re: Bronco II 2.9V6 manual kupilem pomocy.
generalnie ja slyszalem ze na moscie dana28 krzyzaki mieli regularnie co pare dni wiec jak to jest i ile da sie na tym jezdzic nie sprawdzalem.mam kapcie 32cale ale po 40min na lekkich lesnych drogach po wjechaniu w gleboki snieg zmielilo mi prawa poloske z krzyzakiem
znalazlem na http://therangerstation.com/tech_librar ... Axles.html czyli dana35 ma inne poloski a to znaczy ze sprzegielka tez trzeba zmienic? 27zebow a tu 30 zebow

- pick_up_bydgoszcz
-
- Posty: 101
- Rejestracja: pn lut 09, 2009 9:31 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Bronco II 2.9V6 manual kupilem pomocy.
W bronku jest 3 rodzaje skrzyń z tego co się dowiedziałem,można je poznać łatwo po pokrywie z dołu (rozpoznane przy awarii wysprzęglika) most od explorera podchodzi bez problemu (sam mam) i faktycznie daje rade.
Niestety u mnie silnik padł (scorpio 2,9).......
panewki, wałek rozrządu i słaba pompa olejowa ...
Ktoś orientuje się gdzie zdobędę wałek?
Niestety u mnie silnik padł (scorpio 2,9).......
panewki, wałek rozrządu i słaba pompa olejowa ...
Ktoś orientuje się gdzie zdobędę wałek?
Ford Bronco 2,9 zmotany
Nissan King Cab 2,4
Nissan Pathfinder 3,3
Nissan King Cab 2,4
Nissan Pathfinder 3,3
Re: Bronco II 2.9V6 manual kupilem pomocy.
Tu.
http://sierrafan.pl/index.php
Tylko nie wiem czy jest sens kupować sam wałek.
Ostatnio cały taki silnik kupiłem od frumowicza sierrafan dla kolegi do zmoty za 400zł
http://sierrafan.pl/index.php
Tylko nie wiem czy jest sens kupować sam wałek.
Ostatnio cały taki silnik kupiłem od frumowicza sierrafan dla kolegi do zmoty za 400zł
FON 666 131 133
Re: Bronco II 2.9V6 manual kupilem pomocy.
Nie lepiej wsadzić czterolitrówke?pick_up_bydgoszcz pisze:W bronku jest 3 rodzaje skrzyń z tego co się dowiedziałem,można je poznać łatwo po pokrywie z dołu (rozpoznane przy awarii wysprzęglika) most od explorera podchodzi bez problemu (sam mam) i faktycznie daje rade.
Niestety u mnie silnik padł (scorpio 2,9).......
panewki, wałek rozrządu i słaba pompa olejowa ...
Ktoś orientuje się gdzie zdobędę wałek?
Na skrzynie podchodzi... generalnie wszystko pasuje...
Waga podobna, moc troche większa...
No i wiem, kto ma na zbyciu taką jednostkę w bdb stanie.

- pick_up_bydgoszcz
-
- Posty: 101
- Rejestracja: pn lut 09, 2009 9:31 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Bronco II 2.9V6 manual kupilem pomocy.
tylko znowu instalacja cała do zrobienia...
chyba że ma komplet
chyba że ma komplet
Ford Bronco 2,9 zmotany
Nissan King Cab 2,4
Nissan Pathfinder 3,3
Nissan King Cab 2,4
Nissan Pathfinder 3,3
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 7:25 pm
- Lokalizacja: Okolice Łodzi, Pabianice, Ksawerów
Re: Bronco II 2.9V6 manual kupilem pomocy.
Tak jak kolega mówił wcześniej skrzyń manualnych jest 3 rodzaje, z tego co pamiętam 2 to mitsubishi i jedna toyo kogyo, właśnie tą ostatnią mam w swoim chrupku. Dana 28 ma mikrokrzyżaki półosi i niestety przy pałowaniu w terenie jest skazana na destrukcję. Ratunkiem jest mały rozmiar kół albo/lub łysawy bieżnik oponki. Możesz zakładać Dana 35 z explorera bo w sumie podchodzi plug&play. Tylko zobacz sobie przedni most jaki masz teraz i porównaj z jeszcze większym spychaczem jaki ma Explorer. Dla mnie to zawieszenie jest takim sobie pomysłem. W terenie już nie raz mnie to wku...ło, że robię za równiarkę. Tak poza tym to całkiem przyjemny dupowozik. Sam pamiętam, jak przez rok co tylko wylazłem na podwórze to się do niego śliniłem jaki on ładny i amerykancki. Teraz mi trochę ta miłość przeszła ale ciągle oko cieszy chodziarz że stoi jako pomnik i ruda sobie z nim poczyna w najlepsze. Mam mocne postanowienie się za niego wziąć w tym roku. Może nawet wrzucę tu parę fotek jak by kogoś to interesowało. Ach, jak on ładnie kiedyś wyglądał na 6 calach liftu, z winchem, oponką 33x12.5 . . . dzisiaj mu pozostało 3 cale, 30 calowe zimówki nalewaxy, dziura w grilu po strzale z kinetyka, zagięte zderzaki, jeden od drzewa a drugi od naroża mojego domu . . . 

Jeśli nie masz po co żyć, żyj innym na złość!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości