małe problemy

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5557
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

małe problemy

Post autor: kpeugeot » ndz mar 27, 2005 6:22 pm

Cze

ford explorer 1993 4.0 automat

mam dwa problemy
1. brak napedu na przód - objawy - właczenie przodu pwoduje włączenie przedniego wału i przenosi naped na pół osie - niestety nie załącza kół - domyślam się że sprzegiełka - moze mi ktoś opisać jak się one załączają (automaty) - czyjest tak jakieś podciśnienie czy co???

2. po rozłączeniu izycznym wtyczki shift motoru - skrzynia biegów zpieła reduktor (moze to jest tryb awaryjny) i niechce normalnie pracować - po spieciu ponownie wtyczki-dalej sie nic nie zmieniło czyli jedzie jak by na reduktorze - ale przod jest rozlaczony - moze ktos wie jak to zrestartowac zeby skrzynia zaczela normalnie dzialać

dzieki za pomoc

a Yonek jeśli to mozliwe to podaj mi prosze swój numer komórki na PW bo mam kupe pytań

dzięki :)21
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » śr mar 30, 2005 10:30 am

1. odsrodkowo - tj. jak sie zaczynaja krecic polosie to zapinaja na wieloklinie
2. ???
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11902
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » śr mar 30, 2005 5:46 pm

KOnrad kupiłeś eksplozję??? Co się nie chwalisz????
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
CzarnySJ
 
 
Posty: 294
Rejestracja: wt kwie 27, 2004 6:42 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CzarnySJ » śr mar 30, 2005 5:49 pm

:)20

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » czw mar 31, 2005 9:38 am

Ad 1. Jako rzekł Broncosaurus
Ad 2. Hmmm... tego nie kumam. Wiem że po zdjęciu shiftmotoru reduktor lubi "wariować" czyli może sam się przestawić w jakieś tam położenie. Generalnie działa to jak silnik od wycieraczek :)21 więc myślę że wystarczy mu przyłożyć napięcie, coby obrócił się w inne położenie...

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » wt kwie 12, 2005 5:09 pm

http://www.therangerstation.com/tech_li ... ubswap.htm

tak wyglada wymiana na manualne - moze cos sie przyda
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5557
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » pt kwie 15, 2005 12:29 pm

dzieki juz wszystko dziala :)
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość