Post
autor: Kuba M. » czw lis 12, 2015 5:13 pm
6 generacji serii F wychodziła w latach 73 - 79, 7 generacja w latach 80-86
Pełnowymiarowy Bronco zmieniał się w tych samych latach.
Do 79 roku z przodu był zwykły sztywny most. Minimum Dana 44 (chyba w dwóch różnych wersjach), w cięższych modelach była też Dana 60.
W generacjach od 80 roku w Bronco i F150/250 montowali mosty TBB (Twin-Traction Beam ) - D44 i D50, w F350 były zwykłe sztywne mosty D60.
Nie wiem, czy F250 był tylko z TBB, czy zdarzały się też zwykłe mosty.
Co do reduktorów, to były chyba co najmniej trzy rodzaje.
Napisz więc może dokładnie o co Ci chodzi, bo to trochę jak wróżenie z fusów - dla żadnego z tych modeli 1981 nie był jakoś szczególnie przełomowy, a Bronco od F250 może różnić się dość znacznie - bliżej mu do F150.
F150 302 V8