Kupiłem Explozję ale jest kilka problemów

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Bondek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr sie 09, 2006 9:28 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bondek » czw paź 19, 2006 10:13 am

Czuję się ojcem chrzestnym Twoich fotelików hihii
Nie potrzebujesz czasem trochę pasów bezpieczeństwa? Mam mieć komplet z przodu, sporo również do tyłu (ja potrzebuję jedynie dwa zapięcia do tyłu z całego kompletu). Pisałem już o tym w nowym temacie, ale jakoś nie było echa.... :-?
Nie straszne nam deszcze i chmury

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » czw paź 19, 2006 10:57 am

Witam,

Dzięki za linka.
Swoią droga niezła meta na części.
Wiesz chyba niebędę potrzebował. ale to dopiero wyjdzie wpraniu.
Zadzwon do tego gościa gdzie ja kupowalem siedzenia może sprzeda Tobie same zaczepy.

Jakiego masz Explorera?
Zapodaj jakieś foty i info.

Pzdr

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » czw paź 19, 2006 1:07 pm

Check Oil zawsze zapala się podczes kręcenia.
Nie masz jakiegoś immobilajzera?
SITH happens...

Awatar użytkownika
AveCezar
Posty: 348
Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: AveCezar » czw paź 19, 2006 1:38 pm

nemrod pisze:Witam,


Jakiego masz Explorera?
Zapodaj jakieś foty i info.

Pzdr

Nemrod
Bondek ma takiego, za którym mi się czasem strasznie kurna tęskni jak wspomnę te luksusy :)16
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » czw paź 19, 2006 2:07 pm

Yonek
Chyba niema. Właściciel warsztatu zapalił go z gaze w podłodze.
potem już palił bez problemu.
Jestem w domu więc niemam jak sprawdzić co się z nim teraz dzieje i jak pali.

Pojawił się inny problem. Chłodnica.
Podobno jakiś stary typ z freonem, inne zawory niż nowych.
Niechcą mi spóścić freonu i nabić nowym gazem.
Nawet niechcą (iemogą) nabić mi freonu.
Macie doświadczenia wtej materii?

Drugi problem to lampy przednie.
Od sprzedającego dostalem komplet lamp jak na allegro.
W samochodzie jst jakiś dziwny patent.
Na wiezchu jest klosz kwadratowy (wersja hamerykańska) a w środku jest lampa z kloszem.
Czy to normalne?
Zewnętrzna lampa jest pożółkła, zanieczyszczona i jest "spękana" takie drobne pęknięcia w dużej ilości.
znacie sposób jak oczyścić ten klosz zewnętrzny? jak go wypielić (cilit?)?

Pzdr

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
Bondek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr sie 09, 2006 9:28 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bondek » czw paź 19, 2006 2:33 pm

AveCezarze nie narzekam, nie narzekam, luksus to fajna rzecz.
Serce ściska z żalu jedynie przy tankowaniu :)
Ostatnio zmieniony czw paź 19, 2006 2:37 pm przez Bondek, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie straszne nam deszcze i chmury

Awatar użytkownika
Bondek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr sie 09, 2006 9:28 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bondek » czw paź 19, 2006 2:35 pm

Nemrodzie,

a możesz mi dać namiar na tego gościa z Allegro? Tobie się wyświetliły jego dane, bo wygrałeś aukcję.

Pozdrawiam
Nie straszne nam deszcze i chmury

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » czw paź 19, 2006 2:51 pm

Bondek telefon do tego gościa jest na kazdej jego aukcji.
0-78 8691804
... to ile Tobie kotłuje ten potworek? :lol:

Pzdr

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » czw paź 19, 2006 2:58 pm

teraz dopiero fotke zobaczyłem...


Ładny.

Pzdr

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
Bondek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr sie 09, 2006 9:28 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bondek » czw paź 19, 2006 3:16 pm

Bo go dopiero wstawiłem
Dzieki za namiar!
A pali.. 13 z jajkiem między butem a pedałem gazu

Pozdrawiam
Nie straszne nam deszcze i chmury

Awatar użytkownika
AveCezar
Posty: 348
Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: AveCezar » czw paź 19, 2006 3:18 pm

Bondek pisze:AveCezarze nie narzekam, nie narzekam, luksus to fajna rzecz.
Serce ściska z żalu jedynie przy tankowaniu :)
Wszystko ma swoje plusy i minusy, plus to luksus jak diabli, a minus taki, że szkoda byłoby mi Explozji malować podkładówką, wiercić dziur w blachach, przykręcać gumowe błotniki, rżnąć szlifierką karoserii, żeby zrobić miejsce pod wyciągarę, zamieniać pięknych chromowanych zderzaków na chamskie ceowniki itp, itd. :)21 Explozja za piękna na to jest, a z Pajero hulaj dusza :D

Tankowaniem nie przejmowałbym się, zawsze mówiłem, chcesz oszczędzać kup se fabię :)21

Jak to zrobiłeś, ze pali 13 ?? ?? Może to tylko błąd w obliczeniach? :wink: Chyba, że w trasie?
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw paź 19, 2006 7:05 pm

mi nawet w trasie nigdy nie wyszlo 13 hahaha
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Navy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pt sie 04, 2006 7:39 am
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: Navy » pt paź 20, 2006 7:27 am

Kolego nemrod...
Kilka słów o klimie, bo miałem z nią troche doświadczeń.
W moim okazało sie ze nie ma już prawie gazu więc pojechałem do warsztatu od klim...wypuscili te resztki które były i nabili wszystko CO2 (chyba) w celu sprawdzenia szczelnosci. Potem poprostu nabili tym "starym" czynnikiem / chyba R12/.
Jest to czynniki który nie jest stosowany bo zawiera freon, jest wręcz zabronione napełnianie nim.
Jeśli trafisz do dość dobrego zakładu to mają ten czynnik i nabiją Ci z tym ze nie dostaniesz zadnej gwarancji, innego dokumentu że oni to zrobili.
Aby nabić taka instalacje nowym czynnikiem trzeba ja poprostu wymienić wraz z sprężarką!!!
Koszt nabicia tym "starym" to około 150-200zł.

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » sob paź 21, 2006 8:11 am

Dzięki Navy,

Pomału rozpoczynam poszukiwania. jak nrazie to wszędzie mają nowe maszynki i tylko nowy gaz.
Gdybym nieznalazł to wybiorę się chyba do Ciebie.

ładny kolorek masz na samochodzie.

Jakie masz lampy przednie?
Takie jak ten?:
http://moto.allegro.pl/item134425585_ot ... nowy_.html
Nie zaszły one tobie czymś?
Na wiezchu jest klosz kwadratowy (wersja hamerykańska) a w środku jest lampa z kloszem.
Czy to normalne?
Zewnętrzna lampa jest pożółkła, zanieczyszczona i jest "spękana" takie drobne pęknięcia w dużej ilości.
znacie sposób jak oczyścić ten klosz zewnętrzny? jak go wypielić (cilit?)?

Pzdr

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
Navy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pt sie 04, 2006 7:39 am
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: Navy » pn paź 30, 2006 9:54 am

Mój EX "przyjechal" z Illinois jest wszystko w oryginale (reflektory). Nie mam w nim tego "systemu termos" czyli klosz, a w środku jakby jedna duża lampa, o ktorych niektórzy piszą. W moim prawdopodobnie większość podzespołów elektrycznych (i nie tylko) jest z Kanady- bo tak tez jest sygnowana.
Przednie reflektory to sa te małe prostokatne, rewelki nie ma ale świecą całkiem o.k.

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » pt lis 03, 2006 1:27 pm

Witam,

Navy ale czy masz te światełka jak na zdjęciu (hamerykańskie)?
Jezeli tak to gdzie kupić?

Moje po wyjęciu w rękach się rozsypały, tak były przerdzewiałe.

Pzdr

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
Navy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pt sie 04, 2006 7:39 am
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: Navy » pn lis 06, 2006 8:02 am

Nie wiem jakie są na zdjęciu bo...nie moge otworzyc tego linka.
Miałem gdzies namiar na kolesia który miał rózne lampki. Jak znajde to dam Ci namiar.

Jash
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: wt paź 24, 2006 5:49 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jash » pn lis 06, 2006 8:30 pm

Nermrod,
zapuść gdzieś link do swoich świateł. Tak sobie dumam i dumam o co Tobie chodzi, ale jakoś mi z tym nie do twarzy. To, co opisujesz było kiedyś w starych mondikach - dodatkowa szybka czy coś takiego - jakby prowadnica dla promieni świetlnych. Żółkła i się właśnie rozsypywała. W moim nie ma takiego rpblemu, choć światła mam kwadratowe. Bo cała bryka to kanciak.
Więc jak z tymi lampami?
Yahoo
Yahoo

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » pn lis 06, 2006 9:37 pm

Witam,

takie światła mam:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1254248

A takie sa europejskie:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1319248

Wolę takie jak mam bo te europejskie mi nieleżą.
Choc niejestem pewien jaka jest faktycznie różnica w wielkości lampy...
Jak zrobie fotkę moim lampom to wyślę.
Pzdr

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
Navy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pt sie 04, 2006 7:39 am
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: Navy » wt lis 07, 2006 10:43 am

Sorry ale te "europejskie" to nie czasem adopcja z 126p?????
...bo na takie wygladają :)

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » wt lis 07, 2006 10:54 am

Może i od malucha.

Ja mam nowe lampy ale do europejczyka i za fix nichcą do mojego pasować.
Bedę musiał wywalić chyba. :evil:

Navy znalazłeś może kontakt do kogoś od tych lamp?

Pzdr
Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » czw lis 09, 2006 3:10 pm

Witam wszystkich,

Navy, dzieki za telefony.

a oto zdjęcia mojej lampy.
http://nemrod.fajnafotka.pl

Pzdr

Nemrod
Ostatnio zmieniony pt lis 10, 2006 10:10 am przez nemrod, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Jash
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: wt paź 24, 2006 5:49 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jash » czw lis 09, 2006 8:02 pm

Słuchajta,
po pierwsze - zaraz Was spalinami poszczuję za drwienie z lamp które to niby od malucha,
po drugie - Nemrod - gdzie te lampy?
po trzecie - słyszałem kiedyś że ludzie w ataku desperacji próbowali montować od malucha lampy, ale niestety, nie pasują.
No, czekam na ten link z lampami. Wg mnie, Nemrod, masz po prostu typowe amerykańskie. Róznica jest w oasadzeniu. Niestety, nie bedą pasować. W dodatku te na europę miały regulację wysokości. No, mój tak ma. Bo ten typ tak ma.
Pozdrawiam
Yahoo
Yahoo

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » pt lis 10, 2006 1:28 pm

Witam,

Jash zobacz teraz mój post.
Pozatym w stopce też jest strona z zdjęciami.

Co do lamp od maluch to mogą być byle by pasowały. ;)
I niestety masz rację.fura typowo hamerykańska a w lmpach system termos.

Wole pozostać przy tym wygladzie jaki mam - bardziej mi się podoba.

Pzdr

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » pt lis 10, 2006 1:41 pm

a ja myslalem ze maja swiecic a nie tylko wygladac
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości