
A tak pozatym silnik zajebiście odporny na katowanie

Moderator: Student
no to 2.9 ze sprężarką i zwykłą pompą...czesław&jarząbek pisze:no prosze cie...zerojedynkowe badziewie na scalakach...wiesz co sie stanie z leszczami siędzącymi przy takim motorze jak sie układ common rail rozszczelni? przy 1000atmosferach?banan pisze:...2.7cdi...
ja takie szity pierdziele...mnie starcza klasyczny ropniok co bez prądu działa
a dupa...banan pisze:fakt - te co wymieniłeś to są prawdziwe diesle....takie co ledwo jadą i zimą nie zapalają
Chodzi mi o to że nie wiem czy lepiej kupić umarlaka za mniejszą kase czy może w lepszym stanie . A to związane jest z dostępnością części.Bogusław Stawski pisze:... ja nie wiem, czy śmiać się, czy płakać po takich wejściach megashitmana...
Kraus, ja ratuję dwa Bronki 78 i 80, jeśli chcesz powymieniać się info i jesteś ciekaw z moich postępów, to zapraszam na maila prywatnego, chętnie się podzielę wszystkim co wiem.
Project Bronco - to wyzwanie tylko dla prawdziwych miłośników Amerykańskiej klasyki i off-roadu. Na początek zapoznaj się z najlepszą stroną poświęconą Fordom Bronco II generacji tj. 78/79 (nie mylić z Fordem Bronco II) www.projectbronco.com.
Pozdrawiam i życzę powodzenia
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości