Nowy Ford Ranger

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: PiRoman » śr paź 24, 2007 2:19 pm

mają sobie radzić w błocie, na twardzym powinienem sobie poradzić, (jakoś to będzie) na łazecie miałem ichniejsze standardowe i było ok, tylko że on sie troszkę wolniej przesówał tak w ogóle. A mi sie coraz częściej zdaża bywać na budowach np. tras kablowych lub innych z ciężkim sprzętem w udziale, a takowy nie zostawia za sobą gładkich i suchych :-? . a rurki fajne, owszem ale tam chyba zderzak też jest zmieniony na taki badziej twardawy. a przy okazji, może ma ktoś pomysł na zakrycie skrzyni, tylko mądrze i płasko, kombi już mam. może być ładna szmatka albo alu.
PiRoman

Awatar użytkownika
alban
 
 
Posty: 3701
Rejestracja: śr sty 10, 2007 8:40 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: alban » ndz paź 28, 2007 12:01 am

... wszystko da się zrobic lub zamówić.

a opony to myślę że AT w zupełności Ci wystarczy....
- te pierwsze co link wkleiłeś.
FON 666 131 133

Awatar użytkownika
Stang
Posty: 768
Rejestracja: pt paź 21, 2005 11:15 am
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Stang » pn gru 03, 2007 4:24 pm

mdeja pisze:Czy mi sie wydaje - czy to jest bardziej robocza maszyna niż nowe L200, Nawarra/Pick-up? albo Hilux? Jak tam sprawa solidności napędów itd?
Baaardziej :)2 mam Limited'a 6tkm już przeleciałem spoko na trasie 140-160 można latać Zuzię na lawecie ciągam i też 100-120 smiało można leciec a i w terenie radzi se lepiej niż Hil albo Nawara byłem z Hilem, Nawarą i Liberty na wypadzie w terenie i Ranger robi całkiem całkiem jeżdził tam gdzie tamte siadały :)2 :)2
A i cenę ma dobrą teraz Double Cup Limited za hm .... na PRV proszę :wink:
Zuza EVO III - PL3
Jeep WG CRD
http://www.youtube.com/watch?v=fVQOy0CLhJk

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Post autor: pbyra » wt gru 25, 2007 3:07 pm

to mi również wypada się przywita w tym dziale :)
od 3 tygodni jestem posiadaczem Rangera :) co dalej bedzie to się okaże :)
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

Huby
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 9:22 pm
Lokalizacja: EPWA FORD RANGER

Post autor: Huby » ndz sty 06, 2008 9:33 pm

Jestem tu nowy wiec witam wszystkich!!!

Mam pytanie do posiadaczy Rangerow. Kiedy wlanczacie naped 4x4. Mam Rangera od 2 miesiecy wersje Limited. Dzisiaj spadl snieg i go troche pomeczylem 4x4. Poczytalem forum i wiem ze na czarnym nie mozna go meczyc, ale zastanawiam sie czy krecac baczki na sniegu, jadac ulica z cienka warstwa sniegu itd. moge uszkodzic naped ???

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5559
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » ndz sty 06, 2008 9:58 pm

NIE
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Huby
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 9:22 pm
Lokalizacja: EPWA FORD RANGER

Post autor: Huby » ndz sty 06, 2008 10:01 pm

Dzieki:) A tak serio to w Fordzie powiedzili tylko zeby nie zapinac na asfalcie, ale tak naprawde zupelnie nie wiedzieli o co chodzi. Ja wiem malo i boje sie ze cos strzeli. A z drugiej strony lubie do lasu pojechac i go pomeczyc. I tez sie nieraz zastanawiam czy szutr lub lesne drogi za duzych oporow nie stwarzaja ???

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » ndz sty 06, 2008 11:29 pm

2H -> używaj na asfalcie czy to mokrym czy suchym, na betonie i innych nawierzniach o podobnej przyczepności.

4H -> używaj na śniegu, lodzie, szutrze, błocie, piasku, trawie i temu podobnych nawierzchniach.

Nie słuchaj co mówią w Fordzie.. O napędach w Rangerze raczej nie mają zielonego pojęcia..

4H włączaj gdy samochód stoi..
..potem możesz zmieniać do woli między 2H i 4H (wciskając sprzęgło)
chyba, że..
..w międzyczasie wyłączyłeś silnik lub
..nacisnąłeś guzik znajdujący się na dole na lewo od kierownicy (zgasła Ci na desce kontrolka sygnalizująca zapięte sprzęgiełka)
Jeśli jedno z dwóch wymienionych powyżej zdarzeń miało miejsce to aby ponownie włączyć 4H należy się zatrzymać.

PS1: bączki kręci się na 2H :P
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Huby
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 9:22 pm
Lokalizacja: EPWA FORD RANGER

Post autor: Huby » pn sty 07, 2008 8:30 am

Dzieki za odpowiedz. Wiem ze baczki kreci sie z napedem na tyl, ale probowalem tez 4x4, zeby zobaczyc jak wyprowadzac na sniegu. Dopiero poznaje ten samochod i wole zrobic to na placu niz na drodze ;)

Ps. Faktycznie w Fordzie nie za wiele mieli do powiedzenia.

Awatar użytkownika
Pablos
Posty: 513
Rejestracja: czw maja 12, 2005 7:56 am
Lokalizacja: Bełchatów/Porąbka/Bielsko Biała

Post autor: Pablos » pn sty 07, 2008 8:46 am

TomaszRT pisze:..potem możesz zmieniać do woli między 2H i 4H (wciskając sprzęgło)
Mam co prawda Mazdę B2500 ale to w sumie to samo. Zmieniam 2H na 4H bez sprzęgła i nic nie zgrzyta, wchodzi gładko. Oczywiście przy załączonym wcześniej R.F.W. Po co to sprzęgło? moge sobie coś uwalić bez niego?

A drugie pytanie, bo widze, że troche sie orientujesz w temacie Rangera. Orientujesz się może do jakiej prędkości można pomykać na 4H i na 4L?
Mazda B2500 TD
Mazda Tribute 3.0 V6

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » pn sty 07, 2008 9:21 am

O sprzęgle napisałem na tak zwany wszelki wypadek, żeby kolega początkujący mając na ten przykład problemy z ruszeniem na 2H nie próbował wbijać 4H jak się tylna oś ślizga..

Można jechać na ile pozwalają dopuszczalne obroty silnika..
Ale powyżej 100km/h na 4H bałbym się o kierowalność auta..
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Post autor: pbyra » pn sty 07, 2008 9:33 am

powyżej 100 km/h jedzie :) jak mu dociążysz tył.....
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » pn sty 07, 2008 9:37 am

O widzisz, ktoś kto posiada wie najlepiej :D

Od siebie dodam jeszcze, że owszem jak wrzuciliśmy 500kg piasku na pakę to stabilność wzrosła bardzo odczuwalnie..
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Pablos
Posty: 513
Rejestracja: czw maja 12, 2005 7:56 am
Lokalizacja: Bełchatów/Porąbka/Bielsko Biała

Post autor: Pablos » pn sty 07, 2008 9:40 am

Mi wzrosła już przy 200 kg kamieni ;).
Mazda B2500 TD
Mazda Tribute 3.0 V6

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Post autor: pbyra » pn sty 07, 2008 9:40 am

500 kg cementu i robi się z niego limuzyna :)
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Post autor: pbyra » czw sty 10, 2008 8:49 pm

czy któryś z kolegów posiadaczy nowego rangera wie gdzie można jakiś fajny hard top zapodać ??
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

Awatar użytkownika
adr78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: śr lut 08, 2006 12:28 pm
Lokalizacja: Białowieża
Kontaktowanie:

Post autor: adr78 » pt sty 11, 2008 7:49 am

Ja również oglądałem to auto... podstawowa wada: samochód dostępny jedynie z manualną skrzynią biegów (odpada - nie lubię wajhologi w lesie)
-> F Xp'97 <-

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » sob sty 12, 2008 2:28 pm

pbyra pisze:czy któryś z kolegów posiadaczy nowego rangera wie gdzie można jakiś fajny hard top zapodać ??
na poprzedniej stronie masz w linkach ;)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Huby
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 9:22 pm
Lokalizacja: EPWA FORD RANGER

Post autor: Huby » sob sty 12, 2008 5:11 pm

Przez pomylke serwisu Forda mialem podobna do tej zabudowe na swoim Rangerze: http://www.tjm.com.au/Portals/0/xmod/pa ... anopyR.pdf

Moim zdaniem jest brzydka i zupelnie nie pasuje do tego modelu. Pozatym w porownaniu do Hardtopow z Navary jest ona slabo wykonana i wyglada tandetnie. Jest wyzsza niz kabina pasazerska.

Awatar użytkownika
Pablos
Posty: 513
Rejestracja: czw maja 12, 2005 7:56 am
Lokalizacja: Bełchatów/Porąbka/Bielsko Biała

Post autor: Pablos » sob sty 12, 2008 5:20 pm

Moim zdaniem, każda zabudowa jest brzydka, pickup najładniej wygląda bez zabudowy ;)
Mazda B2500 TD
Mazda Tribute 3.0 V6

Huby
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 9:22 pm
Lokalizacja: EPWA FORD RANGER

Post autor: Huby » sob sty 12, 2008 5:24 pm

Popieram :) Natomiast zwroc uwage ze Navara ma pake obnizona wzgledem kabiny i dlatego pasuja do niej bardziej zabudowy. Ja jak zobaczylem na moim czarnym aucie srebna zabudowe to myslalem ze padne na serce :)

Rafał1986
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 9:51 am
Lokalizacja: Piaseczno-Warszawa

RANGER Limited

Post autor: Rafał1986 » ndz sty 27, 2008 10:11 am

Witam od połowy grudnia mam Rangera limited i jest to mój pierwszy samochód 4x4 . Mieszkam pod Warszawą w okolicach Piaseczna i nie mam pojęcia gdzie są jakieś fajne trasy aby pojeżdzić sobie pouczyć się .

Oraz czy są jakieś rajdy dla ludzi którzy nie mają profesjonalnych samochodów? Takich jak ja?:)

Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony pn sty 28, 2008 8:18 am przez Rafał1986, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestem nowy.
-Ford Renger

Awatar użytkownika
Pablos
Posty: 513
Rejestracja: czw maja 12, 2005 7:56 am
Lokalizacja: Bełchatów/Porąbka/Bielsko Biała

Post autor: Pablos » ndz sty 27, 2008 11:20 am

Renger ? to chyba faktycznie jakaś wersja limited :)21
Mazda B2500 TD
Mazda Tribute 3.0 V6

Rafał1986
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 9:51 am
Lokalizacja: Piaseczno-Warszawa

Post autor: Rafał1986 » ndz sty 27, 2008 7:59 pm

Pablos pisze:Renger ? to chyba faktycznie jakaś wersja limited :)21

Widze że Pan się nigdy nie myli. Bardzo przepraszam za błąd w pisowni.

Ale już odpowiedzi na zadane pytanie nie raczył Pan Zamieścić.
Jedynie wytykanie błędów jakie to polskie:)
Pozdrawiam
Jestem nowy.
-Ford Renger

Huby
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 9:22 pm
Lokalizacja: EPWA FORD RANGER

Post autor: Huby » ndz sty 27, 2008 8:10 pm

Rafal ja jestem z Pruszkowa i znam jedna taka trase w Strzeniowce kolo Nadarzyna. Kiedys tam bylem ale nie mialem zbytnio czsu pojezdzic. Jak bys chcial to mozemy umowic sie w Nadarzynie i ruszyc razem pojezdzic. Fajnie byloby sprawdzic Rangerki :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości