Reflektory dla nietoperzy

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Awatar użytkownika
AveCezar
Posty: 348
Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
Lokalizacja: Gdańsk

Reflektory dla nietoperzy

Post autor: AveCezar » czw gru 08, 2005 12:59 pm

Ponieważ wyszukiwarka tutejsza po wpisaniu "reflektory" wyrzuca coś takiego:
Nie znaleziono tematów ani postów pasujących do Twoich kryteriów :evil:

nasuwa się pytanie do Was - jakie macie doświadczenia z reflektorami w fordach? W moim służą generalnie do podnoszenia mi poziomu adrenaliny, a nie do oświetlania drogi. Światła długie oświetlają jak standardowe światła mijania w innych autach, mają jeszcze tę ciekawą przypadłość, że razem z nimi zapalają się przeciwmgielne, o których przynajmniej myślałem, że nimi są dopóki nie wyczytałem w manualu, że to jakieś kurna dodatkowe światła drogowe, a nie przeciwmgielne!

Dodam, że to wersja europejska, słyszałem już masę opinii, że "panie, hamerykańskie to tak mają i już" więc lampy nie są hamerykańskie, a wiem z forum o konieczności wymiany na europejskie w takim wypadku.

Jak jest u Was? Świeci jako tako? Jeśli tak, to jest szansa, że u mnie to tylko kwestia regulacji świateł, w najgorszym wypadku zjechanych odbłyśników. Jeśli to zaś norma, to kupuję noktowizor ;)
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko

Awatar użytkownika
kra
 
 
Posty: 246
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 11:47 pm
Lokalizacja: EXPLORER 4x4 by FORD /`\dln.sl./`\
Kontaktowanie:

Post autor: kra » pt gru 09, 2005 11:38 pm

hehe haha ! :D

mam tak samo ... :D

tez mi sie dolne ala halogeny wlaczaja gdy wlaczam dlugie (wtedy tez glowne lampy dodatkowo swieca) - tez myslalem, ze na dole to halogeny ale bezsensu skoro nie mozna ich wlaczyc osobno - poza tym :D tez mam ledwo widoczny odblysnik w tych halogenach a tak wogole to go juz tam nie ma :D :D - chyba sobie kupie nowe ale wlasciwie to co mam kupic - halogeny czy co???? moze ktos wie?

dobre te swiatla, sie usmialem

ostatnio zeby sie podbudowac kupilem se ala xenony za 30 zl sztuk 2 ;D
z mysla, ze moze ciut lepiej poprawia te swiecenie (!) no i przynajmniej nie swieca gorzej.

kawoj2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: czw lut 12, 2004 2:46 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: kawoj2 » śr sty 04, 2006 9:04 pm

Włożyłem biksenony, teraz widzę jasność. Kosztowne, ale nie żałuję. Nawet halogeny dalekosiężne wywaliłem, nie były potrzebne...

Jędrek38
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: pt gru 30, 2005 11:51 am
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Jędrek38 » śr sty 04, 2006 10:25 pm

Ile to kosztowalo i jak to zrobiles? Jak przerobiles instalacje, skad wziales klosze xenonowe do Explorera? Tez bym chcial, ale jakos nie widze sposobu.

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw sty 05, 2006 12:50 am

jesli xenon lub bixenon to tylko z soczewka!!! jesli soczewka to musi byc przeszlifowane szklo zeby nie bylo pryzmatow

jest sporo firm co przerabia lampy na xenony mniej lub bardziej udolnie

na koniec taka uwaga:to nie bedize legal i kumaty policjant skumaze cos nie halo no chyba ze sa ori lampy xenonowe do expo ale watpie :wink:
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw sty 05, 2006 1:21 am

W niemcowni pogmerać ja do forda tempo mialem helli (europejska przeróbka firmowa)ale długo jeździlem na tym plastikowym kicie i tylko je pożądnie ustawić
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

odp

Post autor: bilans » czw sty 05, 2006 3:17 pm

koszt xenonów 900 zł + montaż
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

kawoj2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: czw lut 12, 2004 2:46 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: kawoj2 » czw sty 05, 2006 9:31 pm

Koszt biksenonow 2000 PLN montazem. Soczewka i polerka oczywiscie, cena razem z nowymi lampami, swoje zabralem do domu. Ja robilem w Koszalinie.
www.ksenony.koszalin.pl
Uczciwie polecam.

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » pt sty 06, 2006 1:23 am

zapodaj jakas fotke jak to wyglada i czy szklo lampy jest mocno klarowne

soczewka jest od jakiegos VAGa?
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
youlo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 10:26 pm
Lokalizacja: Sanok Podkarpacie

REFLEKTORY

Post autor: youlo » wt wrz 26, 2006 11:57 pm

Panowie z czego pasują reflektory do bronco II 89r ?? bo mam wsadzone z malucha i musze to wymienic...
Cherokee Sport -- L6 - 4.0L vin S 242ci - MFI GAS OHV
--
K160 3,3D
BRONCO II (89)

Awatar użytkownika
Navy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pt sie 04, 2006 7:39 am
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: Navy » śr wrz 27, 2006 11:15 am

Ja mam światelka oryginalne w swoim "sporcie" i nie moge powiedzieć na nie złego słowa. Świecą całkiem porządnie. Mam wersje Kanadyjską więc światełka asymetryczne. Pozycja to normalnie....kierunki sie swiecą.

Awatar użytkownika
Rad-T
Posty: 454
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 6:57 pm
Lokalizacja: Kampinos
Kontaktowanie:

Post autor: Rad-T » czw wrz 28, 2006 10:24 am

jest na allegro ogloszenie z przerobkami m.in. w eksplozji

link:

http://www.allegro.pl/item128369165_xen ... stang.html

disclm.
nie znam ludzi ani ich nie reklamuje :)
Autobus czerwony...
http://www.explopedia.net

Jash
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: wt paź 24, 2006 5:49 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jash » czw paź 26, 2006 7:24 pm

Ha, właśnie dołączyłem do szanownego grona - poprzednio byłem w forum forda. No, dalej tam jestem :D ale teraz to i tu i tam. No, ale do czego zmierzam? No, do reflektorów. Mam XP 94 i ... osobny guzik do właczania halogenów. Nie włączają mi się razem z długimi. Fakt, świecą jakoś tak kaprawo (no, te halogeny, niby), ale jednak świecą osobno. Można nawet taki manewr zrobić, że na pozycyjnych jechać i na halogenach. Zatem jak to jest, że takie wersje dziwne latają po ulicach?
Pozdrawiam
Yahoo
Yahoo

smuga2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: czw lut 02, 2006 9:32 pm
Lokalizacja: Poznań/Czerwonak

Post autor: smuga2 » czw paź 26, 2006 9:39 pm

Witam kolegę Jash'a
co prawda mam XP z 2000 roku, ale u mnie przeciwmgielne też włączają się osobnym przyciskiem i są niezależne od świateł drogowych.
Jak większość uzytkowników XP II wie, w reflektorach brak jest silniczków regulacji świateł - tą rolę spełnia regulowane tylne zawieszenie (konkretnie pompowane amorki w połączeniu z czujnikiem poziomowania). A ja tego nie mam..... I co? Jak napakuje fure ciężkim sprzętem to świecę po koronach drzew.... Też ciekawe że wersje z USA nie miały takiej regulacji.....
Niedawno Explorer V8 Limited... teraz Dodge Durango HEMI...

Awatar użytkownika
kra
 
 
Posty: 246
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 11:47 pm
Lokalizacja: EXPLORER 4x4 by FORD /`\dln.sl./`\
Kontaktowanie:

Post autor: kra » pt paź 27, 2006 7:18 am

Poniewaz explo ma slabe swiatla - przynajmniej moj rocznik 97 to jakis czas temu zrobilem sobie tak (co zdecydowanie poprawilo komfort jazdy :D ):

kupilem 2 porzadne duze dalekosiezne wesemy
i podlaczylem je pod instalacje z dolnych halogenow co sie (w wersji euro) wlaczaja razem z dlugimi,
czyli gdy wlaczam dlugie zapalaja sie dodatkowo wesemy na grilu.

Natomiast w miejsce tych "latareczek" pod zderzakiem wsadzilem tez porzadne przeciwmgielne wesemy wlaczane niezaleznie - tak jak na przeciwmgielne przystalo.

Teraz jestem zadowolony :)

Aha no i nie polecam kupowac ala xeonkow zarowek malowanych na niebiesko - szybko je wywalilem, lepiej kupic porzadna tradycyjna zarowe dobrej firmy z wieksza iloscia swiatla niz te ksenon light za 20 zl.

Awatar użytkownika
Bondek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr sie 09, 2006 9:28 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bondek » pt paź 27, 2006 8:41 am

Owszem, w europejskiej wersji masz oddzielny przycisk do przeciwgielnych, ale tylnych.
Wmontowałeś przednie przeciwmgielne w miejsce dolnych drogowych, ale do jakiego przycisku podłączyłeś? Do tego samego co są podłączone tylne?
Nie straszne nam deszcze i chmury

Awatar użytkownika
kra
 
 
Posty: 246
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 11:47 pm
Lokalizacja: EXPLORER 4x4 by FORD /`\dln.sl./`\
Kontaktowanie:

Post autor: kra » pt paź 27, 2006 8:56 am

Podlaczone niezaleznie - bezposrednio do aku na osobnym przycisku.

Jash
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: wt paź 24, 2006 5:49 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jash » pt paź 27, 2006 6:50 pm

Chłopaki,
mam XP 94 kupionego w Niemczech (tak jak to teraz modne jest) jakieś półtora roku temu i mam oryginalnie wmontowane: włącznik do przednich przeciwmgilelnych i włącznik do tylnych przeciwmgielnych. Ten pierwszy znajduje się na panelu gdzi ejest włącznik do tylnej wycieraczki i ogrzewania tylnej szyby, ten drugi zaś tam gdzi ejest pozycjonowanie świateł (jak na wersję I - porządną- przystało). I nie ma mowy o dodatkowym właczaniu si ę tego dziadostwa przy włączonych długich.
Yahoo
Yahoo

Awatar użytkownika
kra
 
 
Posty: 246
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 11:47 pm
Lokalizacja: EXPLORER 4x4 by FORD /`\dln.sl./`\
Kontaktowanie:

Post autor: kra » pt paź 27, 2006 8:29 pm

no widzisz :)2
kazdy ma inaczej i przynajmniej jest wesolo
i jest o czym gadac bo generalnie na dziale forda nic sie nie dzieje :wink:

Jash
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: wt paź 24, 2006 5:49 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jash » sob paź 28, 2006 9:49 am

No to po cholerę montowali dodatkowo światła co to halogenty udają? Przecioeż to dodatkowe pieniądze na sprzęt i osprzęt. Ma to jakiś sens?
A co do działu forda, na którym nic się nie dzieje, to poczekajmy do zimy - jak zwykle przybędzie kłopotów i zapytań a to o łańcuchy, a to o opony, a to o pług do śniegu. No i o jakiś zjazd ... z góry.

:P
Yahoo
Yahoo

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » ndz paź 29, 2006 3:23 pm

Witaj Jash!

Trafiłes w dobre miejsce :)2
Co do świateł to ja mam iny problem.
Mam wersję podobno kanadyjską.
ale klosze (zewnętrzne) są jak w wersji hamerykańskiej i niestety są "pożółkłe" i spękane.
Czym to oczyścić?

Pzdr

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
kra
 
 
Posty: 246
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 11:47 pm
Lokalizacja: EXPLORER 4x4 by FORD /`\dln.sl./`\
Kontaktowanie:

Post autor: kra » pn paź 30, 2006 8:51 am

No to po cholerę montowali dodatkowo światła co to halogenty udają? Przecioeż to dodatkowe pieniądze na sprzęt i osprzęt. Ma to jakiś sens?
;) no ma
ameryka lubi choinki i duzo swiatelek ...

Awatar użytkownika
Bondek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr sie 09, 2006 9:28 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bondek » pn paź 30, 2006 10:12 am

Jash pisze:No to po cholerę montowali dodatkowo światła co to halogenty udają? Przecioeż to dodatkowe pieniądze na sprzęt i osprzęt. Ma to jakiś sens?
Myślę, że same reflektorki z kablami podpiętymi do głównych świateł to nie jest oszałamiający wydatek.
Ale faktem jest, że ze świateł przeciwmgielnych w tym miejscu było by znacznie więcej pożytku.
Nie straszne nam deszcze i chmury

Awatar użytkownika
AveCezar
Posty: 348
Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: AveCezar » pn paź 30, 2006 10:48 am

Bondek pisze:
Jash pisze:No to po cholerę montowali dodatkowo światła co to halogenty udają? Przecioeż to dodatkowe pieniądze na sprzęt i osprzęt. Ma to jakiś sens?
Myślę, że same reflektorki z kablami podpiętymi do głównych świateł to nie jest oszałamiający wydatek.
Ale faktem jest, że ze świateł przeciwmgielnych w tym miejscu było by znacznie więcej pożytku.
W Twoim przypadku jest to łatwe do nadrobienia - te małe reflektorki w zderzakach to po prostu poczciwe, polskie Wesemy (to, skąd się wzięły w amerykańskim aucie ginie w mrokach dziejów - może ta Explozja była przygotowywana już w Polsce do sprzedaży w Europie) więc kupujesz choćby w sklepie na stronie rajdów4x4 dwa prostokątne Wesemki przeciwmgielne, prosisz uczynnego kolegę KRA o info jak to u siebie podłączył i masz klasyczne przeciwmgielne jeszcze przed zimą:D
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko

Awatar użytkownika
Bondek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr sie 09, 2006 9:28 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bondek » pn paź 30, 2006 3:31 pm

Dzięki za podpowiedź. Na razie mam inny problem, po podniesieniu tyłu (zrobiebnie resorów) tak samo zapala się po paru minutach jazdy kontrolka wyłaczenia kompresora pompowania tylnych amorów. I nie wiem, czy tym razem mu przeszkadza, że ten tył jest ciut wyżej niż powinno być (jakieś 2-3 cm)?
Nie straszne nam deszcze i chmury

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość