
punkty zapalne w bronku II
Moderator: Student
punkty zapalne w bronku II
W każdym samochodzie jest tak, że ma jakieś swoje pięty achillesowe ( nie chucknorrisowe
) , że przedni most to wiem, ale może jest jeszcze coś co należy otoczyc szczególną opieką i dbać bardziej niż o inne elementy coby gdzieś w dupie nie zostać?

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
dawno temu dyskusję o podobnym profilu prowadziłem z adamem_j i petrowładziem
przy browarze na anabergu
na temat wronglerów
zabrnąłem w ślepy zaułek bo co wymysliłem to oni już mieli naprawione
no to pytam: przednia szyba może jest dobra?
nie, pęka
no to może przynajmniej radio?
radia się palą...
normalnie dramat

przy browarze na anabergu
na temat wronglerów
zabrnąłem w ślepy zaułek bo co wymysliłem to oni już mieli naprawione
no to pytam: przednia szyba może jest dobra?
nie, pęka
no to może przynajmniej radio?
radia się palą...

normalnie dramat

#noichuj
Moim skromnym zdaniem punkty zapalne to - korozja wokó rynienek i krawędzie nadkoli - ale to prawie każdy ma. Później mocowanie zapasu - błotnik i sam mechanizm mocujący - tłucze się.
Kolejny to shift motor - daje ciała w wodzie i lepszy byłby ręczny.
Kolejny to pompka sprzęgła - jest plastikowa i ma dupne "zapięcia" przewodów trza wymieniać nie da się naprawić - no i miejsce mocowania niezdbyt dogodne.
Później poduszki pod budą - kiepskiej jakości - no i zbiornik od spodu taśmy a pod nimi świetna korozja.
Szyby boczne - nie do podrobienia przez swoje wygiecie...
No to tyle według mnie - acha i jeszcze hak z tyłu jeżeli nie orginalny to strasznie wydłu ża "zwis"...
W sumie nie jest tak źle
Kolejny to shift motor - daje ciała w wodzie i lepszy byłby ręczny.
Kolejny to pompka sprzęgła - jest plastikowa i ma dupne "zapięcia" przewodów trza wymieniać nie da się naprawić - no i miejsce mocowania niezdbyt dogodne.
Później poduszki pod budą - kiepskiej jakości - no i zbiornik od spodu taśmy a pod nimi świetna korozja.
Szyby boczne - nie do podrobienia przez swoje wygiecie...
No to tyle według mnie - acha i jeszcze hak z tyłu jeżeli nie orginalny to strasznie wydłu ża "zwis"...
W sumie nie jest tak źle

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

hehe... wczorajszy wieczór spędziłem w kanale przyglądając się uważnie i opukując wszystko... jedno mogę powiedzieć - chciałbym żeby wszystkie 17-letnie auta miały taki spód - malyna normalnie i totalny brak korozji
I żadnych zapoceń ani tym bardziej wycieków - jednym słowem inspekcja wypadła na 5+
Tylko amortyzatory monroe z tyłu muszę czym prędzej wymienić na coś ludzkiego
A tak bajdełej - zbowid - co to jest ten kabel co to idzie do tylnego mostu i jakiś czujnik tam jest wkręcony? I kontrolka "rear antilock" ?



Ch... znajet mówiąc szczerze - u mnie było tylko odpowietrzenie i bez żadnych kontrolek...ale ktoś już pisał o tym na postach... ja nie mam pjęcia. W moim moście tylnym nie było żadnych udogodnień
NIe wiem jak bardzo masz rozbudowana kontolę punktów - taka mała konsola między siedzeniami ( przynajmniej u mnie) - pokazywała paliwo, lampy itd...

NIe wiem jak bardzo masz rozbudowana kontolę punktów - taka mała konsola między siedzeniami ( przynajmniej u mnie) - pokazywała paliwo, lampy itd...
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości