wsadzal ktos diesla do Explorera ?

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Navajo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 6:08 pm

wsadzal ktos diesla do Explorera ?

Post autor: Navajo » śr kwie 19, 2006 6:29 pm

mam pytanie czy ktos wmontowal tam diesla jestem juz po jednej przymiarce i sie troche nie pomiescilem nie zmieszcze klimy filtr oleju musze przeniesc bo sie nie miesci a tak wogole to odeszla mi juz chec od tego silnika 2.5 od renowki trafika skurczybyk za szeroki chce go wywalic i jakiegos innego wstawic

Awatar użytkownika
AveCezar
Posty: 348
Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: AveCezar » śr kwie 19, 2006 10:03 pm

Że też Ci się chce :)21
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » śr kwie 19, 2006 10:50 pm

Hmmm...
A po co? :o
Silnik można łyknąć za 1500 zł, a na gazie będzie jeździł taniej niż diesel...

Navajo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 6:08 pm

Post autor: Navajo » czw kwie 20, 2006 6:38 am

bo mnie zaczol wnerwiac dziwne problemy z instalacja jedzie jedzie nagla zdechnie poczekasz chwile odpali maksymalnie wnerwiajace stoisz na swiatlach i musisz go zepchac a to kloc hehehe gaz odpada tez rozne rzeczy dzieja sie czasami a mi chodzi zeby bylo jak najbardziej bezawaryjne mialem pod reka zgnitego trafika to zabralem motor tylko maly problem nie miesci sie skubany szeroki na dole w sumie to juz tam siedzi mozna odpalic ale to nie to :/ tez go wywale i wstawie od merca 250 dlugo pozyje i zadnych problemow z nim nie ma;D tak z czystej ciekawosci rzucilem temat czy wiecej jest takich apaczy jak ja :D o jeszcze jedno od ropy wacik odlicze hehe i wtedy pali duzo mniej i ropcia mniej kosztuje ;]

Awatar użytkownika
AveCezar
Posty: 348
Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: AveCezar » czw kwie 20, 2006 10:04 am

Navajo pisze:bo mnie zaczol wnerwiac dziwne problemy z instalacja jedzie jedzie nagla zdechnie poczekasz chwile odpali maksymalnie wnerwiajace stoisz na swiatlach i musisz go zepchac a to kloc hehehe gaz odpada tez rozne rzeczy dzieja sie czasami a mi chodzi zeby bylo jak najbardziej bezawaryjne mialem pod reka zgnitego trafika to zabralem motor tylko maly problem nie miesci sie skubany szeroki na dole w sumie to juz tam siedzi mozna odpalic ale to nie to :/ tez go wywale i wstawie od merca 250 dlugo pozyje i zadnych problemow z nim nie ma;D tak z czystej ciekawosci rzucilem temat czy wiecej jest takich apaczy jak ja :D o jeszcze jedno od ropy wacik odlicze hehe i wtedy pali duzo mniej i ropcia mniej kosztuje ;]
Wszystko fajnie, tylko że z porządnej fury na jedynie słuszne paliwo zrobisz jakiegoś klekota. Szkoda :(
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw kwie 20, 2006 5:12 pm

a od kiedy nie mozna vatu odliczyc od LPG :o hahaha
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Navajo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 6:08 pm

Post autor: Navajo » czw kwie 20, 2006 7:18 pm

nie jestem zwolennikiem gazu to raz mam firme i ciezarowki na ON wiec leje odliczam i mam to wszystko gdzies ;] to nie pierwsza moja terenowka a diesel sie sprawdza i to dobrze co prawda nie poszalejesz ale do pracy super motor od meska to najbardziej udana jednostkai ma cicha prace :d i co wazne zwarty ma wszystko w kupie filtr oleju paliwa i powietrza oraz sprezarke do klimy przy silniku nie ma zabawy z mocowaniem wszystkiego chodzi bez remontu grubo ponad 500 tys i nie wiecej niz dyszke wezmie :D

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » sob kwie 22, 2006 2:00 pm

czyli jesli chodzi o koszt jazdy taki sam jak na lpg z tym ze na ON nie jedzie :wink:

500tys to robi praktycznie kazdy silnik zakldajac ze o niego wmiare dbamy

pomysl ciekawy tylko ta robota i zmota to zawsze zmota....


a ze tak zapytam to skrzynia biegow od czego by miala byc? bo tafik to FWD wiec ori skrzynka odpada
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Navajo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 6:08 pm

Post autor: Navajo » ndz kwie 23, 2006 1:21 pm

pewnie ze trafikowa odpada oryginalna od forda zmieniam silnik tylko a nie caly uklad napedowy ja praktycznie mam wszystko zrobione tylko pociagnac filtr oleju na wezach gdzies obok silnika bo przy bloku sie nie miesci i filtr powietrza zamontowac ale nie podoba mi sie to zabardzo i dlatego go wywale i wstawie od mercedesa duzo wezszy i wszystko mi bedzie pasowalo no i klima bedzie :D a to ze prawie wszystkie chodzo po 500 tysiecy to sie z tym nie zgodze nowe diesle moga tylko pomarzyc sobie o takim przebiegu a fordowska v 6 czesto nawala nie jednego explorera juz widzialem z popsutym motorem u mnie tez byl wymieniony na nowy a buda wcale tak duzo przejechane nie ma a tak pozatym to nie pierwsza przerobka moja i moze nie uwierzysz co mozna dieslem zrobic nagram moze filmik jak pale gume na asfalcie dieselkiem wstawionym w amerykanskiego sedana :]

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » ndz kwie 23, 2006 3:01 pm

pytalem o skrzynie bo jak pogodzisz komputer od automata z tym dieslem? a co z przelozeniem glownym?


co diesel moze to wiem bo mam tez tdi po mocnym wirusie :wink:




kazdy silnik jest dlugo wieczny jak sie o niego dba i tyle i nawet takie tdi mocno podkrecone robia lekko 300 i wiecej-i caly czas sie kreca w doskonalym stanie

co takiego wybucha w silnikach od explorera?
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Navajo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 6:08 pm

Post autor: Navajo » ndz kwie 23, 2006 5:23 pm

maksymalne obroty w diesliu masz nawet wyzsze niz amerykanskiej benzynie mialem 3800 a teraz 4600 wyzsza maksymalna ma ale troche slabowity byl wiec zmienilem most z przelozenia 2,8 na 3,6 i jest po problemie ;D a explorer ma podobne obroty wiec maksymalna zostanie podobna ai jeszcze jedno motor od merca jest idioto odporny haha i nawet jak o niego nie dbasz to chodzi lekko 500 tysiakow a z ta skrzynia i sterowaniem kompem to mnie zmartwiles o ile jest jeden komp do silnika i do skrzyni to problem by byl ale jesli sama skrzynia ma osobnego kompa to zadenego nie powinno byc ale jak na moj gust skrzynia jest calkowicie mechaniczna i nie steruje ja komputer, elektrycznie tylko zalanczana ale do tego nie potrzebny komp jest ale polece sprawdzic czy nie ma tam jakiejs wiazki kabli,a i jeszcze jedno jestes pewny ze ze sterowana kompem jest ?? nic jutro wlaze pod spod i ogladam ja co by niespodzianek nie bylo;][/i]

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » ndz kwie 23, 2006 5:35 pm

w jeepie jest komp to w explozji napewno bo znacznie nowsza konstrukcja

co do obrotow to explozja ma max 6 tys i przy takich zmienia sie bieg przy pelnym bucie a diesel raczje nie przepali juz przy tych obrotach :wink:

latwo ci mowic zmienic przelozenia w mostach ale skad je zdobedziesz??? ja wiem ze mzona kupic nowe ale cena.....


ponawiam pytanie co takiego wybucha w silnikach 4.0 V6?
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość