Fordowskie Mosty 9 cali
Moderator: Student
Fordowskie Mosty 9 cali
Jak to z nimi jest? Rzeczywiście takie wytrzymałe? Można to u nas dostać?
Teraz my was jemy =)
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
cos do poczytania o swapach:
-http://jeepsunlimited.com/forums/showth ... =ford+axle
-http://jeepsunlimited.com/forums/showth ... =ford+axle
-http://jeepsunlimited.com/forums/showth ... =ford+axle
-http://www.jeeptech.com/convaxle/fordeb/f9.html
Rozpowszechniona jest, ale jeszcze bardziej model 8.8, ktory to prawie idealnie pasuje do Wranglera. Tzn. jest wezszy o 1/4cala od D35.
Nazwa jest od rozmiaru pierscienia (grr, nie wiem czy dobrze tlumacze "9' ring")
-http://jeepsunlimited.com/forums/showth ... =ford+axle
-http://jeepsunlimited.com/forums/showth ... =ford+axle
-http://jeepsunlimited.com/forums/showth ... =ford+axle
-http://www.jeeptech.com/convaxle/fordeb/f9.html
Rozpowszechniona jest, ale jeszcze bardziej model 8.8, ktory to prawie idealnie pasuje do Wranglera. Tzn. jest wezszy o 1/4cala od D35.
Nazwa jest od rozmiaru pierscienia (grr, nie wiem czy dobrze tlumacze "9' ring")
Ostatnio zmieniony pn wrz 01, 2003 12:31 pm przez Lukasz, łącznie zmieniany 2 razy.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Tindirindi
- jestem tu nowy...
- Posty: 77
- Rejestracja: pn sty 06, 2003 11:50 am
- Lokalizacja: CT, USA
- Kontaktowanie:
- Tindirindi
- jestem tu nowy...
- Posty: 77
- Rejestracja: pn sty 06, 2003 11:50 am
- Lokalizacja: CT, USA
- Kontaktowanie:
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Ponizej Info o moscie F 9".
http://www.therangerstation.com/9InchAxles.html
W eksplorerze jest D35 (IFS to jest teraz ale przez dlugi czas byl tam TTB) a z tylu F 8'8.
http://www.therangerstation.com/9InchAxles.html
W eksplorerze jest D35 (IFS to jest teraz ale przez dlugi czas byl tam TTB) a z tylu F 8'8.
- Tindirindi
- jestem tu nowy...
- Posty: 77
- Rejestracja: pn sty 06, 2003 11:50 am
- Lokalizacja: CT, USA
- Kontaktowanie:
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Jest taka firma w Stanach Currie Enterprises http://www.currieenterprises.com/
Budują mosty na zamówienie. Kiedyś wysłałem do nich mejla i o dziwo dostałem odpowiedź, brzmiało to mniej więcej tak:
costam costam heavy duty
cośtam cośtam heavy duty itd itd
Przedni most ok 4300$ tylny - 3700$
Do TJa
Zgroza
Budują mosty na zamówienie. Kiedyś wysłałem do nich mejla i o dziwo dostałem odpowiedź, brzmiało to mniej więcej tak:
costam costam heavy duty
cośtam cośtam heavy duty itd itd
Przedni most ok 4300$ tylny - 3700$
Do TJa
Zgroza
Teraz my was jemy =)
Wracając do pytania początkowego:
1. Mosty FORD 9 cali są solidniejsze od DANA 60 ale bardzo drogie i dlatego rzadko nawet montowane do Fordów - najczęściej tył dostawał DANA 60.
2. Nowy most 9' może kosztować ponad 20tys zlo po sprowadzeniu. Za zdjęty używany można zapłacić 5-7tys w górę w zależności czy posiada LSD czu nie.
3. Mosty 8'8 są znacznie tańsze.
Tańsze na pewno byłyby od Patrola albo Gelendy.
pozdro
Bogas (ja mam 9'LSD w Bronco 78 i niestety sprowadzałem dyfer z USA)
1. Mosty FORD 9 cali są solidniejsze od DANA 60 ale bardzo drogie i dlatego rzadko nawet montowane do Fordów - najczęściej tył dostawał DANA 60.
2. Nowy most 9' może kosztować ponad 20tys zlo po sprowadzeniu. Za zdjęty używany można zapłacić 5-7tys w górę w zależności czy posiada LSD czu nie.
3. Mosty 8'8 są znacznie tańsze.
Tańsze na pewno byłyby od Patrola albo Gelendy.
pozdro
Bogas (ja mam 9'LSD w Bronco 78 i niestety sprowadzałem dyfer z USA)
Tak, mi się zmieliła obudowa dyfra, co już jest koszmarną tragedią i musiałem sprowadzaż używkę z usa - chciałem koniecznie LSD i wyszło trochę drogo, bo przez obudowę (ring and pinion - tależ i atak są w zasadzie tanie jako zwykłe kółeczka z ząbkami - ale w kupie z obudową jest znacznie gorzej). Za sprowadzony dyfer 9' LSD zapłaciłem ok 6 tys (przepłaciłem, bo koleś trochę przegiął z ceną i źle dla mnie a dobrze dla siebie wycenmił moje możliwości finansowe - sądzę, że kosztował go w Stanach ok $1tys).
Obecnie może miałbym kompletny most od Forda Bronco/F150 - chyba jest tam Ford 8,8 albo Dana 60 - na na swoje oko to nie powiem - dopiero okiem specjalisty będzie można ocenić, który to.
Może nawet chciałbym go sprzedać kompletnego, bo potrzebuję monety na dalszy remont Bronco.
Pozdro
Obecnie może miałbym kompletny most od Forda Bronco/F150 - chyba jest tam Ford 8,8 albo Dana 60 - na na swoje oko to nie powiem - dopiero okiem specjalisty będzie można ocenić, który to.
Może nawet chciałbym go sprzedać kompletnego, bo potrzebuję monety na dalszy remont Bronco.
Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości