Ameryka -ale narazie stoi

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

wnuczek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: wt cze 20, 2006 10:51 am
Lokalizacja: Polkowice

Ameryka -ale narazie stoi

Post autor: wnuczek » ndz cze 25, 2006 11:08 pm

cześć wszystkim -jestem nowy. Nareszcie kupiłem wymażonego EXPLORERA i-cholera! mam już problem. Proszę o radę ,czy mógłby mi ktoś szybciutko odpisać?
- odpalić go nie mogę, zaświeciła się FULL RESET i klapa!
- alarm gada kiedy nie potrzeba!
- jak GO kupywałem to niby tylko amortyzatory mialy być do wymiany, a okazuje się że tylna ośka jest aż odbita na zbiorniku paliwa i jest lewe koło razem z piastą pod kątem i nie mozna nawet 50-tką w teren wjechać-mam 5 biegów w automacia a gość chce mi sprzedac od 4-ki całą ośkę-brać, czy nie?
-model z 97r AMERYKA, ibrakuje mu orginalnego radia-brak sterowania zkierownicy i wogule!
-przy zapalaniu po postoju, głośno rehocze(glośniej niż te żaby za oknem},tak 1-2sek potem jest OK ! POMOCY -odpiszcie, bo żona jużsię rozgląda za KupceM!!! :( :( :( A TAKI FAJNY - AMERYKANCKI :)2

Awatar użytkownika
kra
 
 
Posty: 246
Rejestracja: ndz maja 08, 2005 11:47 pm
Lokalizacja: EXPLORER 4x4 by FORD /`\dln.sl./`\
Kontaktowanie:

Post autor: kra » pn cze 26, 2006 2:48 pm

hej,

Jesli pojawia sie komunikat FUEL RESET prawie zawsze jest to odciety doplyw paliwa. Mozna go sobie wlaczyc z powrotem (zachowujac ostroznosc i tylko wtedy gdy nie ma wycieku paliwa). W explo 97 bedzie on po stronie pasazera pod deska.
W instrukcji obslugi jest rysunek dokladnie gdzie to jest oraz jak to wlaczyc - generalnie wg. instruckcji trzeba wcisnac czerwony przycisk. :)

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » pn cze 26, 2006 5:33 pm

sory ale nie moge sobie wyobrazic zeby tylna piasta byla pod katem i auto jezdzilo

napewno kupiles explorera? bo z tego co piszesz to nie masz pojecia o tym aucie

oska,zbiornik paliwa hahaha no nie rob jaj
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » wt cze 27, 2006 8:25 am

Jak to wgnieciony zbiornik, przeca oryginalny jest z plastiku?!
Nieważne. Wg mnie, to musisz niestety zanabyć nowy tylny most, poszukaj na allegro. Skoro jest koło skrzywione, to obudowa mostu pewnie też. Przy dobrym układznie wykpisz się kwotą 1000 zł, przy złym około 2 tys. A to i tak taniej, niz gdybyś naprawiał. Akurat liczba biegów w skrzyni nie ma nic do rzeczy tylko przełożenia, więc KONIECZNIE policz zęby na talerzu i ataku. I to najlepiej w przednim, tylnym tym który masz i w tym który kupisz. PRZEŁOŻENIA MUSZĄ SIĘ ZGADZAĆ. Ew. na talerzu powinny być wybite przełożenia, ale nie zawsze są. Sam montaż tego do auta na szczęście nie jest zbyt trudny a co za tym idzie zbyt kosztowny.
SITH happens...

wnuczek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: wt cze 20, 2006 10:51 am
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: wnuczek » wt cze 27, 2006 10:37 am

cześć- guzik wciśnięty, auto jedzie- dzięki :D
co do tej ośki, to sory-chodzi o most- autko dostało w tył koła ,śćieło ten dinks(czy jakoś się to nazywa) co trzyma resory po srodku i most wyladował na zbiorniku paliwa- przynajmiej tak to wygląda :-?
gościu chce tysiaka za most od czwórki- tylko czy mogę przełożyć dyfer i będzie OK ? :o

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » wt cze 27, 2006 1:00 pm

Policz zęby.
SITH happens...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości