Strona 1 z 1

Ameryka -ale narazie stoi

: ndz cze 25, 2006 11:08 pm
autor: wnuczek
cześć wszystkim -jestem nowy. Nareszcie kupiłem wymażonego EXPLORERA i-cholera! mam już problem. Proszę o radę ,czy mógłby mi ktoś szybciutko odpisać?
- odpalić go nie mogę, zaświeciła się FULL RESET i klapa!
- alarm gada kiedy nie potrzeba!
- jak GO kupywałem to niby tylko amortyzatory mialy być do wymiany, a okazuje się że tylna ośka jest aż odbita na zbiorniku paliwa i jest lewe koło razem z piastą pod kątem i nie mozna nawet 50-tką w teren wjechać-mam 5 biegów w automacia a gość chce mi sprzedac od 4-ki całą ośkę-brać, czy nie?
-model z 97r AMERYKA, ibrakuje mu orginalnego radia-brak sterowania zkierownicy i wogule!
-przy zapalaniu po postoju, głośno rehocze(glośniej niż te żaby za oknem},tak 1-2sek potem jest OK ! POMOCY -odpiszcie, bo żona jużsię rozgląda za KupceM!!! :( :( :( A TAKI FAJNY - AMERYKANCKI :)2

: pn cze 26, 2006 2:48 pm
autor: kra
hej,

Jesli pojawia sie komunikat FUEL RESET prawie zawsze jest to odciety doplyw paliwa. Mozna go sobie wlaczyc z powrotem (zachowujac ostroznosc i tylko wtedy gdy nie ma wycieku paliwa). W explo 97 bedzie on po stronie pasazera pod deska.
W instrukcji obslugi jest rysunek dokladnie gdzie to jest oraz jak to wlaczyc - generalnie wg. instruckcji trzeba wcisnac czerwony przycisk. :)

: pn cze 26, 2006 5:33 pm
autor: danielpoz
sory ale nie moge sobie wyobrazic zeby tylna piasta byla pod katem i auto jezdzilo

napewno kupiles explorera? bo z tego co piszesz to nie masz pojecia o tym aucie

oska,zbiornik paliwa hahaha no nie rob jaj

: wt cze 27, 2006 8:25 am
autor: Yonek
Jak to wgnieciony zbiornik, przeca oryginalny jest z plastiku?!
Nieważne. Wg mnie, to musisz niestety zanabyć nowy tylny most, poszukaj na allegro. Skoro jest koło skrzywione, to obudowa mostu pewnie też. Przy dobrym układznie wykpisz się kwotą 1000 zł, przy złym około 2 tys. A to i tak taniej, niz gdybyś naprawiał. Akurat liczba biegów w skrzyni nie ma nic do rzeczy tylko przełożenia, więc KONIECZNIE policz zęby na talerzu i ataku. I to najlepiej w przednim, tylnym tym który masz i w tym który kupisz. PRZEŁOŻENIA MUSZĄ SIĘ ZGADZAĆ. Ew. na talerzu powinny być wybite przełożenia, ale nie zawsze są. Sam montaż tego do auta na szczęście nie jest zbyt trudny a co za tym idzie zbyt kosztowny.

: wt cze 27, 2006 10:37 am
autor: wnuczek
cześć- guzik wciśnięty, auto jedzie- dzięki :D
co do tej ośki, to sory-chodzi o most- autko dostało w tył koła ,śćieło ten dinks(czy jakoś się to nazywa) co trzyma resory po srodku i most wyladował na zbiorniku paliwa- przynajmiej tak to wygląda :-?
gościu chce tysiaka za most od czwórki- tylko czy mogę przełożyć dyfer i będzie OK ? :o

: wt cze 27, 2006 1:00 pm
autor: Yonek
Policz zęby.