Blokada do łamanej Dany 35 (półmostu) w Explorerze.

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Lawyer-liar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pn sty 15, 2007 9:52 am
Lokalizacja: ... z Warszawy

Blokada do łamanej Dany 35 (półmostu) w Explorerze.

Post autor: Lawyer-liar » wt sty 16, 2007 10:34 am

...a niech tam, jak pytać, to na całego :D ...że z natury jestem kombinator, a to moim zboczeniem zawodowym jest, wykombinowałem sobie, że tańszą "alternatywą" do ARB może być przełożenie z Jeep-a LSD do Dany 35, która jest fabrycznie z przodu Explorera. Wiem, że to nie ta sama Dana 35, ale jej wersja łamana- półmost. Wydedukowałem też, że jak założę mechanizm różnicowy od sztywnej Dany z Jeep-a, mogę mieć koła obracające się w odwrotnym kierunku. Jeśli zatem jest ktoś, kto miał z tym do czynienia, niech podzieli się swoją wiedzą i zdradzi mi tajniki blokowania przedniego dyfra w Explorerze na domowe sposoby.Ps: Chętnie nawiążę kontakty z tymi, którzy lubią czasem sponiewierać się w błotku i kopnym piachu, rozbić namiocik i wypić piwko przy ognisku. Dla zainteresowanych, porada prawna gratis :D tzn. za browar...
Ford Explorer 4.0 '94 ,BFG MT 32x11.5R15 w trakcie motania, Ford Maverick 2.7 '95.

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » wt sty 16, 2007 10:48 am

Dużo coś tematów napoczęłes kolego !
:lol: :lol:
co do blokad to ten temat również mnie nurtuje temat fajne był wałkowany na forum JEEP-a.
Chciałem wcześnie Cherokee kupić ale się wyleczyłem.
Myślę że na przód dobry będzie TRUTRACK a na tył LOCKRIGHT.
Poco kombinować niebezpieczne zmoty jeżeli LOCKRIGHT-a kupisz za1665zl do polosi 31 zebow.a TRUTRACK-a (mechanizm Torsena) kupisz za 1980xzł po zniżkach u kolegi z forum.
Chyba że wolisz "migomatlocker" o którym kiedyś Yonek pisał ale chyba wątpie.

Pzdr

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Lawyer-liar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pn sty 15, 2007 9:52 am
Lokalizacja: ... z Warszawy

Post autor: Lawyer-liar » wt sty 16, 2007 10:52 am

Wszystko fajnie, ale ja mam namiary na znacznie mniejsze kwoty,z czego NOWA fabryczna do Explo na ty za 1000...dlatego zmota kusi. Jesli nic nikt nie podpowie w temacie,przekieruję się na to,co mówisz.Na razie jeszcze nic nie wiadomo...Może słynnyYonek cos podpowie? Ps: Ma bardzo oryginalną stronę internetową :wink:
Ford Explorer 4.0 '94 ,BFG MT 32x11.5R15 w trakcie motania, Ford Maverick 2.7 '95.

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » wt sty 16, 2007 11:09 am

Jeżeli masz dostęp do tańszych to liczę że się kiedyś podzielisz... :lol: :lol:

Co do Yonka to chyba strona im się zmieniła:lol:
kiedyś szukałem tak zdjęć jego explozji (podobno były) ale się poddałem.
Trzeba wyjechać na jakąś objazdówkę w teren w okolice wawy.
Może jakiś bardziej doświadczony kolega udzieli nam cennych wskazówek?
Kiedyś Karol się odgrażał że coś zaproponuje ale czekamy...

Pzdr

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » wt sty 16, 2007 11:19 am

Temat blokad jest fajnie rozwinięty tu:
http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=39

Pzdr


Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Lawyer-liar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pn sty 15, 2007 9:52 am
Lokalizacja: ... z Warszawy

Post autor: Lawyer-liar » wt sty 16, 2007 1:55 pm

W okolicach Wawy? Byle nie u "wujka Zbyszka" z Sulejówka...brrr! Dzięki za link, ale cały problem polega na sprawnym przełożeniu bebechów do fordoskiego... :wink: Ps: chyba Karol mi mówił o Tobie, Ty jesteś tym gościem od granatowej Explozji za (...) niedrogiej :lol: ?
Ford Explorer 4.0 '94 ,BFG MT 32x11.5R15 w trakcie motania, Ford Maverick 2.7 '95.

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » wt sty 16, 2007 2:58 pm

Niewiem co złego Tobie karol mówił :lol: :lol:
... ale niemam granatowej explozji...
tylko czarną


Pzdr


Nemrod
P.S.
Co mówił? :oops:
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
wstys
 
 
Posty: 152
Rejestracja: wt sty 03, 2006 2:27 pm
Lokalizacja: podstolyca

Post autor: wstys » wt sty 16, 2007 3:55 pm

Granatowa Explozja z która sie kocha czasami Karolek (lezy pod nia i maca jej przewody) jest moja....

pozdr

Valdi

Lawyer-liar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pn sty 15, 2007 9:52 am
Lokalizacja: ... z Warszawy

Post autor: Lawyer-liar » czw sty 18, 2007 3:21 pm

Wiem Waldi i pozdrawiam, chodzi o czarną :wink:
Ford Explorer 4.0 '94 ,BFG MT 32x11.5R15 w trakcie motania, Ford Maverick 2.7 '95.

Lawyer-liar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pn sty 15, 2007 9:52 am
Lokalizacja: ... z Warszawy

Post autor: Lawyer-liar » czw sty 18, 2007 3:22 pm

Mówił, że jest w niej do zrobienia wszystko...
Ford Explorer 4.0 '94 ,BFG MT 32x11.5R15 w trakcie motania, Ford Maverick 2.7 '95.

Awatar użytkownika
wstys
 
 
Posty: 152
Rejestracja: wt sty 03, 2006 2:27 pm
Lokalizacja: podstolyca

Post autor: wstys » czw sty 18, 2007 3:29 pm

spoko..... juz troszke zrobione....

Zmieliles huby??

Lawyer-liar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pn sty 15, 2007 9:52 am
Lokalizacja: ... z Warszawy

Post autor: Lawyer-liar » czw sty 18, 2007 3:37 pm

Nie mam się czym chwalić, ale to narwanie zostało mi jeszcze z motocykli. Mogłem poczekać z gwałtownością chwilę, bo i tak warto załozyć manuale, ale przynajmniej miałbym napęd 4x4...na Warny w Polmocie czeka się miesiąc! Mówił Ci Karolo moim najnowszym pomyśle businesowym? :D
Ford Explorer 4.0 '94 ,BFG MT 32x11.5R15 w trakcie motania, Ford Maverick 2.7 '95.

Awatar użytkownika
nemrod
 
 
Posty: 127
Rejestracja: pn sty 16, 2006 6:56 pm
Lokalizacja: prawie Nowy Dwór Maz. ;o)
Kontaktowanie:

Post autor: nemrod » pn sty 22, 2007 10:54 am

wstys pisze:spoko..... juz troszke zrobione....
nie jest tragicznie, ważne że po lesie śmiga aż miło.
Widziałem co brałem.
Teraz zostały mi już tylko naprawy blachy, może grill, przegląd gazu, i koniec.
... narazie :lol: :lol:

Darz Bór

Nemrod
Ford Explorer '91, body lift 2",
Zapraszam do:
EXPLORER CLUB POLSKA

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » ndz lut 25, 2007 11:22 pm

jak by jakies blokady to tu jest to czego szukasz http://www.drivetrainspecialists.com/index.html pozdrowionka
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość