paliwo w oleju 2,9 v6

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Awatar użytkownika
diabolo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt kwie 12, 2005 2:54 pm

paliwo w oleju 2,9 v6

Post autor: diabolo » pt lut 23, 2007 5:53 pm

Jednak nie tak słodko :( Do oleju pompuje się paliwo. Silnik jest oryginalny. Czy głowice i uszczelki będą pasować ze scorpiaka czy orginały?

Awatar użytkownika
diabolo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt kwie 12, 2005 2:54 pm

Post autor: diabolo » pt lut 23, 2007 6:23 pm

rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i mówi że to nie głowica ani nie uszvczelka ale zawory. co wy na to? :o

Awatar użytkownika
manius
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: śr lis 15, 2006 11:25 am
Lokalizacja: Colonia

Post autor: manius » pt lut 23, 2007 6:56 pm

diabolo pisze:rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i mówi że to nie głowica ani nie uszvczelka ale zawory. co wy na to? :o
typuje na zuzyte pierscienie tlokowe
servus
manius
_______________________________
99 Explorer V6 LPG
www.explorerclubpolska.com

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: RR V8 » ndz lut 25, 2007 11:05 pm

jesli to na wtrysku to wtryskiwacze nieszczelne i puszczajom paliwo, od tego bym zaczol,pozdrowionka
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

Awatar użytkownika
diabolo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt kwie 12, 2005 2:54 pm

Post autor: diabolo » pn lut 26, 2007 7:09 pm

RR V8 pisze:jesli to na wtrysku to wtryskiwacze nieszczelne i puszczajom paliwo, od tego bym zaczol,pozdrowionka
Wszystko wyciągnąłem ale wydaje mi się że wtryski są sprawne. kręcąc rozrusznikiem każdy psika po kolei i mniej więcej tak samo. nawet jeśli nie jest to idealna mgiełka to rozumiem że lejący wtrysk to taki który się nie domyka i cały czas z niego leci. u mnie tak nie jest. po ściągnięciu kolektora ssącego okazało się że na 4 wlocie do komory spalania jest full benzyny. a najlepsze - w sklepie powiedzieli że jeden wtryski - 1460 zł :lol:

Awatar użytkownika
manius
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: śr lis 15, 2006 11:25 am
Lokalizacja: Colonia

Post autor: manius » pn lut 26, 2007 11:28 pm

diabolo pisze:w sklepie powiedzieli że jeden wtryski - 1460 zł :lol:
że ile ?? ?? ?? :o
chyba zapomniales przecinka (tylko gdzie?)
zobacz tu:
http://cgi.ebay.de/Einspritzventil-fuer ... dZViewItem
servus
manius
_______________________________
99 Explorer V6 LPG
www.explorerclubpolska.com

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » wt lut 27, 2007 11:02 am

diabolo pisze:
RR V8 pisze:jesli to na wtrysku to wtryskiwacze nieszczelne i puszczajom paliwo, od tego bym zaczol,pozdrowionka
Wszystko wyciągnąłem ale wydaje mi się że wtryski są sprawne. kręcąc rozrusznikiem każdy psika po kolei i mniej więcej tak samo. nawet jeśli nie jest to idealna mgiełka to rozumiem że lejący wtrysk to taki który się nie domyka i cały czas z niego leci. u mnie tak nie jest. po ściągnięciu kolektora ssącego okazało się że na 4 wlocie do komory spalania jest full benzyny. a najlepsze - w sklepie powiedzieli że jeden wtryski - 1460 zł :lol:
Załozyc trzeba cała góre kolektor ssacy od 2.9 EFI scorpio bo to to samo na
capri.pl kupisz bez problemu :) wtedy mozesz zmienic tez komuter na scorpio bo te on bronca orginalne lubią padać :)21
i to bedzie najtańsza opcja :D
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
diabolo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt kwie 12, 2005 2:54 pm

Post autor: diabolo » wt lut 27, 2007 9:21 pm

To był jednak głupi map sensor. HAIL VICTORY! :lol: :)2 :lol: :)2 :lol: :)2 Silnik śmiga jak ta lala :)21 Na każdym cylindrze po 11 atmosfer!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość