hydropopychacze 2,9 bronco
Moderator: Student
hydropopychacze 2,9 bronco
mam z nimi problem raz klepie raz silnik chodzi na 4lub 5 cylindrow dodam ze na szafie jest 280000km czy oplaca sie je wymieniac?
Re: hydropopychacze 2,9 bronco
Zmierz cisnienie sprezania na wszystkich cylindrach, jesli w normie, to mozna myslec o wymianie. Koszty: popychacze okolo 35-40zl x12, 2x uszczelka pod glowice (v reinz) okolo 160, uszczelka pod kolektor okolo 60PLN(v reinz). Za 600-1500 kupisz uzywany silnik ze scorpio, ale nie licz na mniejszy przebieg.mania1 pisze:mam z nimi problem raz klepie raz silnik chodzi na 4lub 5 cylindrow dodam ze na szafie jest 280000km czy oplaca sie je wymieniac?
Extra cena za popychacze, gdzie takie mozna zanabyc i jakiej firmy? Czy na pewno hydrauliczne (byly scorpio 2.9 z manualnymi) ? Co do cisnienia to 12,4-14,1. Pochwal sie ile ci wyszlo. Jak beda spore odchylki, to zmierz z tzw proba olejowa.mania1 pisze:dzieki jakie cisnienie jest w normie?,pytalem popychacz kosztuje 25 zeta do scorpio, jade jutro zmiezyc cisnienie na cylindrach podziele sie wynikami pomiaru...
Jak dla mnie to cisnienie jest jeszcze calkiem ok jak na ten przebieg - nie ma tragedii. Roznice pomiedzy cylindrami w normie. Blok juz pewnie ma male ranty, ale kolejne 150-200kkm powinien nakrecic
Rozumiem, ze oleju silnik nie "bierze"? Na twoim miejscu jesli nie chcesz pakowac sie w koszty, to wymienilbym popychaze (skoro masz w takiej cenie), a przy okazji zdjetych glowic rozpial i podocieral zawory + wymiana uszczelniaczy (1.5zl/szt) i jezdzil dalej 


-jezdze na mineralnym castrol
-co do swiec to sa oryginalne zamawialem z instrukcji obslugi
-przewody jarmor 8mm silikonowe te do gazu
-kopulka i palec - to tu pojawil sie problem jak wczoraj odkrecalem kopulke urwalem oba gwinty, srobki byly za dlugie i zardzewiale kopulka jakas wloska cienki i matowy plastik palec rowniez
moje pytanie;
-prosze o numery katalogowe oryginalow jak znasz
-i czy mozna wyciagnac rozdzielacz bez demontarzu kolektora ssacego, lub inny dobry pomysl
-co do popychaczy to po zapaleniu slychac kruciutko wszystkie jeden noze 10 sekund i potem spokoj, ale raz mialem sytuacje jak jechalem pod gore z kempingiem to zaczal jeden klepac tak dlugo az silnik nie ostygl
-co do swiec to sa oryginalne zamawialem z instrukcji obslugi
-przewody jarmor 8mm silikonowe te do gazu
-kopulka i palec - to tu pojawil sie problem jak wczoraj odkrecalem kopulke urwalem oba gwinty, srobki byly za dlugie i zardzewiale kopulka jakas wloska cienki i matowy plastik palec rowniez
moje pytanie;
-prosze o numery katalogowe oryginalow jak znasz
-i czy mozna wyciagnac rozdzielacz bez demontarzu kolektora ssacego, lub inny dobry pomysl
-co do popychaczy to po zapaleniu slychac kruciutko wszystkie jeden noze 10 sekund i potem spokoj, ale raz mialem sytuacje jak jechalem pod gore z kempingiem to zaczal jeden klepac tak dlugo az silnik nie ostygl
Janmor to badziew, warto zainwestowac w Motorcraft'a - oko 130PLN (przy zakupie zwroc uwage na dlugosc przewodu od cewki.)mania1 pisze: -przewody jarmor 8mm silikonowe te do gazu
Odkrecasz 13 przy aparacie w bloku po lewej stronie i aparat wyciagasz w calosci, pamietaj o napedzie pompy oleju. Co do kopulki, to rowniez nie warto oszczedzac. Kopulka motorcraft + palec motorcraft okolo 130PLN. Nr katalogowego nie pamietam, ale tlumaczysz panu w sklepie, ze przykrecana i ma meskie/zenskie wejscia na przewody wn i powinien wiedziec. Zreszta sam rozpoznasz jak bedziesz mial w lapach. Jak masz dobrze zalozony gaz (sekwencja, lub np blos) to przewody, kopulke, palec i swiece wymieniasz tak jakbys jezdzil na benie i zapominasz o ukladzie zaplonowym.mania1 pisze:-
-kopulka i palec - to tu pojawil sie problem jak wczoraj odkrecalem kopulke urwalem oba gwinty, srobki byly za dlugie i zardzewiale kopulka jakas wloska cienki i matowy plastik palec rowniez
moje pytanie;
-prosze o numery katalogowe oryginalow jak znasz
-i czy mozna wyciagnac rozdzielacz bez demontarzu kolektora ssacego, lub inny dobry pomysl
Kontrolka cisnienia oleju gasnie w trakcie "krecenia", czy kilka sekund po odpaleniu?mania1 pisze: -co do popychaczy to po zapaleniu slychac kruciutko wszystkie jeden noze 10 sekund i potem spokoj, ale raz mialem sytuacje jak jechalem pod gore z kempingiem to zaczal jeden klepac tak dlugo az silnik nie ostygl
heh
To ja teraz napisze tak :
Witam Was
Wymieniłem hydropopychacze , zregenerowalem głowice wymiana zaworów na nowe + nowe uszczelniacze , wszystkie uszczelki na góre silnika nowe , wywaliłem zeliwne kolektory załozyłem tuningowe rurowe , wydech na tumniku dynomax przelot 2.5 cala filt powietrza wkład K&N .
Auto chodzi jak rakieta jezdze tylko na PB ale jak pogonie go na obrotach to klepie czasem jeden zawór , po prostu chyba ten typ tak ma
Olej mineralny TITAN fuch . Ewentulanie mam zapasowy silnik bronco 2.9 i najwyzej zrobie mu przeglad a za same hydropopychacze dalem 60 zeta za sztuke wiec w drugim moim silniku jakbym mial go robic zalozym byl zwykle szklanki .
Silnik ma przejechane 260 tys km .
Auto w cyklu mieszanym pali 10,5l/100km w trasie 9l/100.
Witam Was

Wymieniłem hydropopychacze , zregenerowalem głowice wymiana zaworów na nowe + nowe uszczelniacze , wszystkie uszczelki na góre silnika nowe , wywaliłem zeliwne kolektory załozyłem tuningowe rurowe , wydech na tumniku dynomax przelot 2.5 cala filt powietrza wkład K&N .
Auto chodzi jak rakieta jezdze tylko na PB ale jak pogonie go na obrotach to klepie czasem jeden zawór , po prostu chyba ten typ tak ma

Silnik ma przejechane 260 tys km .
Auto w cyklu mieszanym pali 10,5l/100km w trasie 9l/100.
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
powiedz mi jeszcze jakie ma zakonczenie walek rozdzielacza czy musze go wsadzic w to samo miejsce czy wejdzie samo i wylezie bez demontarzu kolektoraproboszcz pisze:Janmor to badziew, warto zainwestowac w Motorcraft'a - oko 130PLN (przy zakupie zwroc uwage na dlugosc przewodu od cewki.)mania1 pisze: -przewody jarmor 8mm silikonowe te do gazuOdkrecasz 13 przy aparacie w bloku po lewej stronie i aparat wyciagasz w calosci, pamietaj o napedzie pompy oleju. Co do kopulki, to rowniez nie warto oszczedzac. Kopulka motorcraft + palec motorcraft okolo 130PLN. Nr katalogowego nie pamietam, ale tlumaczysz panu w sklepie, ze przykrecana i ma meskie/zenskie wejscia na przewody wn i powinien wiedziec. Zreszta sam rozpoznasz jak bedziesz mial w lapach. Jak masz dobrze zalozony gaz (sekwencja, lub np blos) to przewody, kopulke, palec i swiece wymieniasz tak jakbys jezdzil na benie i zapominasz o ukladzie zaplonowym.mania1 pisze:-
-kopulka i palec - to tu pojawil sie problem jak wczoraj odkrecalem kopulke urwalem oba gwinty, srobki byly za dlugie i zardzewiale kopulka jakas wloska cienki i matowy plastik palec rowniez
moje pytanie;
-prosze o numery katalogowe oryginalow jak znasz
-i czy mozna wyciagnac rozdzielacz bez demontarzu kolektora ssacego, lub inny dobry pomysl
Kontrolka cisnienia oleju gasnie w trakcie "krecenia", czy kilka sekund po odpaleniu?mania1 pisze: -co do popychaczy to po zapaleniu slychac kruciutko wszystkie jeden noze 10 sekund i potem spokoj, ale raz mialem sytuacje jak jechalem pod gore z kempingiem to zaczal jeden klepac tak dlugo az silnik nie ostygl
Re: heh
Jak dobrze zrozumialem mozna wstawic zwykle popychacze. Ale podejda te same laski? a co z smarowaniemtymon4x4 pisze:To ja teraz napisze tak :
Witam Was
Wymieniłem hydropopychacze , zregenerowalem głowice wymiana zaworów na nowe + nowe uszczelniacze , wszystkie uszczelki na góre silnika nowe , wywaliłem zeliwne kolektory załozyłem tuningowe rurowe , wydech na tumniku dynomax przelot 2.5 cala filt powietrza wkład K&N .
Auto chodzi jak rakieta jezdze tylko na PB ale jak pogonie go na obrotach to klepie czasem jeden zawór , po prostu chyba ten typ tak maOlej mineralny TITAN fuch . Ewentulanie mam zapasowy silnik bronco 2.9 i najwyzej zrobie mu przeglad a za same hydropopychacze dalem 60 zeta za sztuke wiec w drugim moim silniku jakbym mial go robic zalozym byl zwykle szklanki .
Silnik ma przejechane 260 tys km .
Auto w cyklu mieszanym pali 10,5l/100km w trasie 9l/100.
Re: heh
w tych silnikach wystapuja hydropopychacze i zwykłe szklanki bo jak szukałem hydro to wystepowały tez w katalogach zwykle szklanki laski i cała reszta pasuje niema w niczm problemu . nawet zwykła szklanka ma otwory do smarowania . A jezeli Ci chodzi o smarowanie głowic czyli zaworów itp itd to olej leci kanałami swoim niezmiennie bo smarowanie głowic nieodbywa sie przez hydropopychacze .mania1 pisze:Jak dobrze zrozumialem mozna wstawic zwykle popychacze. Ale podejda te same laski? a co z smarowaniemtymon4x4 pisze:To ja teraz napisze tak :
Witam Was
Wymieniłem hydropopychacze , zregenerowalem głowice wymiana zaworów na nowe + nowe uszczelniacze , wszystkie uszczelki na góre silnika nowe , wywaliłem zeliwne kolektory załozyłem tuningowe rurowe , wydech na tumniku dynomax przelot 2.5 cala filt powietrza wkład K&N .
Auto chodzi jak rakieta jezdze tylko na PB ale jak pogonie go na obrotach to klepie czasem jeden zawór , po prostu chyba ten typ tak maOlej mineralny TITAN fuch . Ewentulanie mam zapasowy silnik bronco 2.9 i najwyzej zrobie mu przeglad a za same hydropopychacze dalem 60 zeta za sztuke wiec w drugim moim silniku jakbym mial go robic zalozym byl zwykle szklanki .
Silnik ma przejechane 260 tys km .
Auto w cyklu mieszanym pali 10,5l/100km w trasie 9l/100.
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
Re: heh
tymon4x4 pisze:
w tych silnikach wystapuja hydropopychacze i zwykłe szklanki bo jak szukałem hydro to wystepowały tez w katalogach zwykle szklanki laski i cała reszta pasuje niema w niczm problemu . nawet zwykła szklanka ma otwory do smarowania . A jezeli Ci chodzi o smarowanie głowic czyli zaworów itp itd to olej leci kanałami swoim niezmiennie bo smarowanie głowic nieodbywa sie przez hydropopychacze .
Hydropopychacze i zwykle szklanki teoretycznie sa wymienne. Pisze teoretycznie, bo beda pasowac, ale jesli zalozysz zwykle szklanki do walka rozrzadu przeznaczonego pod "hydro" to momentalnie walek zostanie "zjedzony". Odwrotnie rowniez (walek pod zwykle szklanki + "hydro") Krotko mowiac walki sa zupelnie inaczej wyprofilowane i wynika to z charakterystki popychaczy.
Re: heh
Jesli mozesz to pochwal sie jakie zawory zalozyles i jakiej firmy i ile kosztowaly? No i oczywiscie skad kolektor rurowy i ile kosztowal (bo moze nie warto bawic sie w giecie i spawanietymon4x4 pisze:wymiana zaworów na nowe + nowe uszczelniacze , wszystkie uszczelki na góre silnika nowe , wywaliłem zeliwne kolektory załozyłem tuningowe rurowe ,

No i OK, umknal mi twoj postmania1 pisze:w sprawie rozdzielacza juz wiem stalem sie posiadaczem knigi haynesa wydanie z roku 1993 sluze danymi

Co do fotki pod maska to miloby bylo zobaczyc, byc moze moglbym cos zasugerowac, doradzic w sprawie instalki LPG. (fotki w razie czego mozesz zapodac np na imageshack.us)
Dowiedziales sie cos w sprawie hydraulicznych popychaczy za 20pln? BYlbym chetny na kilka kompletow o ile solidna firma

z fotkami jeszcze poprobuje a co do szklanek to po 25 zeta ,wloszczyzna ale sam nie wie dokladnie jaki producentproboszcz pisze:No i OK, umknal mi twoj postmania1 pisze:w sprawie rozdzielacza juz wiem stalem sie posiadaczem knigi haynesa wydanie z roku 1993 sluze danymi
Co do fotki pod maska to miloby bylo zobaczyc, byc moze moglbym cos zasugerowac, doradzic w sprawie instalki LPG. (fotki w razie czego mozesz zapodac np na imageshack.us)
Dowiedziales sie cos w sprawie hydraulicznych popychaczy za 20pln? BYlbym chetny na kilka kompletow o ile solidna firma
Re: heh
zawory i hydropopychacze orginalne sygnałowane nr orginłu prosto z magazynów FORDA . A co do kolektorów to powodzenia wgienciu spawaniu i kombinowaniu jak miałem je na wqiezchu niebyło zawodnika co by dorobił takowe bo sa zabardzo pokrecone pozatym liczy sie dokładosc dlugosc i odpowiedni przekroj . Kolektory sprowadziłem z usa sam zakup cos kolo 340$proboszcz pisze:Jesli mozesz to pochwal sie jakie zawory zalozyles i jakiej firmy i ile kosztowaly? No i oczywiscie skad kolektor rurowy i ile kosztowal (bo moze nie warto bawic sie w giecie i spawanietymon4x4 pisze:wymiana zaworów na nowe + nowe uszczelniacze , wszystkie uszczelki na góre silnika nowe , wywaliłem zeliwne kolektory załozyłem tuningowe rurowe ,) Aaaa i jakiej firmy "hydropopychacze" masz? Dzieki
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz paź 14, 2007 5:07 pm
Re: heh
tymon4x4 pisze:w tych silnikach wystapuja hydropopychacze i zwykłe szklanki bo jak szukałem hydro to wystepowały tez w katalogach zwykle szklanki laski i cała reszta pasuje niema w niczm problemu . nawet zwykła szklanka ma otwory do smarowania . A jezeli Ci chodzi o smarowanie głowic czyli zaworów itp itd to olej leci kanałami swoim niezmiennie bo smarowanie głowic nieodbywa sie przez hydropopychacze .mania1 pisze:Jak dobrze zrozumialem mozna wstawic zwykle popychacze. Ale podejda te same laski? a co z smarowaniemtymon4x4 pisze:To ja teraz napisze tak :
Witam Was
Wymieniłem hydropopychacze , zregenerowalem głowice wymiana zaworów na nowe + nowe uszczelniacze , wszystkie uszczelki na góre silnika nowe , wywaliłem zeliwne kolektory załozyłem tuningowe rurowe , wydech na tumniku dynomax przelot 2.5 cala filt powietrza wkład K&N .
Auto chodzi jak rakieta jezdze tylko na PB ale jak pogonie go na obrotach to klepie czasem jeden zawór , po prostu chyba ten typ tak maOlej mineralny TITAN fuch . Ewentulanie mam zapasowy silnik bronco 2.9 i najwyzej zrobie mu przeglad a za same hydropopychacze dalem 60 zeta za sztuke wiec w drugim moim silniku jakbym mial go robic zalozym byl zwykle szklanki .
Silnik ma przejechane 260 tys km .
Auto w cyklu mieszanym pali 10,5l/100km w trasie 9l/100.
mam pytanie czy możesz mi napisać gdzie kupiłes te kolektory do swojego V6 i czy ten silnik 2.9 v6 jest taki sam w sierra/scorpio
jesli tak to jak mozesz podaj mi namiary na te kolektory wydechowe
Pozdrawiam Kosiarz
http://skocz.pl/Scierwo_filmy
to moja sierra 1/4 mili 14,8

www.degeneracja.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość