hydropopychacze 2,9 bronco
: śr sie 08, 2007 2:11 pm
mam z nimi problem raz klepie raz silnik chodzi na 4lub 5 cylindrow dodam ze na szafie jest 280000km czy oplaca sie je wymieniac?
- samochodowe rajdy terenowe - forum serwisu www.rajdy4x4.pl -
http://forum4x4.pl/
Zmierz cisnienie sprezania na wszystkich cylindrach, jesli w normie, to mozna myslec o wymianie. Koszty: popychacze okolo 35-40zl x12, 2x uszczelka pod glowice (v reinz) okolo 160, uszczelka pod kolektor okolo 60PLN(v reinz). Za 600-1500 kupisz uzywany silnik ze scorpio, ale nie licz na mniejszy przebieg.mania1 pisze:mam z nimi problem raz klepie raz silnik chodzi na 4lub 5 cylindrow dodam ze na szafie jest 280000km czy oplaca sie je wymieniac?
Extra cena za popychacze, gdzie takie mozna zanabyc i jakiej firmy? Czy na pewno hydrauliczne (byly scorpio 2.9 z manualnymi) ? Co do cisnienia to 12,4-14,1. Pochwal sie ile ci wyszlo. Jak beda spore odchylki, to zmierz z tzw proba olejowa.mania1 pisze:dzieki jakie cisnienie jest w normie?,pytalem popychacz kosztuje 25 zeta do scorpio, jade jutro zmiezyc cisnienie na cylindrach podziele sie wynikami pomiaru...
Janmor to badziew, warto zainwestowac w Motorcraft'a - oko 130PLN (przy zakupie zwroc uwage na dlugosc przewodu od cewki.)mania1 pisze: -przewody jarmor 8mm silikonowe te do gazu
Odkrecasz 13 przy aparacie w bloku po lewej stronie i aparat wyciagasz w calosci, pamietaj o napedzie pompy oleju. Co do kopulki, to rowniez nie warto oszczedzac. Kopulka motorcraft + palec motorcraft okolo 130PLN. Nr katalogowego nie pamietam, ale tlumaczysz panu w sklepie, ze przykrecana i ma meskie/zenskie wejscia na przewody wn i powinien wiedziec. Zreszta sam rozpoznasz jak bedziesz mial w lapach. Jak masz dobrze zalozony gaz (sekwencja, lub np blos) to przewody, kopulke, palec i swiece wymieniasz tak jakbys jezdzil na benie i zapominasz o ukladzie zaplonowym.mania1 pisze:-
-kopulka i palec - to tu pojawil sie problem jak wczoraj odkrecalem kopulke urwalem oba gwinty, srobki byly za dlugie i zardzewiale kopulka jakas wloska cienki i matowy plastik palec rowniez
moje pytanie;
-prosze o numery katalogowe oryginalow jak znasz
-i czy mozna wyciagnac rozdzielacz bez demontarzu kolektora ssacego, lub inny dobry pomysl
Kontrolka cisnienia oleju gasnie w trakcie "krecenia", czy kilka sekund po odpaleniu?mania1 pisze: -co do popychaczy to po zapaleniu slychac kruciutko wszystkie jeden noze 10 sekund i potem spokoj, ale raz mialem sytuacje jak jechalem pod gore z kempingiem to zaczal jeden klepac tak dlugo az silnik nie ostygl
Duzo za duzo, walnij fotke co masz pod maska.mania1 pisze: gaz mam najprostszy z pokretlem i modulatorem wtryskow pali jak smok po miescie 30 trasa 17 czy to norma?
powiedz mi jeszcze jakie ma zakonczenie walek rozdzielacza czy musze go wsadzic w to samo miejsce czy wejdzie samo i wylezie bez demontarzu kolektoraproboszcz pisze:Janmor to badziew, warto zainwestowac w Motorcraft'a - oko 130PLN (przy zakupie zwroc uwage na dlugosc przewodu od cewki.)mania1 pisze: -przewody jarmor 8mm silikonowe te do gazuOdkrecasz 13 przy aparacie w bloku po lewej stronie i aparat wyciagasz w calosci, pamietaj o napedzie pompy oleju. Co do kopulki, to rowniez nie warto oszczedzac. Kopulka motorcraft + palec motorcraft okolo 130PLN. Nr katalogowego nie pamietam, ale tlumaczysz panu w sklepie, ze przykrecana i ma meskie/zenskie wejscia na przewody wn i powinien wiedziec. Zreszta sam rozpoznasz jak bedziesz mial w lapach. Jak masz dobrze zalozony gaz (sekwencja, lub np blos) to przewody, kopulke, palec i swiece wymieniasz tak jakbys jezdzil na benie i zapominasz o ukladzie zaplonowym.mania1 pisze:-
-kopulka i palec - to tu pojawil sie problem jak wczoraj odkrecalem kopulke urwalem oba gwinty, srobki byly za dlugie i zardzewiale kopulka jakas wloska cienki i matowy plastik palec rowniez
moje pytanie;
-prosze o numery katalogowe oryginalow jak znasz
-i czy mozna wyciagnac rozdzielacz bez demontarzu kolektora ssacego, lub inny dobry pomysl
Kontrolka cisnienia oleju gasnie w trakcie "krecenia", czy kilka sekund po odpaleniu?mania1 pisze: -co do popychaczy to po zapaleniu slychac kruciutko wszystkie jeden noze 10 sekund i potem spokoj, ale raz mialem sytuacje jak jechalem pod gore z kempingiem to zaczal jeden klepac tak dlugo az silnik nie ostygl
Jak dobrze zrozumialem mozna wstawic zwykle popychacze. Ale podejda te same laski? a co z smarowaniemtymon4x4 pisze:To ja teraz napisze tak :
Witam Was
Wymieniłem hydropopychacze , zregenerowalem głowice wymiana zaworów na nowe + nowe uszczelniacze , wszystkie uszczelki na góre silnika nowe , wywaliłem zeliwne kolektory załozyłem tuningowe rurowe , wydech na tumniku dynomax przelot 2.5 cala filt powietrza wkład K&N .
Auto chodzi jak rakieta jezdze tylko na PB ale jak pogonie go na obrotach to klepie czasem jeden zawór , po prostu chyba ten typ tak maOlej mineralny TITAN fuch . Ewentulanie mam zapasowy silnik bronco 2.9 i najwyzej zrobie mu przeglad a za same hydropopychacze dalem 60 zeta za sztuke wiec w drugim moim silniku jakbym mial go robic zalozym byl zwykle szklanki .
Silnik ma przejechane 260 tys km .
Auto w cyklu mieszanym pali 10,5l/100km w trasie 9l/100.
w tych silnikach wystapuja hydropopychacze i zwykłe szklanki bo jak szukałem hydro to wystepowały tez w katalogach zwykle szklanki laski i cała reszta pasuje niema w niczm problemu . nawet zwykła szklanka ma otwory do smarowania . A jezeli Ci chodzi o smarowanie głowic czyli zaworów itp itd to olej leci kanałami swoim niezmiennie bo smarowanie głowic nieodbywa sie przez hydropopychacze .mania1 pisze:Jak dobrze zrozumialem mozna wstawic zwykle popychacze. Ale podejda te same laski? a co z smarowaniemtymon4x4 pisze:To ja teraz napisze tak :
Witam Was
Wymieniłem hydropopychacze , zregenerowalem głowice wymiana zaworów na nowe + nowe uszczelniacze , wszystkie uszczelki na góre silnika nowe , wywaliłem zeliwne kolektory załozyłem tuningowe rurowe , wydech na tumniku dynomax przelot 2.5 cala filt powietrza wkład K&N .
Auto chodzi jak rakieta jezdze tylko na PB ale jak pogonie go na obrotach to klepie czasem jeden zawór , po prostu chyba ten typ tak maOlej mineralny TITAN fuch . Ewentulanie mam zapasowy silnik bronco 2.9 i najwyzej zrobie mu przeglad a za same hydropopychacze dalem 60 zeta za sztuke wiec w drugim moim silniku jakbym mial go robic zalozym byl zwykle szklanki .
Silnik ma przejechane 260 tys km .
Auto w cyklu mieszanym pali 10,5l/100km w trasie 9l/100.
tymon4x4 pisze:
w tych silnikach wystapuja hydropopychacze i zwykłe szklanki bo jak szukałem hydro to wystepowały tez w katalogach zwykle szklanki laski i cała reszta pasuje niema w niczm problemu . nawet zwykła szklanka ma otwory do smarowania . A jezeli Ci chodzi o smarowanie głowic czyli zaworów itp itd to olej leci kanałami swoim niezmiennie bo smarowanie głowic nieodbywa sie przez hydropopychacze .
Jesli mozesz to pochwal sie jakie zawory zalozyles i jakiej firmy i ile kosztowaly? No i oczywiscie skad kolektor rurowy i ile kosztowal (bo moze nie warto bawic sie w giecie i spawanietymon4x4 pisze:wymiana zaworów na nowe + nowe uszczelniacze , wszystkie uszczelki na góre silnika nowe , wywaliłem zeliwne kolektory załozyłem tuningowe rurowe ,
No i OK, umknal mi twoj postmania1 pisze:w sprawie rozdzielacza juz wiem stalem sie posiadaczem knigi haynesa wydanie z roku 1993 sluze danymi
z fotkami jeszcze poprobuje a co do szklanek to po 25 zeta ,wloszczyzna ale sam nie wie dokladnie jaki producentproboszcz pisze:No i OK, umknal mi twoj postmania1 pisze:w sprawie rozdzielacza juz wiem stalem sie posiadaczem knigi haynesa wydanie z roku 1993 sluze danymi
Co do fotki pod maska to miloby bylo zobaczyc, byc moze moglbym cos zasugerowac, doradzic w sprawie instalki LPG. (fotki w razie czego mozesz zapodac np na imageshack.us)
Dowiedziales sie cos w sprawie hydraulicznych popychaczy za 20pln? BYlbym chetny na kilka kompletow o ile solidna firma
zawory i hydropopychacze orginalne sygnałowane nr orginłu prosto z magazynów FORDA . A co do kolektorów to powodzenia wgienciu spawaniu i kombinowaniu jak miałem je na wqiezchu niebyło zawodnika co by dorobił takowe bo sa zabardzo pokrecone pozatym liczy sie dokładosc dlugosc i odpowiedni przekroj . Kolektory sprowadziłem z usa sam zakup cos kolo 340$proboszcz pisze:Jesli mozesz to pochwal sie jakie zawory zalozyles i jakiej firmy i ile kosztowaly? No i oczywiscie skad kolektor rurowy i ile kosztowal (bo moze nie warto bawic sie w giecie i spawanietymon4x4 pisze:wymiana zaworów na nowe + nowe uszczelniacze , wszystkie uszczelki na góre silnika nowe , wywaliłem zeliwne kolektory załozyłem tuningowe rurowe ,) Aaaa i jakiej firmy "hydropopychacze" masz? Dzieki
tymon4x4 pisze:w tych silnikach wystapuja hydropopychacze i zwykłe szklanki bo jak szukałem hydro to wystepowały tez w katalogach zwykle szklanki laski i cała reszta pasuje niema w niczm problemu . nawet zwykła szklanka ma otwory do smarowania . A jezeli Ci chodzi o smarowanie głowic czyli zaworów itp itd to olej leci kanałami swoim niezmiennie bo smarowanie głowic nieodbywa sie przez hydropopychacze .mania1 pisze:Jak dobrze zrozumialem mozna wstawic zwykle popychacze. Ale podejda te same laski? a co z smarowaniemtymon4x4 pisze:To ja teraz napisze tak :
Witam Was
Wymieniłem hydropopychacze , zregenerowalem głowice wymiana zaworów na nowe + nowe uszczelniacze , wszystkie uszczelki na góre silnika nowe , wywaliłem zeliwne kolektory załozyłem tuningowe rurowe , wydech na tumniku dynomax przelot 2.5 cala filt powietrza wkład K&N .
Auto chodzi jak rakieta jezdze tylko na PB ale jak pogonie go na obrotach to klepie czasem jeden zawór , po prostu chyba ten typ tak maOlej mineralny TITAN fuch . Ewentulanie mam zapasowy silnik bronco 2.9 i najwyzej zrobie mu przeglad a za same hydropopychacze dalem 60 zeta za sztuke wiec w drugim moim silniku jakbym mial go robic zalozym byl zwykle szklanki .
Silnik ma przejechane 260 tys km .
Auto w cyklu mieszanym pali 10,5l/100km w trasie 9l/100.