Pasy ograniczajace skok zawieszenia
Moderator: Student
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Pasy ograniczajace skok zawieszenia
Mam taki problemik:
Wymienilem oba mosty w moim Bronco II na mosty z Explozji
Tył ok nawet nie trza bylo wału skracac jedynie wspawac nowe mocowania amortyzatorów i "podstaweczkę" pod resory (Bronco II ma most pod resorami - Eksploder nad) i zfrezowac troszke klocek od lifta (aby kat lepszy uzyskac wzgledem wału)
Przód tez bez wiekszych ale (na szczescie wachacze tez mialem od EXplodera) i tytaj zaczynaja się schody:
Stare (ale prawie nowe) amortyzatory od Bronca sa za dlugie. Tj nie ograniczaja skoku na tyle zeby nie bylo strachu ze sprezya mnie wypadnie w jakims lotnym momencie. Wymiana amortyzatorów to jest opcja ale po pierwsze $$$ a po drugie moje sa bardzo ok (Trialmaster) i szkoda gadac. Pomyslem jest pas ograniczajacy. Jak go zrobic i czy ktos juz ma jakis sprawdzony patent domowy albo kupny?
Wymienilem oba mosty w moim Bronco II na mosty z Explozji
Tył ok nawet nie trza bylo wału skracac jedynie wspawac nowe mocowania amortyzatorów i "podstaweczkę" pod resory (Bronco II ma most pod resorami - Eksploder nad) i zfrezowac troszke klocek od lifta (aby kat lepszy uzyskac wzgledem wału)
Przód tez bez wiekszych ale (na szczescie wachacze tez mialem od EXplodera) i tytaj zaczynaja się schody:
Stare (ale prawie nowe) amortyzatory od Bronca sa za dlugie. Tj nie ograniczaja skoku na tyle zeby nie bylo strachu ze sprezya mnie wypadnie w jakims lotnym momencie. Wymiana amortyzatorów to jest opcja ale po pierwsze $$$ a po drugie moje sa bardzo ok (Trialmaster) i szkoda gadac. Pomyslem jest pas ograniczajacy. Jak go zrobic i czy ktos juz ma jakis sprawdzony patent domowy albo kupny?
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Takie dostalem odpowiedzi na forum w stanach
http://www.beyond.com.pl/meine/232950_16_full.jpg
http://www.beyond.com.pl/meine/Top_Mount.jpg
http://www.beyond.com.pl/meine/232950_16_full.jpg
http://www.beyond.com.pl/meine/Top_Mount.jpg
Ostatnio zmieniony pn mar 01, 2004 3:59 pm przez Broncosaurus, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2003/miast ... 342425.jpg czlowiek wie czemu fotki strzelac 

- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Tylny most to bez wiekszych problemow (oprocz rozstawu ktory w explozji jest wiekszy) i eksplozja ma most nad resorem a bronco pod co oznacza iz mocowania amorkow i oparcie resorow musi byc przyspawane od nowa w mowym miejscu
wal zostawilem bronkowski bo mam homokinetyczny (chyba tak sie to nazywa)
Przedni troche wiecej akcji
Ja mam lifta zalozonego wobec czego:
- musialem uzyc wachaczy od explozji
- drazki kierownicze tez od eksplozji (bronkowskie byly za krotkie)
- skrocenie walu przedniego
po zalozeniu przodu sprezyny sa troche "wypchniete" na zewnatrz (inny rozstaw)
jeszcze nie zalozylem przedniego walu bo sie skraca
zdjec jeszcze nie mam (moze po weekendzie) ale duzo informacji mozna znalezc na therangerstation.com wraz z opisami po angielsku i zdjeciami
wal zostawilem bronkowski bo mam homokinetyczny (chyba tak sie to nazywa)
Przedni troche wiecej akcji
Ja mam lifta zalozonego wobec czego:
- musialem uzyc wachaczy od explozji
- drazki kierownicze tez od eksplozji (bronkowskie byly za krotkie)
- skrocenie walu przedniego
po zalozeniu przodu sprezyny sa troche "wypchniete" na zewnatrz (inny rozstaw)
jeszcze nie zalozylem przedniego walu bo sie skraca
zdjec jeszcze nie mam (moze po weekendzie) ale duzo informacji mozna znalezc na therangerstation.com wraz z opisami po angielsku i zdjeciami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość