Pasy ograniczajace skok zawieszenia

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Pasy ograniczajace skok zawieszenia

Post autor: Broncosaurus » śr lut 25, 2004 11:50 am

Mam taki problemik:

Wymienilem oba mosty w moim Bronco II na mosty z Explozji

Tył ok nawet nie trza bylo wału skracac jedynie wspawac nowe mocowania amortyzatorów i "podstaweczkę" pod resory (Bronco II ma most pod resorami - Eksploder nad) i zfrezowac troszke klocek od lifta (aby kat lepszy uzyskac wzgledem wału)

Przód tez bez wiekszych ale (na szczescie wachacze tez mialem od EXplodera) i tytaj zaczynaja się schody:

Stare (ale prawie nowe) amortyzatory od Bronca sa za dlugie. Tj nie ograniczaja skoku na tyle zeby nie bylo strachu ze sprezya mnie wypadnie w jakims lotnym momencie. Wymiana amortyzatorów to jest opcja ale po pierwsze $$$ a po drugie moje sa bardzo ok (Trialmaster) i szkoda gadac. Pomyslem jest pas ograniczajacy. Jak go zrobic i czy ktos juz ma jakis sprawdzony patent domowy albo kupny?

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » śr lut 25, 2004 12:52 pm

ja bym z pasów z robił takich jak do spinania ładunki tylko pocowania dobrze zaszył i na dużych podkładkach skręcił żeby nie obrywało 8)

Awatar użytkownika
kudłaty61
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: ndz wrz 21, 2003 11:19 pm
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: kudłaty61 » sob lut 28, 2004 10:46 pm

a drążek stabilizatora sprawy Ci nie załatwia??
z tego co zauważyłem to właśnie on a nie amorki ogranicza skok przedniego zawieszenia

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pn mar 01, 2004 11:01 am

Ostatnio zmieniony pn mar 01, 2004 3:59 pm przez Broncosaurus, łącznie zmieniany 1 raz.

wrc
 
 
Posty: 237
Rejestracja: śr cze 11, 2003 8:27 am
Lokalizacja: szczecin

Post autor: wrc » pn mar 01, 2004 2:02 pm

w ramach desperacji mozna zastosowac lancuchy :lol:

wrc
 
 
Posty: 237
Rejestracja: śr cze 11, 2003 8:27 am
Lokalizacja: szczecin

Post autor: wrc » pn mar 01, 2004 2:04 pm

a przypomnialem sobie ze w ciezarowkach czasem stosuje sie liny stalowe.
wiec mozna cos dobrac i zaadoptowac

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » pn mar 01, 2004 4:49 pm


Awatar użytkownika
kudłaty61
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: ndz wrz 21, 2003 11:19 pm
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: kudłaty61 » czw mar 04, 2004 11:12 pm

przymierzam się do włożenia mostów z explozji do mojego bronco II,
jeżeli możesz napisz coś więcej o przeróbkach jakie mnie czekają i jak możesz, prześlij kilka zdjęć .
pozdrowienia
Kudłaty

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt mar 05, 2004 10:37 am

Tylny most to bez wiekszych problemow (oprocz rozstawu ktory w explozji jest wiekszy) i eksplozja ma most nad resorem a bronco pod co oznacza iz mocowania amorkow i oparcie resorow musi byc przyspawane od nowa w mowym miejscu
wal zostawilem bronkowski bo mam homokinetyczny (chyba tak sie to nazywa)

Przedni troche wiecej akcji

Ja mam lifta zalozonego wobec czego:

- musialem uzyc wachaczy od explozji
- drazki kierownicze tez od eksplozji (bronkowskie byly za krotkie)
- skrocenie walu przedniego

po zalozeniu przodu sprezyny sa troche "wypchniete" na zewnatrz (inny rozstaw)

jeszcze nie zalozylem przedniego walu bo sie skraca

zdjec jeszcze nie mam (moze po weekendzie) ale duzo informacji mozna znalezc na therangerstation.com wraz z opisami po angielsku i zdjeciami

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość