witam i od razu pytam

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

hubi77
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:16 pm
Lokalizacja: KRK

witam i od razu pytam

Post autor: hubi77 » pn kwie 21, 2008 10:34 pm

Witam

Z racji nabycia bronislawa mam pytanie. Jakie nadkola zalozyc, zeby przykryc wystajace opony. Mam 15", wiec mi troche wystaja :)21 Moze cos bardziej wysublimowanego od pasow transmisyjnych :)
Dokladal moze ktos cos takiego ?

Tak wogole to dzien dobry na tym forum :)

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt kwie 22, 2008 9:15 am

w sklepach do ciężarówek mają takie fajne gumy :)2
albo w firmowym sklepiku tyż są, albo http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Bushwack ... enameZWD1V
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » wt kwie 22, 2008 12:14 pm

hubi77 pisze:Witam

Z racji nabycia bronislawa mam pytanie. Jakie nadkola zalozyc, zeby przykryc wystajace opony. Mam 15", wiec mi troche wystaja :)21 Moze cos bardziej wysublimowanego od pasow transmisyjnych :)
Dokladal moze ktos cos takiego ?

Tak wogole to dzien dobry na tym forum :)
Podaj deko wiecej danych o tych felgach, jak faktycznie chcesz pomocy.
Jaka szerokosc, jakie ET ?
Jaki bronislaw ?
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

hubi77
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:16 pm
Lokalizacja: KRK

Post autor: hubi77 » wt kwie 22, 2008 6:04 pm

Marcin-Kraków pisze:
Podaj deko wiecej danych o tych felgach, jak faktycznie chcesz pomocy.
Jaka szerokosc, jakie ET ?
Jaki bronislaw ?
Felg ET nie znam, bo jeszcze nie sciagalem opony. Felga 15, szerokosc opony 15. Wystaje za nadkole tak z 15cm :)

Bronek z 96 roku.

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » wt kwie 22, 2008 6:31 pm

hmm ciekawe, ja to bym u siebie ET bez zdejmowania opony sprawdził :roll:
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

hubi77
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:16 pm
Lokalizacja: KRK

Post autor: hubi77 » wt kwie 22, 2008 7:42 pm

CrOOchy pisze:hmm ciekawe, ja to bym u siebie ET bez zdejmowania opony sprawdził :roll:
Raz, ze ET zazwyczaj wybite jest od wewnatrz felgi na powierzchni przylegajacej do piasty wiec zeby go sprawdzic, to trzeba sciagnac kolo , a dwa mozesz mi wyjasnic czemu ET jest mi tak niezbedne ?

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » wt kwie 22, 2008 9:12 pm

hubi77 pisze:
CrOOchy pisze:hmm ciekawe, ja to bym u siebie ET bez zdejmowania opony sprawdził :roll:
Raz, ze ET zazwyczaj wybite jest od wewnatrz felgi na powierzchni przylegajacej do piasty wiec zeby go sprawdzic, to trzeba sciagnac kolo , a dwa mozesz mi wyjasnic czemu ET jest mi tak niezbedne ?
Ad. 1 - Nie zawsze
Ad. 2 - To najwazniejszy parametr mowiacy o wysunieciu srodka felgi w stosunku do plaszczyzny montazu felgi. Czyli ile kolo jest wysuniete na zewnatrz.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

hubi77
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:16 pm
Lokalizacja: KRK

Post autor: hubi77 » wt kwie 22, 2008 9:31 pm

Marcin-Kraków pisze:
Ad. 2 - To najwazniejszy parametr mowiacy o wysunieciu srodka felgi w stosunku do plaszczyzny montazu felgi. Czyli ile kolo jest wysuniete na zewnatrz.
To sie zgadza, ale zamiast wykonywac skomplikowane pomiary o ile jest odsunieta felga od plaszczyzny montazu, do obliczen wrzucic szeokosc opony i kilka innych cyferek nie lepiej zmierzyc ile wystaje opona poza obrys blotnika i juz ? :)
Jestem przeciwnikiem kombinatoryki stosowanej jak mozna cos zrobic prosciej i szybciej.

Liczenie z ET mozna stosowac jak sie zastanawiasz czy felga, ktora sobie upatrzyles w USA bedzie wystawac poza obrys czy nie, a jak juz jest na aucie, to metr krawiecki do reki i po sprawie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość