Strona 1 z 1

witam i od razu pytam

: pn kwie 21, 2008 10:34 pm
autor: hubi77
Witam

Z racji nabycia bronislawa mam pytanie. Jakie nadkola zalozyc, zeby przykryc wystajace opony. Mam 15", wiec mi troche wystaja :)21 Moze cos bardziej wysublimowanego od pasow transmisyjnych :)
Dokladal moze ktos cos takiego ?

Tak wogole to dzien dobry na tym forum :)

: wt kwie 22, 2008 9:15 am
autor: mudder
w sklepach do ciężarówek mają takie fajne gumy :)2
albo w firmowym sklepiku tyż są, albo http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Bushwack ... enameZWD1V

: wt kwie 22, 2008 12:14 pm
autor: Marcin-Kraków
hubi77 pisze:Witam

Z racji nabycia bronislawa mam pytanie. Jakie nadkola zalozyc, zeby przykryc wystajace opony. Mam 15", wiec mi troche wystaja :)21 Moze cos bardziej wysublimowanego od pasow transmisyjnych :)
Dokladal moze ktos cos takiego ?

Tak wogole to dzien dobry na tym forum :)
Podaj deko wiecej danych o tych felgach, jak faktycznie chcesz pomocy.
Jaka szerokosc, jakie ET ?
Jaki bronislaw ?

: wt kwie 22, 2008 6:04 pm
autor: hubi77
Marcin-Kraków pisze:
Podaj deko wiecej danych o tych felgach, jak faktycznie chcesz pomocy.
Jaka szerokosc, jakie ET ?
Jaki bronislaw ?
Felg ET nie znam, bo jeszcze nie sciagalem opony. Felga 15, szerokosc opony 15. Wystaje za nadkole tak z 15cm :)

Bronek z 96 roku.

: wt kwie 22, 2008 6:31 pm
autor: CrOOchy
hmm ciekawe, ja to bym u siebie ET bez zdejmowania opony sprawdził :roll:

: wt kwie 22, 2008 7:42 pm
autor: hubi77
CrOOchy pisze:hmm ciekawe, ja to bym u siebie ET bez zdejmowania opony sprawdził :roll:
Raz, ze ET zazwyczaj wybite jest od wewnatrz felgi na powierzchni przylegajacej do piasty wiec zeby go sprawdzic, to trzeba sciagnac kolo , a dwa mozesz mi wyjasnic czemu ET jest mi tak niezbedne ?

: wt kwie 22, 2008 9:12 pm
autor: Marcin-Kraków
hubi77 pisze:
CrOOchy pisze:hmm ciekawe, ja to bym u siebie ET bez zdejmowania opony sprawdził :roll:
Raz, ze ET zazwyczaj wybite jest od wewnatrz felgi na powierzchni przylegajacej do piasty wiec zeby go sprawdzic, to trzeba sciagnac kolo , a dwa mozesz mi wyjasnic czemu ET jest mi tak niezbedne ?
Ad. 1 - Nie zawsze
Ad. 2 - To najwazniejszy parametr mowiacy o wysunieciu srodka felgi w stosunku do plaszczyzny montazu felgi. Czyli ile kolo jest wysuniete na zewnatrz.

: wt kwie 22, 2008 9:31 pm
autor: hubi77
Marcin-Kraków pisze:
Ad. 2 - To najwazniejszy parametr mowiacy o wysunieciu srodka felgi w stosunku do plaszczyzny montazu felgi. Czyli ile kolo jest wysuniete na zewnatrz.
To sie zgadza, ale zamiast wykonywac skomplikowane pomiary o ile jest odsunieta felga od plaszczyzny montazu, do obliczen wrzucic szeokosc opony i kilka innych cyferek nie lepiej zmierzyc ile wystaje opona poza obrys blotnika i juz ? :)
Jestem przeciwnikiem kombinatoryki stosowanej jak mozna cos zrobic prosciej i szybciej.

Liczenie z ET mozna stosowac jak sie zastanawiasz czy felga, ktora sobie upatrzyles w USA bedzie wystawac poza obrys czy nie, a jak juz jest na aucie, to metr krawiecki do reki i po sprawie.