kapitalka silnika 4.0 V6 Explorer

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Szymonskce
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 12:43 pm
Lokalizacja: Skierniewice

kapitalka silnika 4.0 V6 Explorer

Post autor: Szymonskce » śr maja 05, 2004 2:41 pm

Potrzebuje jakichkolwiek informacji jak sie do tego zabrać i jak jest z częsciami do tego silnika.Jeżeli ktoś wykonywał taką naprawę to bardzo proszę o rady ponieważ kupiłem taki samochód z lekko uszkodzonym silnikiem i chyba przyłapał na panewkach bo jak jest zimny to zapala a jak dostanie temperatury w jeździe to gasnie i stuka cos wewnatrz tyle, że nie zawsze :-) Jedyne co narazie odkryłem to ze olej w tym silniku nie był wymieniany od niepamietnych czasów. Bardzo proszę o wszelkie podpowiedzi i sugestie co z tym zrobić .
Ford Explorer 4.0 V6
Opel Monterey RS 3,2 V6

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » śr maja 05, 2004 7:41 pm

160 czy 204 km? Jak ten drugi to najpierw uzbieraj ze 6 tys... :(

trojkat
 
 
Posty: 268
Rejestracja: sob lis 29, 2003 10:39 am

Post autor: trojkat » śr maja 05, 2004 8:00 pm

jak masz ohv to sprawa jest prosta i w miare tania moj brat tera robi remont takowego jakby co to na priwa

Szymonskce
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 12:43 pm
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Szymonskce » czw maja 06, 2004 8:58 am

165 KM a jak jest z częsciami do tego można dostać bez problemu w Polsce ?
Ford Explorer 4.0 V6
Opel Monterey RS 3,2 V6

Szymonskce
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 12:43 pm
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Szymonskce » ndz maja 09, 2004 10:48 am

i co nikt mi nie udzieli zadnych konkretnych wskazówek na pismie? Generalnie chodzi mi jak odłaczyc bezpiecznie silnik od skrzyni biegów zeby nie uszkodzic sprzęgła.gdzie znalesc sruby od tego i czy bez problemu sie to rozłaczy i bedzie mozna wyrwac motor.
Ford Explorer 4.0 V6
Opel Monterey RS 3,2 V6

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » ndz maja 09, 2004 12:52 pm

Automat? jak tak to masz przewaznie 3 sruby mocujace konwerter z kolem zamachowym. Dostepne od dolu. Nie wyciagaj z przekladnia tylko musi ona pozostac na skrzyni. Wtedy silnik wychodzi latwiej niz z tradycyjnym sprzeglem. I nie uszkodzisz uszczelnien.

Szymonskce
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 12:43 pm
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Szymonskce » czw maja 13, 2004 5:12 pm

potrzebuje na gwałt korbowód do 4.0 V6 165 KM POMOCY !!!
Ford Explorer 4.0 V6
Opel Monterey RS 3,2 V6

kawoj2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: czw lut 12, 2004 2:46 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: kawoj2 » czw maja 13, 2004 6:10 pm

Korbowód na gwałt? :)2 :)2 Od V6? :P To chyba na 6 gwałtów jednocześnie..... :)22 A nie lepiej poprosić kolegów????? :)25 6 flaszek taniej wyjdzie niż korbowód :)21 :)21 :)21

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » czw maja 13, 2004 9:14 pm

tos kolego zrobil biznes z tym fordem...... przerabialem to samo z miskie.... przykra sprawa wspolczuje
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość