Strona 1 z 1
kapitalka silnika 4.0 V6 Explorer
: śr maja 05, 2004 2:41 pm
autor: Szymonskce
Potrzebuje jakichkolwiek informacji jak sie do tego zabrać i jak jest z częsciami do tego silnika.Jeżeli ktoś wykonywał taką naprawę to bardzo proszę o rady ponieważ kupiłem taki samochód z lekko uszkodzonym silnikiem i chyba przyłapał na panewkach bo jak jest zimny to zapala a jak dostanie temperatury w jeździe to gasnie i stuka cos wewnatrz tyle, że nie zawsze

Jedyne co narazie odkryłem to ze olej w tym silniku nie był wymieniany od niepamietnych czasów. Bardzo proszę o wszelkie podpowiedzi i sugestie co z tym zrobić .
: śr maja 05, 2004 7:41 pm
autor: Yonek
160 czy 204 km? Jak ten drugi to najpierw uzbieraj ze 6 tys...

: śr maja 05, 2004 8:00 pm
autor: trojkat
jak masz ohv to sprawa jest prosta i w miare tania moj brat tera robi remont takowego jakby co to na priwa
: czw maja 06, 2004 8:58 am
autor: Szymonskce
165 KM a jak jest z częsciami do tego można dostać bez problemu w Polsce ?
: ndz maja 09, 2004 10:48 am
autor: Szymonskce
i co nikt mi nie udzieli zadnych konkretnych wskazówek na pismie? Generalnie chodzi mi jak odłaczyc bezpiecznie silnik od skrzyni biegów zeby nie uszkodzic sprzęgła.gdzie znalesc sruby od tego i czy bez problemu sie to rozłaczy i bedzie mozna wyrwac motor.
: ndz maja 09, 2004 12:52 pm
autor: Discotheque
Automat? jak tak to masz przewaznie 3 sruby mocujace konwerter z kolem zamachowym. Dostepne od dolu. Nie wyciagaj z przekladnia tylko musi ona pozostac na skrzyni. Wtedy silnik wychodzi latwiej niz z tradycyjnym sprzeglem. I nie uszkodzisz uszczelnien.
: czw maja 13, 2004 5:12 pm
autor: Szymonskce
potrzebuje na gwałt korbowód do 4.0 V6 165 KM POMOCY

!
: czw maja 13, 2004 6:10 pm
autor: kawoj2
: czw maja 13, 2004 9:14 pm
autor: lamina
tos kolego zrobil biznes z tym fordem...... przerabialem to samo z miskie.... przykra sprawa wspolczuje