Implant dyfrów z Eksplozji do Bronco

Mutt, Bronco i Explorer

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Bogas
 
 
Posty: 145
Rejestracja: sob gru 20, 2003 11:15 pm
Lokalizacja: Warszawa

Implant dyfrów z Eksplozji do Bronco

Post autor: Bogas » czw cze 17, 2004 12:26 am

Pytanko do mistrzów:
czy dyfry z Explorera '93 wejdą na mosty Bronco z 1980? Albo, czy falki z dyfra/dyfrów da się przełożyć z Eplozji do Bronka jeśli typ dyfra będzie ten sam?
Bo są na giełdzie takie mosty a ja mam niezgodność dyfrów.
Czy przełożenia dyfrów muszą być IDENTYCZNE przód/tył? Niektórzy twierdzą, że gdzieś po błocichu można i nie zcheta się skrzyni/reduktora.
Bogas
Stan Bronco: BRAK

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Re: Implant dyfrów z Eksplozji do Bronco

Post autor: Kylon » czw cze 17, 2004 6:54 am

Czy do Twojego Forda te mosty pasują to nie wiem, ale do Bronka II da radę
Bogas pisze:.....
Czy przełożenia dyfrów muszą być IDENTYCZNE przód/tył? Niektórzy twierdzą, że gdzieś po błocichu można i nie zcheta się skrzyni/reduktora.
a tych Panów omijaj zdaleka wielkim kręgiem. :lol:

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » czw cze 17, 2004 8:07 am

Eksplozja ma z tylu 8.8 cala (wielkosc talerza) ponizej przelozenia:

http://www.therangerstation.com/Axles.html

Ale w duzym Bronco to chyba raczej jest 9" jesli sie nie myle i raczej nie bedzie to pasowac.

Awatar użytkownika
Bogas
 
 
Posty: 145
Rejestracja: sob gru 20, 2003 11:15 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bogas » czw cze 17, 2004 10:21 am

To fakt, że w dużym Bronku ładowano najczęściej 9', ale zdarzały się też 8,8', remontujący bryki wstawiali też w stanach tańsze i dostępne Dany 60. A ja nawet nie wiem co mam w tym czarnym, aż mi wstyd się przyznać, choć na obudowie jest chyba coą na kształ ósemki.
nic to, może spóbuję zaczepić jakieś forum bronkowskie w US i się spytam, co oni na to.
Dzięki za odpowiedzi.
Bogas
Stan Bronco: BRAK

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » czw cze 17, 2004 11:40 am

Na tej stronce (link powyzej) jest opis tabliczki znamionowej ktora jak mi sie wydaje nie powinna roznic sie pomiedzy poszczegolnymi modelami mostow. Przetrzec trza (jesli jeszcze jest) i bez rozbierania wszystko wiadomo. na therangerstation jest artykul w ktorym wkladaja w obudowe od 8.8 bebechy z 7.5 (po co nie mam pojecia) ale jak widac mozna bez specjalnych problemow.[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ford”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości