
u mnie na razie działają ale z doświadczenia wiem że podciśnienie nie jest dobrym sposobem na zapinanie owych

Moderator: Student
no są właśnie auto i lock a ja chciałem mieć lock i freejapacz pisze:O ile się nie mylę to w super duty masz manuale i możesz sobie (a w terenie nawet powinieneś) przekręcić sprzęgiełka z "auto" na "lock".
Idea trochę podobna do patrolowego patentu, tyle, że nie potrzeba klucza, a można kulturalnie paluszkami...
http://z.about.com/d/alternativefuels/1 ... ublock.JPG
Zabiłeś mi klina tym podciśnieniem więc pogmerałem trochę u Mr Googlamudder pisze:no są właśnie auto i lock a ja chciałem mieć lock i freebo takie też są
p.s. są zupełnie inne niż w patrolu bo załączane są podciśnieniem
hehe tak rozwinę sobie dywanik na śniegu i będę w rękawiczkach zimowych demontować sprzęgjapacz pisze:No to teraz, jak potwierdziłeś moje przypuszczenia, działanie układu ma sens![]()
Hehehe, spodziewasz się w tym roku takich mrozów, czy wybierasz się na syberię? Przecież zasadniczo klimat nam się ociepla.![]()
A tak na serio, to jeśli to układ pneumatyczny, podejrzewam, że problemy z działaniem w ekstremalnie niskich temperaturach wynikają z gromadzenia się gdzieś wilgoci, która potem zamarza. I nie jest to wina jakiejś nieszczelności tylko zwykłego skraplania się z powodu różnicy temperatur na elementach. Problem podobny do występującego w układach hamulcowych ciężarówek ale jestem przekonany, że jankesi mają na to jakiś patent (skraplacz? podgrzewacz?) bo w końcu Super Duty z powodzeniem pomykają po np. Kanadzie czy innej Alasce, a tam i 4x4 się przydaje i bywa czasami bardzo zimno. No chyba, że przyczyna jest bardziej banalna, jak choćby nieodpowiedni (niedostosowany do niskich temperatur) smar w samym sprzęgiełku.
Jak będzie -25 to koniecznie musisz sprawdzić, czy zawodzi samo sprzęgiełko, czu jego sterowanie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość