Strona 1 z 1
Zapięcie półosi "na stałe"
: czw lis 25, 2004 11:56 am
autor: Yonek
Dobra, pytanie do techników. Wiem, że cały czas pracujące półosie i przedni most powoduję że bardziej się on zużywa. Ale chyba nie jest to aż tak znaczące? Sęk w tym, że razem ze skrzynią biegów zniknęło z mojego auta jeszcze kilka elementów, m.in. sprzęgiełka. Więc wymiśliłem sobie że może załączę je na stałe, sposobem "migomatlocker"? W końcu przód dołącza się w reduktorze, więc będzie mi się kręcić wał, pracować przekładnia i półosie, ale bez specjalnego obciążenia chyba? Bo mechanizm różnicowy w moście będzie przecież wybierać różnice w prędkościach obrotowych. Można tak zrobić? Hmmm...
Aha, rzecz dotyczy XP '93 rok, Dana 35
: czw lis 25, 2004 12:21 pm
autor: Fox
Maniek tak miał oryginalnie w swoim Hiluxie. Dopiero całkiem niedawno założył sprzęgiełka. Wszystko "goliło" bez problemu. Z tym zużywaniem się mechanizmów to chyba nie jest tak strasznie, gorzej, że "wózek" więcej pali ...
: pt lis 26, 2004 11:41 am
autor: Broncosaurus
ale w technologii migomat locker pamietaj o tym ze obudowa twojego sprzegielka to duraluminium i nie spawaj bez wyciagniecia calosci z obudowy
ja nie zdazylem sie odwrocic ja mi pan w letowie przyspawal na szybko bez rozbierania
: sob lut 05, 2005 9:17 am
autor: piwcio
a czy jest opcja manualnych HUB-ów w explozji., bo automaty padły a jadnak spawać trochu szkoda....
: sob lut 05, 2005 11:24 am
autor: bandzior
mialem tak w swoim fordzie, mam tak w patrolu, zadnych skutkow ubocznych nie stwierdzilem
: sob lut 05, 2005 1:37 pm
autor: piwcio
mówisz o "migomat locker"

, oczywiście..
: sob lut 05, 2005 3:42 pm
autor: leszek
spawaj no chyba że wał przedni masz w opłakanym stanie to najpierw zrób wał potem spawaj.
: pn lut 07, 2005 11:06 am
autor: Broncosaurus
nie zalapalem
jak to ci skrzynia i huby zniknely
w jakich okolicznosciach
: pn lut 07, 2005 12:18 pm
autor: leszek
dziś spiołem w isuzu na stałe tylko w wale musiałem krzyżaki zmienić bo jak zaczynałem cofać to mi się same rozpinały
szukam manuali mam już jedno z tropera namiarzone

: pn lut 07, 2005 4:08 pm
autor: Yonek
Broncosaurus pisze:nie zalapalem
jak to ci skrzynia i huby zniknely
w jakich okolicznosciach
Samochód pojechał na blacharkę i lakier do kolegi. Blacha i lakier są zrobione, ale nie ma skrzyni, hubów, tarcz hamulcowych i zacisków. Kolega zamontował klientowi.
Uprzedzę. Nie, nie zapytał przedtem czy może sobie to wziąć.
: pn lut 07, 2005 6:10 pm
autor: Albert_N
ale musial wpieerdol zebrac jak sie dowiedziales

: pn lut 07, 2005 6:19 pm
autor: leszek
fajnych masz kolegów

: pn lut 07, 2005 6:25 pm
autor: Broncosaurus
zart jakis czy co?
ja rozumiem ze sie nowe na stare w ASO zamienia bo nikt nie zauwazy
ale zeby tak zajebac wogole
: pn lut 07, 2005 6:29 pm
autor: Yonek
Albert_N pisze:ale musial wpieerdol zebrac jak sie dowiedziales

Ja go nie dotknąłem!
A tak summasummarum, to za zrobienie tej balcharki z całym lakierem to rynkowo z 5 - 7 tys bym zapłacił. Pamiętasz jaki był poobijany? Żadna blacha nie była cała...
A teraz wygląda tak:
No, tylko bez tego tandetnego plastika z przodu

: pn lut 07, 2005 7:32 pm
autor: Jerry
Yonek pisze:Broncosaurus pisze:nie zalapalem
jak to ci skrzynia i huby zniknely
w jakich okolicznosciach
Samochód pojechał na blacharkę i lakier do kolegi. Blacha i lakier są zrobione, ale nie ma skrzyni, hubów, tarcz hamulcowych i zacisków. Kolega zamontował klientowi.
Uprzedzę. Nie, nie zapytał przedtem czy może sobie to wziąć.
Chyba sobie zartujesz

: pn lut 07, 2005 7:37 pm
autor: Yonek
Jak Bozię kocham, że nie!
Warsztatu już na szczęście nie ma...

: pn lut 07, 2005 7:50 pm
autor: Jerry
No to mnie uspokoiles

: wt lut 08, 2005 10:18 am
autor: Broncosaurus
ale jaki seksowny grill masz teraz
: wt lut 08, 2005 2:57 pm
autor: Yonek
No przecie napisałem że go nie mam

: wt lut 08, 2005 4:50 pm
autor: Broncosaurus
ale huby jesli wzrok nie myli to warn'y sa
: śr lut 09, 2005 12:52 am
autor: Yonek
TEŻ JUŻ ICH NIE MAM!!

Znęcasz się?
