Pare pytań odnośnie Jeepa Cherokee.

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 747
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
Lokalizacja: Pierwoszyno
Kontaktowanie:

Post autor: suchorz » czw mar 13, 2008 4:22 pm

Miałem jeszcze stabilizator z tyłu i troche zabrakło mi trakcji. :)21
Na zdjęciu nie widać, ale tam były straszne koleiny.
Teraz jest już lepiej, wywaliłem tylny stabilizator, a przedni mam rozpinany.
Woda też bywa:
Obrazek
Jeep Wrangler Rubicon
Jeep Comanche 4x4 88r
Jeep Serwis i sklep http://www.suchorz4x4.com

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw mar 13, 2008 4:31 pm

eee tam, dawaj fotkę tego jeepa w ciężkim terenie :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 747
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
Lokalizacja: Pierwoszyno
Kontaktowanie:

Post autor: suchorz » czw mar 13, 2008 4:35 pm

Ja nie jeżdze w trudny teren. :)21
Filmik z Kolibek 2008
http://pl.youtube.com/watch?v=itmepC7CdzU
i Kaszuby Noca 2008
http://pl.youtube.com/watch?v=rOKddcQ3f-c
Jeep Wrangler Rubicon
Jeep Comanche 4x4 88r
Jeep Serwis i sklep http://www.suchorz4x4.com

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw mar 13, 2008 4:48 pm

TRAWOLT pisze:eee tam, dawaj fotkę tego jeepa w ciężkim terenie :D
Mówisz i masz :)21
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee8 ... 4363e.html
To z małego wypadu do Wiktora :roll:
Był niski poziom wody. Jak jest wysoki to siega do szyi :roll:

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw mar 13, 2008 4:50 pm

Czy ja dobrze widzę, że on komina nie ma? :D
LR Rendzi stajla :)

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw mar 13, 2008 4:51 pm

TRAWOLT pisze:Czy ja dobrze widzę, że on komina nie ma? :D
Ma z lewej strony i nie widać :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw mar 13, 2008 4:54 pm

LR Rendzi stajla :)

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » czw mar 13, 2008 4:58 pm

Jeśli chodzi o tego w bajorze to nie. Tamten to XJ.
Ten WJ to na dojazdy do pracy, lawetę i turystykę :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw mar 13, 2008 4:59 pm

eeetam musisz zmienić w nim oponki na inne
i pokazać kolegom, że prawie każdym się da w takim terenie :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » czw mar 13, 2008 6:00 pm

Adamo pisze:
Przemekslaw pisze:
Adamo pisze: ..., a to nie to samo :o
I to jest własnie teren dla WJ'ta... :)21
Taaa..., a ile razy jeździłeś WJ-tem w terenie ?? :roll:
Nigdy, bo niestety nikt ze znajomych nie ma, a sam mam ZJ :)21
Ale tez nie znam ludzi którzy jeżdżą w teren WJ'tami :roll:
ps. suchorz tam gdzie dla ciebie jest lajt, to dla ZJ jest to własnie rasowy teren :)21
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 747
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
Lokalizacja: Pierwoszyno
Kontaktowanie:

Post autor: suchorz » czw mar 13, 2008 6:54 pm

WJ i ZJ bez przeróbek nie nadaje się w teren.
Swoim ZJ to jeżdze tylko na rajdy w klasie turystycznej, ale najlepiej sprawuje sie na asfalcie. :)21
Jeep Wrangler Rubicon
Jeep Comanche 4x4 88r
Jeep Serwis i sklep http://www.suchorz4x4.com

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt mar 14, 2008 10:21 am

suchorz pisze:WJ i ZJ bez przeróbek nie nadaje się w teren.
Swoim ZJ to jeżdze tylko na rajdy w klasie turystycznej, ale najlepiej sprawuje sie na asfalcie. :)21
ZJ-ta miałem i rzeczywiście w terenie to była porażka :roll:
Natomiast WJ-ta dość mocno poprawili (duzo lepsze zawieszenie, sztywniejsza buda, blokady w mostach, lepsza skrzynia)
Korzystając z blokad i jadąc technicznie (nie but, but, but) mozna naprawdę daleko zajechać.
Zresztą ostatnio mi Mikołaj opowiadał, że na imprezie na piaskowni u Pawła Oleszczaka zajebisty podjazd dał radę zrobić tylko seryjny Grand na AT-kach :)21

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » pt mar 14, 2008 11:09 am

Adamo pisze:Natomiast WJ-ta dość mocno poprawili (duzo lepsze zawieszenie, sztywniejsza buda, blokady w mostach, lepsza skrzynia)
Korzystając z blokad i jadąc technicznie (nie but, but, but) mozna naprawdę daleko zajechać.
:o Blokady w WJ ?
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt mar 14, 2008 11:19 am

TomaszRT pisze:
Adamo pisze:Natomiast WJ-ta dość mocno poprawili (duzo lepsze zawieszenie, sztywniejsza buda, blokady w mostach, lepsza skrzynia)
Korzystając z blokad i jadąc technicznie (nie but, but, but) mozna naprawdę daleko zajechać.
:o Blokady w WJ ?
Wersja Quadradrive ma automatyczne blokady w obu mostach.

Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 747
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
Lokalizacja: Pierwoszyno
Kontaktowanie:

Post autor: suchorz » pt mar 14, 2008 11:19 am

Z tyłu to mają wszystkie od XJ, ale w nowszych WJ sa tez z przodu.
Mają LSD, nie jest to pełna blokada, ale zawsze cos daje.
Jeep Wrangler Rubicon
Jeep Comanche 4x4 88r
Jeep Serwis i sklep http://www.suchorz4x4.com

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt mar 14, 2008 11:21 am

suchorz pisze:Z tyłu to mają wszystkie od XJ, ale w nowszych WJ sa tez z przodu.
Mają LSD, nie jest to pełna blokada, ale zawsze cos daje.
W WJ-cie to nie jest LSD :roll: Tam jest zupełnie inny system :)21

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » pt mar 14, 2008 11:23 am

Adamo pisze:Wersja Quadradrive ma automatyczne blokady w obu mostach.
Aaaa już wiem o co biega. Georotor pump to się chyba nazywa.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt mar 14, 2008 11:26 am

TomaszRT pisze:
Adamo pisze:Wersja Quadradrive ma automatyczne blokady w obu mostach.
Aaaa już wiem o co biega. Georotor pump to się chyba nazywa.
Dokładnie tak. Robi bardzo fajnie. Przy normalnej jeździe nie przeszkadza, a jak staniesz na wykrzyżu z dwoma kołami w powietrzu dodajesz gazu i fura jedzie dalej. Są miejsca gdzie wjechałem WJ-tem, a nie dałem rady Parchem na 37" kołach :roll:

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » pt mar 14, 2008 11:30 am

No jest to bardzo interesująca konstrukcja. Ile to jest w stanie NM dać na przyczepne koło? Albo jak wypada w porównaniu do 100% blokad?
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt mar 14, 2008 11:43 am

Blokuje do 100%. Jedyna wada to, że przy kołach powyżej 31" zmniejsza się skuteczność.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość