XJ ma pare zlacz serwisowych ale w gornym lewym rogu to kurka nie kojarze zeby mial, jedynie pod przykrywka nad przekaznikami.
Jedyne co moze tam miec to centralka od LPG i w nia a i owszem wpiac sie mozna notebookiem z kororowym ekranem i zbajerowane wykresy widziec. I temp. teoretyczna silnika rowniez o ile LPG wpiete jest w czujnik temp. silnika. Znowu sie czepiam
Z centralki LPG mozna odczytac takie rzeczy jak: TPS, Sonde Lambda, obroty, temperature, reszta parametrow dotyczy juz LPG.
Jezeli wpial sie w LPG i czujnik masz na parowniku to moze byc 65 stopni i to normalna temp.
Do XJ produkuja termostaty juz od 75 stopni, ja mam 86 stopni zalozony. Ale jak Ci wskaznik temp silnika na desce wskazuje ok to dlaczego nie ma byc ok?
Ale z niego ECU nie bierze sygnalow do pracy silnika.
Jest drugi czujnik temp pod kolektorem CTS. Na jego podstawie dobiera parametry. Nawet pracujac w trybie rozgrzewania nie powinien tyle palic.
Prawie wszystkie czujniki w XJ z Renixem da sie sprawdzic zwyklym multimetrem.