MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
andrzej:)
-

- Posty: 2894
- Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
- Lokalizacja: p-ń
Post
autor: andrzej:) » śr mar 04, 2009 7:17 pm
wisi już długo i coś mi się zdaje, że jest cały po lakierowanku

co do porad na co zwracać uwagę w peep ork znajdziesz obszerny temat

-
Jureq
-

- Posty: 865
- Rejestracja: sob cze 11, 2005 7:27 pm
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jureq » śr mar 11, 2009 2:03 pm
Ja się tak nie afiszuje znaczkiem nissana w tym dziale

więc może uda się uzyskać jakieś bliższe info odnośnie tej furki:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=579557303 
Głodny przez wioskę przejdziesz, goły - nie.
-
andrzej:)
-

- Posty: 2894
- Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
- Lokalizacja: p-ń
Post
autor: andrzej:) » śr mar 11, 2009 9:43 pm
@pawel kusmierski pisałem co nieco, poza tym tył coś siedzi no i nie jest to wersja ltd....a jak się nikt nie odzywa to widocznie nie zna tego auta
@Jureq silnik 4.0 to dobrze - najlepszy jaki był w nich montowany, szkoda, że nie automat, trzeba rozpytać jak ten lift jest zrobiony - wydumka czy na jakimś fabrycznym zestawie....
-
drzewiasty
-

- Posty: 242
- Rejestracja: pn mar 03, 2008 1:49 pm
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
Post
autor: drzewiasty » pn mar 16, 2009 7:17 pm
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7719994
Przymierzam się do zakupu takowego jeepka... , może zna ktoś to autko i coś może o nim powiedzieć? Wszystkie porady dotyczące zakupu jeep'a wranglera mile widziane

pozdrawiam
LJ80 HardTop
Samurai 1.9TD
Jimny 1.3 VVT
Santana 95' 1.3LPG
Jimny Ranger:M13A+LPG;Lovells
-
scarface
- jestem tu nowy...

- Posty: 37
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 3:22 pm
Post
autor: scarface » sob mar 21, 2009 9:28 pm
drzewiasty chyba nie mozna za bardzo wklejac tu linkow do innego forum to wpisz w googlach "jeep wrangler faq org" bedzie wszystko o modelach i pare porad do zakupu TJa. Ten silnik w Xjtach nie robi kompletnie podejrzewam ze TJ tez lepiej szukac z 4.0. Ale tu juz powinien sie wypowiedziec ktos od wronga.
Zacytuje kolege Stebla
"Zacznijmy od silnika..TYLKO I WYLACZNIE 4.0l. Wszyscy ktorzy skusili sie na oszczedna wersje i kupili 2,5 bardzo szybko tego zaluja...auto w terenie z mniejszym silnikiem bedzie mialo niedobory mocy."
Jeep ZJ 5.2 V8 + Kumho
-
sbielak
-

- Posty: 858
- Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
- Lokalizacja: kraków
Post
autor: sbielak » sob mar 21, 2009 9:38 pm
jak do pipy założysz koła 35 cali to zostawisz mosty na drodze , jak ta pipa ma 2,5 litra to nic nie urwiesz/ukrecisz bo nie ruszysz

SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....
-
wojtas0330
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 11:46 am
- Lokalizacja: Ksawerów-pabinice
Post
autor: wojtas0330 » sob maja 16, 2009 3:44 pm
witam kolegow offroudowcow
przymierzam sie do kupna tego dzika
http://moto.allegro.pl/item635201799_jeep_w_teren.html
bylem juz ogladac to autko i na moje oko nie jest zbyt zniszczone, silnik odpalail super pracuje rowno skrzynia plynnie zmienia biegi tylko napedy jakos ciezko sie rozpinaly tzn: zapialem na 4 kola i pozniaj chcialem rozpiac na 2 kola i nie chcialo przeskoczyc, kontrolka wskazywala ze napedy sa zapiete. sprzedajacy twiedzil ze trzeba kawalek przejechac wtedy bedzie OK. chociaz po dluzszaj jezdzie do przodu i tylu nie wskoczyly 2 kola. wczesniej mialem autko terenowe tylko ze z elektrycznym przelaczaniem napedow i bylo calkim inaczej.
czy to jest norma w tych autkach i jaki jest jeszcze sposob czy napedy sa calkiem sprawne???
z gory dziekuje za pomoc
pozdrawiam

BLAZER ZR2 4,3L VORTEC 99r
-
sbb
-

- Posty: 3753
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: sbb » sob maja 16, 2009 10:02 pm
przepraszam kolegów dżipniętych , bo ja tak z upełnie innej beczki ale dlaczego te dżipy mają założone reflektory od malucha ?
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony

-
wojtek_kom
-

- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: wojtek_kom » sob maja 16, 2009 10:18 pm
sbb pisze:przepraszam kolegów dżipniętych , bo ja tak z upełnie innej beczki ale dlaczego te dżipy mają założone reflektory od malucha ?
Zazdrość

Cena czyni cuda?
Nissan-y
-
sbb
-

- Posty: 3753
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: sbb » sob maja 16, 2009 10:36 pm
jak tam zazdrość, w tym białym bankowo od malucha
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony

-
andrzej:)
-

- Posty: 2894
- Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
- Lokalizacja: p-ń
Post
autor: andrzej:) » sob maja 16, 2009 11:00 pm
wojtas0330 pisze:zapialem na 4 kola i pozniaj chcialem rozpiac na 2 kola i nie chcialo przeskoczyc, kontrolka wskazywala ze napedy sa zapiete. sprzedajacy twiedzil ze trzeba kawalek przejechac wtedy bedzie OK. chociaz po dluzszaj jezdzie do przodu i tylu nie wskoczyly 2 kola.
No tak nie powinno się dziać.....
-
wojtas0330
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 11:46 am
- Lokalizacja: Ksawerów-pabinice
Post
autor: wojtas0330 » ndz maja 17, 2009 4:53 am
na forum ktos napisal ze jezeli nie byly uzywane napedy przez dlugi okres czasu to tak moze wlasnie sie dziac i wtedy trzeba troszke auto przetyrac w terenie i bedzie dobrze.

BLAZER ZR2 4,3L VORTEC 99r
-
drzewiasty
-

- Posty: 242
- Rejestracja: pn mar 03, 2008 1:49 pm
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
Post
autor: drzewiasty » ndz maja 17, 2009 5:01 pm
Jeszcze nie słyszałem żeby "przetyranie" przywracało sprawność, ale może u Jeep'ów tak to się robi

LJ80 HardTop
Samurai 1.9TD
Jimny 1.3 VVT
Santana 95' 1.3LPG
Jimny Ranger:M13A+LPG;Lovells
-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » pn maja 18, 2009 3:16 pm
drzewiasty pisze:Jeszcze nie słyszałem żeby "przetyranie" przywracało sprawność, ale może u Jeep'ów tak to się robi

Nieużywane narządy zanikają
Z napędami właśnie tak jest, że ciężko przełączyć na 2 koła gdy rzadko używa się dźwigni reduktora.
XJ 4.0 90'
-
wojtas0330
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 11:46 am
- Lokalizacja: Ksawerów-pabinice
Post
autor: wojtas0330 » pn maja 18, 2009 6:06 pm
Z napędami właśnie tak jest, że ciężko przełączyć na 2 koła gdy rzadko używa się dźwigni reduktora.
i na taka odpowiedz czekalem
wielkie dzieki enter
pozdrawiam
BLAZER ZR2 4,3L VORTEC 99r
-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » pn maja 18, 2009 6:44 pm
wojtas0330 pisze:Z napędami właśnie tak jest, że ciężko przełączyć na 2 koła gdy rzadko używa się dźwigni reduktora.
i na taka odpowiedz czekalem
wielkie dzieki enter
pozdrawiam
Można jeździć do przodu i do tyłu aż przełączy się na tylną oś, albo przełączać w czasie jazdy (prędkość do 80km/h) zdejmując nogę z gazu przy zmianie położenia dźwigni. Zmieniaj po kolei dodając gazu by dobrze wskakiwały.
XJ 4.0 90'
-
suchorz

- Posty: 747
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Pierwoszyno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suchorz » pn sty 25, 2010 9:58 pm
borkows pisze:Pewnie zadałbym pytanie na jeeporgu ale jest jakiś problem z rejestracją.
Powinno już działać.
Były pewne problemy, ale już naprawili wszystko.
-
sobol
- jestem tu nowy...

- Posty: 10
- Rejestracja: ndz cze 06, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: stolyca
Post
autor: sobol » czw maja 20, 2010 5:46 pm
Witam
czy możecie mi podpowiedzieć co kupić,teraz mam gelende
ale chcę sprzedać i kupić JEEPA i tu problem.
Gela jest ok ale za toporna i za ciężka jak dla mnie, może się zestarzałem
{to tylko moje odczucia bez obrazy]
kupić wrangrela czy cherokee ? jaki silnik i model
auto ma pojechać 2 razy w roku na rajd i dać frajdę z jazdy w wekeend
pozdrawiam i czekam na podpowiedz

sobol
-
andrzej:)
-

- Posty: 2894
- Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
- Lokalizacja: p-ń
Post
autor: andrzej:) » czw maja 20, 2010 9:52 pm
a budżet jaki

-
sobol
- jestem tu nowy...

- Posty: 10
- Rejestracja: ndz cze 06, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: stolyca
Post
autor: sobol » sob maja 22, 2010 8:29 am
Myśle o czymś między 15-20 tys
sobol
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość