MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
lbl78
-

- Posty: 12630
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » wt mar 15, 2011 7:28 am
jak by nie było z pół tony w dżipie lżej

a dodatkowe (nawet teoretyczne) 15 kucy dobrze wpływa na kierownika

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
lesio jeep
-

- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » wt mar 15, 2011 6:28 pm

doskonaly pomysl
niezapomnij duzo foto i dokumentacjia dla przyszlych pokolen
jak bedzie robilo dobrze i trwale moze i ja bym sie pokusil
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » wt mar 15, 2011 6:41 pm
niby pip, ale szacunek za super robotę

jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
Stefan

- Posty: 2009
- Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stefan » wt mar 15, 2011 10:39 pm
sobie zrobiłem podsumowanie całości..
przekładka kosztowała mnie
2300 zł
koło zamachowe sobie zaliczyłem w rozliczeniu za koło zamachowe co miałem (poprzeczne na wzdłużne),
altek 200, bo nie miałem
rozrusznik 120
sprzęgło 100
płyta do połączenia wyszła mnie w sumie 300 zł,
reszta to poduszki, olej, paski i największa część kwoty to inne pierdoły...
silnik miałem, elektrykę miałem...


FOR FUN

-
Stefan

- Posty: 2009
- Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stefan » wt mar 15, 2011 11:36 pm
mały akcent na zakończenie


FOR FUN

-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » śr mar 16, 2011 11:49 am
Świetna robota.
W końcu jakiś porządny diesel w peepie
Jednak bym rozważył przerobienie miski mimo wszytko.
Lepiej dmuchać na zimne.
Zdrapek i poharatka
-
Stefan

- Posty: 2009
- Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stefan » śr mar 16, 2011 1:41 pm
pierwsze wyjazdy w teren zweryfikują czy trzeba miskę przerabiać...
co ciekawe... oryginalny czujnik ciśnienia z jeepa (wskazówka na blacie) podszedł idealnie gwintem do chłodniczki oleju z VW.. te same gwinty, więc mam i wskaźnik ciśnienia i lampkę
jak na razie stałem w nachyleniu jakieś 45 stopni może 50 i było git

FOR FUN

-
CrOOchy
-

- Posty: 8351
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
- Lokalizacja: Cyców
Post
autor: CrOOchy » śr mar 16, 2011 6:11 pm
trzeba było ARL szczepic
ale i tak gratsy

Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
-
alfik

- Posty: 1754
- Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: alfik » śr mar 16, 2011 6:29 pm
Super! Myślę, że żaden warsztat za pieniądze by tak nie zrobił! Przy okazji dobra lekcja dla tych, co myślą, że swap silnika się tylko do flanszy ogranicza

Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
-
Stefan

- Posty: 2009
- Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stefan » śr mar 16, 2011 6:58 pm
1Z miałem za darmo całego z wiązką...
względy ekonomiczne, a i tak można mu łatwo podnieść moc do 120-130 koni i jakichś 300Nm...
a pozatym...
2.1 mocowo mi wystarczał,
akurat ja stosuję raczej myślenie podczas jazdy i do tego bez ciśnienia...
jedynie miał słabiutki dół... na 31 calach aby ruszyć pod górkę (nawet na asfalcie) trza było jechać na półsprzęgle, na podjazdach czasem mu brakowało mocy...
tutaj jest zupełnie inna bajka...
mogę podnieść moc, ale mogę przez to znowu rozwalić skrzynię, ukręcać półosie...
zobaczę po paru tygodniach jazdy, czy ta konfiguracja mi wydoli...
flansza daje najbardziej do myślenia,
ale w kosztach się nie umywa do pierdółek (typu poduszki, kable, węże, przekaźniki i masa innych)...
ogólnie myślałem że już miałem wszystko kupione aby przekładać... a tu wydałem dodatkowe 500 zł na pierdoły podczas montażu...
a pozatym teraz zawsze mogę zmienić silnik na jaki tylko będę chciał (oczywiście mówiąc o 1.9)... mocowania i flanszę mam, elektryka jest (conajwyżej niewielkie korekty)...

FOR FUN

-
cordoba_2004
-

- Posty: 3166
- Rejestracja: ndz cze 03, 2007 12:30 pm
- Lokalizacja: Radłów Tarnów
Post
autor: cordoba_2004 » śr mar 16, 2011 7:17 pm
Wielki szacunek
za wiedzę
za odwagę
za wszystko
Jest GV i jimny - Głodówka zbawia duszę i leczy ciało
-
charlie70
-

- Posty: 899
- Rejestracja: pn mar 27, 2006 11:20 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: charlie70 » czw mar 17, 2011 8:41 am
No to teraz pipy na gnojówkę podrożeją
P.S. Gratulacje

Coby piwo smak piwa miało...
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » czw mar 17, 2011 3:46 pm
No, no ladnie

-
cornholio78

- Posty: 1882
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm
Post
autor: cornholio78 » pt mar 18, 2011 12:10 am
"piękna robota"
Rozmawialiśmy kilka dni temu przez telefon, prosiłem o obejrzenie jeepa w Krakowie, może pamiętasz

dziś nabyłem na odległość, za pośrednictwem Balu z naszego forum, jeepa z 95 roku w wersji co prawda 2,5td VM, ale za bardzo dobrą cenę więc zaryzykowałem. Jak się silnik skończy, będę Cię męczył w sprawie SWAPa na 1,9tdi

-
Stefan

- Posty: 2009
- Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stefan » pt mar 18, 2011 12:21 am
pamiętam pamiętam
noo to pewnie za jakiś miesiąc się odezwiesz
dalsze testy...
musiałem poprawić mocowanie poduszki od strony silnika... dodałem jeden wspornik , teraz trzyma się w trzech punktach i jest duużo stabilniej.... to co mi się wcześniej wydawało za miękką poduszką, okazało się pracującym mocowaniem... było przykręcony tak jakby w poziomie w dwóch punktach i na nim silnik pracował...
teraz jest duużo lepiej...
a co do testów, to jeździ się bardzo przyjemnie... w miejscach gdzie wcześniej majdlałem biegami między 3, a 4 teraz lecę na 4 na niskich obrotach i auto chce jechać...
zbiera się też przyzwoicie...


FOR FUN

-
STRAMER
-

- Posty: 237
- Rejestracja: sob cze 10, 2006 7:27 pm
- Lokalizacja: KRAKóW
Post
autor: STRAMER » sob mar 19, 2011 3:04 pm
Do czego ta francuska zaraza zmusza ludzi...
GRATULACJE stary, kawał dobrej roboty odwaliłeś.
Ważne że starczyło Ci samozaparcia żeby to zrealizować.
No i fajnie że zostawiłeś TDI a nie przerobiłeś na mech. pompę..

Jeep ZJ poziom 0
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » sob mar 19, 2011 6:06 pm
STRAMER pisze:Do czego ta francuska zaraza zmusza ludzi...
GRATULACJE stary, kawał dobrej roboty odwaliłeś.
Ważne że starczyło Ci samozaparcia żeby to zrealizować.
No i fajnie że zostawiłeś TDI a nie przerobiłeś na mech. pompę..

Ty, a co ty masz w avatarze ? Chyba ze to przez sentyment

Wogole jakies zaskoczenie, ze po roku jeszcze haslo do forum pamietales

Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
Stefan

- Posty: 2009
- Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stefan » ndz mar 20, 2011 9:02 pm
Nooo Tomek, jakoś zajade zaniedługo do Ciebie ...
silnik 3 lata stał nieruszany


FOR FUN

-
czarny bielsko
-

- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czarny bielsko » ndz mar 20, 2011 9:05 pm
Stefan to kiedy sie na testy wybierasz?
a peep wyglada teraz calkiem fajnie - z checia go obaczaje gdzie w terenie jak robi

Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
-
STRAMER
-

- Posty: 237
- Rejestracja: sob cze 10, 2006 7:27 pm
- Lokalizacja: KRAKóW
Post
autor: STRAMER » ndz mar 20, 2011 11:01 pm
Marcin-Kraków pisze:
Ty, a co ty masz w avatarze ? Chyba ze to przez sentyment

Wogole jakies zaskoczenie, ze po roku jeszcze haslo do forum pamietales

W avartarze mam to co trzeba

Hasło firefox pamięta
A wogóle to nie czepiaj się

Jeep ZJ poziom 0
-
STRAMER
-

- Posty: 237
- Rejestracja: sob cze 10, 2006 7:27 pm
- Lokalizacja: KRAKóW
Post
autor: STRAMER » ndz mar 20, 2011 11:02 pm
Stefan pisze:Nooo Tomek, jakoś zajade zaniedługo do Ciebie ...
silnik 3 lata stał nieruszany

Teraz to mnie nastraszyłeś...

Jeep ZJ poziom 0
-
Stefan

- Posty: 2009
- Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stefan » ndz mar 20, 2011 11:04 pm
spokojnie... jeździ normalnie...

tylko kontrola wtrysków mam nadzieje...
a tak zrobiłem maskę


FOR FUN

-
lbl78
-

- Posty: 12630
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » ndz mar 20, 2011 11:09 pm
to jeszcze musisz mu zrobić żeby BZIIUUUU robił bo cie "na mieście" nikt nie pozna

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
Peepuck!
-

- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Peepuck! » pn mar 21, 2011 5:08 am
Stefan pisze:
a tak zrobiłem maskę
Powinno zadziałać jako dodatkowy kompensator mocy...

A tak na poważnie

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » pn mar 21, 2011 8:26 pm
lbl78 pisze:to jeszcze musisz mu zrobić żeby BZIIUUUU robił bo cie "na mieście" nikt nie pozna

Robi tak, robi

Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość