Wybór reduktora

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Perulama
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 10:29 pm
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Wybór reduktora

Post autor: Perulama » pt mar 18, 2011 8:58 pm

Witam!
Przeniosłem się z forum mitsu do jeepa, oczywiście powitać każdego, i mam prośbę o poradę w sprawie wyboru reduktora do mojego XJ-ota 93r ponieważ obecny wyzionął ducha a chciałbym nie motać się niepotrzebnie przy wyborze z alledrogo.
Dla ścisłości to silnik 4.0 ,gdyby co...
'Jest dobrze , ale nie beznadziejnie!'

Awatar użytkownika
andrzej:)
 
 
Posty: 2894
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
Lokalizacja: p-ń

Re: Wybór reduktora

Post autor: andrzej:) » pt mar 18, 2011 9:16 pm

ale w czym problem, kupujesz nowy - używany seryjnie montowany 242 za pińcet i po sprawie :wink:

Perulama
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 10:29 pm
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Re: Wybór reduktora

Post autor: Perulama » pt mar 18, 2011 9:33 pm

Czyli wołam, dać mi tu redaktorka 242 za pincet i po temacie? nie ma jakowyś haczyków? a co jakbym zapodał o innym oznaczeniu? pasuje?
'Jest dobrze , ale nie beznadziejnie!'

Awatar użytkownika
andrzej:)
 
 
Posty: 2894
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
Lokalizacja: p-ń

Re: Wybór reduktora

Post autor: andrzej:) » pt mar 18, 2011 10:02 pm

inny do XJ to raczej biały kruk (231) na czarnym dawał tylko napęd na 2, napęd na 4 tylko w terenie, nie ma co kombinować w tym przypadku, bier 242 za pińcet i będzie pan zadowolony :wink: a o haczyki to trza pytać tych co się znają i montują takie rzeczy :)2 ja jeżdżę i używam więc nie wiem, a do tego ZJ a nie XJ :wink: :)21

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Re: Wybór reduktora

Post autor: Qbartx » pt mar 18, 2011 10:05 pm

Chyba byly rozne ilosci frezow i dlugosc walka na wyjsciu pod skrzynke :roll:
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Perulama
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 10:29 pm
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Re: Wybór reduktora

Post autor: Perulama » pt mar 18, 2011 10:18 pm

Qbartx pisze:Chyba byly rozne ilosci frezow i dlugosc walka na wyjsciu pod skrzynke :roll:
No i masz! już haczyki wystają, dlatego pytam bo jeszcze jeżdżę na swoim i bez wyciągnięcia jestem niemiec, a tu mi frezy ,wałki i takie tam po prostu, przypasi czy nie? no i czy jest różnica że od granda 4.0?!
'Jest dobrze , ale nie beznadziejnie!'

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Re: Wybór reduktora

Post autor: kulkagsx1200 » pt mar 18, 2011 10:22 pm

zapodaj rocznik auta i bedziemy wiedzieli jaki redaktor. potem sie znajdzie odpowiedni i luzik :)2
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Re: Wybór reduktora

Post autor: Qbartx » pt mar 18, 2011 10:25 pm

kulkagsx1200 pisze:zapodaj rocznik auta i bedziemy wiedzieli jaki redaktor. potem sie znajdzie odpowiedni i luzik :)2
Masz w 1 poscie :)21
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Re: Wybór reduktora

Post autor: kulkagsx1200 » pt mar 18, 2011 10:48 pm

nie zauwazyłem :)21 skoro to 93 to moge ci cos podeslac :roll:
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

Perulama
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 10:29 pm
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Re: Wybór reduktora

Post autor: Perulama » pt mar 18, 2011 11:10 pm

Ależ ja być bardzo tak bwana! a ileż to kolumbijskich pesos mnie miałoby zmarnować?
No i czy na pewno pasuje?, bo o sprawność to chyba nie muszę pytać?! :)17
'Jest dobrze , ale nie beznadziejnie!'

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Wybór reduktora

Post autor: Misiek Cypr » pt mar 18, 2011 11:16 pm

Nie pamietam ile kolumbijskich Pesos, ale wiem ze to cos kolo 1300 Boliwarow Wenezuelskich. Z 500 moge Ci nawet sprzedac, tych Boliwarow, albo kupic, jak masz na zbyciu.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Perulama
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 10:29 pm
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Re: Wybór reduktora

Post autor: Perulama » pt mar 18, 2011 11:21 pm

gdyby co to zapodaje tel.693057459 :)2
'Jest dobrze , ale nie beznadziejnie!'

Perulama
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 10:29 pm
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Re: Wybór reduktora

Post autor: Perulama » pt mar 18, 2011 11:30 pm

Tak bez żartów, czekam na tel.!
'Jest dobrze , ale nie beznadziejnie!'

Awatar użytkownika
lukas1976
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: śr sie 19, 2009 10:00 am
Lokalizacja: Słupsk
Kontaktowanie:

Re: Wybór reduktora

Post autor: lukas1976 » sob mar 19, 2011 11:09 am

na wyjsciu ze skrzyni na walku masz 21 zebow lub 23 zeby. Nie pamietam dokladnie od kiedy sa 23. Na to musisz zwrocic uwage, reszta jest taka sama
"BAMBOSZ" XJ98 4.0
http://edgaz.manifo.com

Marcinz21
 
 
Posty: 127
Rejestracja: czw cze 19, 2008 9:43 pm
Lokalizacja: Płock

Re: Wybór reduktora

Post autor: Marcinz21 » sob mar 19, 2011 2:07 pm

23 zęby są pierwszych poliftingowych czyli z kierą jak w ZJ chyba od 96r wcześniej 21 zębów
był Muscel , Uaz
jest jeszcze ZJ 4,0 i MATIZ 5,2

Perulama
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 10:29 pm
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Re: Wybór reduktora

Post autor: Perulama » ndz mar 20, 2011 8:34 pm

Na stronie Jeepa u Rusów dopatrzyłem się że dodatkowe dwa zębiska wyrżnęły się wałkowi po 91r (23) ,ale ja się nie znam...!
'Jest dobrze , ale nie beznadziejnie!'

Perulama
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 10:29 pm
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Re: Wybór reduktora

Post autor: Perulama » pn mar 21, 2011 10:01 am

Żeby się bardziej znerwicować mam jeszcze jedną wątpliwość, człowiek od redaktorka Granda którego miałem zanabyć ,zamotał mnie tematem pt. Grand ma stały napęd na 4 łapy ,wobec czego u mnie nie byłoby przełożenia 2WD i co za tym idzie co z wajchologią?! jest sens zakładać takie cudo czy to nie bardzo sensowne?! :o !!
'Jest dobrze , ale nie beznadziejnie!'

Awatar użytkownika
Hinek
Posty: 379
Rejestracja: pn sie 28, 2006 11:39 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Wybór reduktora

Post autor: Hinek » pn mar 21, 2011 10:55 am

Grand z reduktorem 242 ma oczywiście 2wd, FT, PT itd. Przecież to jest normalny 242. Był on montowany w Grandach z silnikami 4.0
Rocky--->T II --->Samurai--->Jeep XJ 4.0--->Monterey/Galloper :)

Mario78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 15, 2010 4:43 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: Wybór reduktora

Post autor: Mario78 » pn mar 21, 2011 11:05 am

w grandach 242 to cięzko trafić , ja miałem 249 i że miał już dosyć to kupiłem 242 a żeby znaleść 242 z ZJ-ta a graniczyło to z cudem :( więc zakupiłem od XJ-ta , oczywiście niepasije ilość zębów na wałku zdawczym . W tym przypadku trzeba zrobić cośtakiego :

http://kevinsoffroad.com/techarticles/S ... _swap.html

i teraz lata jak ta lala :)21
Jeep Grand Cherokee 94r. 4.0 Plaskacz

Marcinz21
 
 
Posty: 127
Rejestracja: czw cze 19, 2008 9:43 pm
Lokalizacja: Płock

Re: Wybór reduktora

Post autor: Marcinz21 » pn mar 21, 2011 8:36 pm

Odpuść sobie 249 z granda zaraz padnie visco i będziesz szukał znowu reduktora. Przekładka wałka wejściowego to nie jest jakaś super trudna operacja tylko trzeba trzpień zabezpieczajacy wodziki wyjąć :)21
a reszta to pan pikuś
był Muscel , Uaz
jest jeszcze ZJ 4,0 i MATIZ 5,2

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Re: Wybór reduktora

Post autor: kulkagsx1200 » pn mar 21, 2011 10:32 pm

zadzwonisz do mnie to ci wytlumacze co i jak kolego . do xj tylko np242 , ew. 231 bez fulltime'a :)2
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

Perulama
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 10:29 pm
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Re: Wybór reduktora

Post autor: Perulama » pn mar 21, 2011 11:26 pm

kulkagsx1200 pisze:zadzwonisz do mnie to ci wytlumacze co i jak kolego . do xj tylko np242 , ew. 231 bez fulltime'a :)2
Zadryndam na pewno!!! :)21
Gość niedzielny co miał redaktorka od granda z visco, tak piał z zachwytu nad owym cudeńkiem, jakie to panie mądre urządzenie, jakie pomysłowe, najlepszy reduktor od czasu wynalezienia koła! a tu dooopa!" siem ludziskom nie podobie"
Tak po prawdzie jak usłyszałem o visco,to mi uszy nieco przywiędły, jakoś nie mam do tego ustrojstwa przekonania.A poza tym do XJ-ota redaktorków 242 ni chu,chu! Ne rozumem,ne rozumem! :o przecież to popularny sprzęt,nie psują się?tylko ja mam PH?! :)21
'Jest dobrze , ale nie beznadziejnie!'

Perulama
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 10:29 pm
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Re: Wybór reduktora

Post autor: Perulama » pn mar 21, 2011 11:39 pm

Mario78 pisze:w grandach 242 to cięzko trafić , ja miałem 249 i że miał już dosyć to kupiłem 242 a żeby znaleść 242 z ZJ-ta a graniczyło to z cudem :( więc zakupiłem od XJ-ta , oczywiście niepasije ilość zębów na wałku zdawczym . W tym przypadku trzeba zrobić cośtakiego :

http://kevinsoffroad.com/techarticles/S ... _swap.html

i teraz lata jak ta lala :)21

Mario78, to je dobre!!! :)21 dzięki!
'Jest dobrze , ale nie beznadziejnie!'

Marcinz21
 
 
Posty: 127
Rejestracja: czw cze 19, 2008 9:43 pm
Lokalizacja: Płock

Re: Wybór reduktora

Post autor: Marcinz21 » pn mar 21, 2011 11:51 pm

jakby co jestem średnio 3 razy w tygodniu we Włocławku też Ci moge wytłumaczyć
W swoim Zj mam 242 właśnie bo wisco padło. A 242 z 91 r u mnie jest i jak na razie chodzi :)21
był Muscel , Uaz
jest jeszcze ZJ 4,0 i MATIZ 5,2

Perulama
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 10:29 pm
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Re: Wybór reduktora

Post autor: Perulama » wt mar 22, 2011 6:11 pm

Marcinz21 pisze:jakby co jestem średnio 3 razy w tygodniu we Włocławku też Ci moge wytłumaczyć
W swoim Zj mam 242 właśnie bo wisco padło. A 242 z 91 r u mnie jest i jak na razie chodzi :)21
Chętnie skorzystam z ewentualnego spotkania , zawsze to jakieś nowe wiadomości od użytkownika szafki 4.0 :)21
Najlepiej gdybyś na PW podał swój nr telefonu, bo mój jest w tym temacie na stronce.
'Jest dobrze , ale nie beznadziejnie!'

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość