Chciałbym założyć blokadę na przedni most YJ, czy ktoś wie jaką jest najlepiej zastosować (poza ARB ze względu na koszt). A może wystarczy tylko tył
Za informacje z góry dziękuję
blakada przód YJ
Moderator: Mroczny
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Re: blakada przód YJ
z przodu jednak najsluszniejszy byłby jakis ARB ze wzgledu na mozliwośc 100% wpiecia i wypiecia blokady. Z tyłu mozesz sobie wrzucic jakiegos automata, jednak z przodu jeśli jeździsz też po czarnym to nie mysle ze to dobry pomysł, chociaz w ujeciu teoretycznym nie przeszkadzałoby to chyba w niczym dopoki nie zapiałbys napedów



Re: blakada przód YJ
Jaki most z disconektem czy bezrembus5 pisze:Chciałbym założyć blokadę na przedni most YJ, czy ktoś wie jaką jest najlepiej zastosować (poza ARB ze względu na koszt). A może wystarczy tylko tył
Za informacje z góry dziękuję

Jak masz z disconetkem to możesz LR czy Spartana założyć jest tańsza od ARB a disconekt i tak Ci przód rozpina
Jeżeli chodzi o trakcję to przód dużo poprawia w swoim mam Aussie z tyłu i na początku niewiele dawał jak założyłem Spartana do przodu to zdecydowanie się poprawiła trakcja w terenie.
Ja mam w ZJ Spartana z przodu i jeżdzę po czarnym nie ma problemu choć trzeba się przyzwyczaić

był Muscel , Uaz
jest jeszcze ZJ 4,0 i MATIZ 5,2
jest jeszcze ZJ 4,0 i MATIZ 5,2
Re: blakada przód YJ
Odgrzewając temat - rozmawiamy o Wranglerze czy to będzie YJ czy TJ - korzystnej jest zakładać blokadę na przód. Przód jest b. ciężki i dlatego taki układ ma sens.
Na przód można spokojnie założyć jakiś automat. / np. aussie locker - wchodzący w otwarty istniejący kosz / Automat ma to do siebie ze zapina się razem z włączeniem napędu. Bez dołączonego przodu blokada jest niewyczuwalna - po za delikatnym trykaniem - /tak ma być/. Z racji że Wranglery nie mają międzyosiowego mechanizmu różnicowego, odpada używanie napędu 4PT na czarnym. Do dyskusji pozostaje oczywiście używanie go w zimie.
W każdym terenie natomiast po zapięciu przodu mamy zapięta zawsze blokadę automatyczną. Tu trzeba się nauczyć jej stosowania z uwagi na różne zachowanie się auta podczas dodawania gazu, jazdy bez gazu i jazdy ze stałym gazem. Przede wszystkim w terenie nie śmigamy za szybko i da się spokojnie tę blokadę wyczuć. Na śliskim auto nie chce skręcać - woli jechać na wprost. Ale napędu przedniego używa się zwykle w zimie jak są problemy z dużym śniegiem i też nie przy zawrotnych prędkościach, więc nie powinno być problemu z wyczuciem blokady.
pozdr.
cecede
Na przód można spokojnie założyć jakiś automat. / np. aussie locker - wchodzący w otwarty istniejący kosz / Automat ma to do siebie ze zapina się razem z włączeniem napędu. Bez dołączonego przodu blokada jest niewyczuwalna - po za delikatnym trykaniem - /tak ma być/. Z racji że Wranglery nie mają międzyosiowego mechanizmu różnicowego, odpada używanie napędu 4PT na czarnym. Do dyskusji pozostaje oczywiście używanie go w zimie.
W każdym terenie natomiast po zapięciu przodu mamy zapięta zawsze blokadę automatyczną. Tu trzeba się nauczyć jej stosowania z uwagi na różne zachowanie się auta podczas dodawania gazu, jazdy bez gazu i jazdy ze stałym gazem. Przede wszystkim w terenie nie śmigamy za szybko i da się spokojnie tę blokadę wyczuć. Na śliskim auto nie chce skręcać - woli jechać na wprost. Ale napędu przedniego używa się zwykle w zimie jak są problemy z dużym śniegiem i też nie przy zawrotnych prędkościach, więc nie powinno być problemu z wyczuciem blokady.
pozdr.
cecede
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości