overdrive?

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
AndrzejM
 
 
Posty: 295
Rejestracja: wt lip 19, 2005 8:07 pm
Lokalizacja: Kielce, Wolica

Post autor: AndrzejM » czw wrz 01, 2005 7:23 am

PKi pisze:
Radek666 pisze:
AndrzejM pisze:Chyba sobie zbuduję własny kontroler do AW4 ;-) Wtedy bedę wiedział wszystko co jak i kiedy.. :D :D :D
Niejeden tak juz mowil wliczajac i mnie.... ;-)
Jeden zbudował :lol:
Who?? Chętnie poznam magika ;-)
XJ LTD 4.0 '90

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » czw wrz 01, 2005 12:39 pm

Jerry JEEP pisze: Czemu bzdura ?? Przecież wrzucam "1" i jedzie na jedynce !! dochodzi do 5500 obrotów i wrzuca drugi bieg. Gdy puszczam gaz spadają obroty i przy 3000obr znowu wrzuca jedynkę. Przez cały czas jest stale zapięte sprzęgło - przyśpiesza bez poślizgu !! .
:o Jakie sprzęgło ? :o :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » czw wrz 01, 2005 1:00 pm

AndrzejM pisze:
PKi pisze:
Radek666 pisze: Niejeden tak juz mowil wliczajac i mnie.... ;-)
Jeden zbudowa³ :lol:
Who?? Chêtnie poznam magika ;-)
No tak ale manualny sterownik bez kontroli blokady konwertera...
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » czw wrz 01, 2005 1:02 pm

Kosa pisze:hmm a nie jest po prostu tak ¿e te skrzynie w konwerterze maj± tzw. lock-up? Je¿eli chodzi o TH700R4 ( wynalazek GM) to ona jest 4-biegowa plus posiada lock-up który ludzie bardzo czêsto myl± z 5tym biegiem... ??
Dokladnie tak jest. I jak wspomnial PKi nowsze wersje TCU blokuja tez konwerter na wszystkich biegach oprocz 1ki
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw wrz 01, 2005 1:05 pm

Radek666 pisze:
AndrzejM pisze:Chyba sobie zbuduję własny kontroler do AW4 ;-) Wtedy bedę wiedział wszystko co jak i kiedy.. :D :D :D
Niejeden tak juz mowil wliczajac i mnie.... ;-)
A jeden juz zbudowal i dziala :)21
Nawet w rajdowce byl testowany :)21

A konstruktor skromiutki oj skromniutki :)21

Nawet wyswietlacz LED jest w komplecie i zdalne bezprzewodowe sterowanie na kierownicy :)21
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » czw wrz 01, 2005 1:43 pm

misman pisze:
Jerry JEEP pisze: Czemu bzdura ?? Przecież wrzucam "1" i jedzie na jedynce !! dochodzi do 5500 obrotów i wrzuca drugi bieg. Gdy puszczam gaz spadają obroty i przy 3000obr znowu wrzuca jedynkę. Przez cały czas jest stale zapięte sprzęgło - przyśpiesza bez poślizgu !! .
:o Jakie sprzęgło ? :o :)21
Sprzęgło hydrokinetyczne oczywiście. W automacie.

Ad. Jerry JEEP - chyba wrzuca tobie wurzszy bieg a nie niższy...
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » czw wrz 01, 2005 9:14 pm

Discotheque pisze: Nawet wyswietlacz LED jest w komplecie i zdalne bezprzewodowe sterowanie na kierownicy :)21
Co tam wiecej pisać. Leszcz przygotował się na małą serie, płytki drukowane już są gotowe (fizycznie) tylko polutować do kupy, posprawdzać i cool. Tylko chyba ten gość czasu nie ma teraz na to, ale dziś odpalił silnik czterowlitrówki :)2

Kocham ten rumot normalnie :)21
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
AndrzejM
 
 
Posty: 295
Rejestracja: wt lip 19, 2005 8:07 pm
Lokalizacja: Kielce, Wolica

Post autor: AndrzejM » pt wrz 02, 2005 8:19 am

Kurna ja to chcę... !! Na jakie konto przelać i ile szelestów?? ;-)
XJ LTD 4.0 '90

Awatar użytkownika
AndrzejM
 
 
Posty: 295
Rejestracja: wt lip 19, 2005 8:07 pm
Lokalizacja: Kielce, Wolica

Post autor: AndrzejM » pt wrz 02, 2005 8:26 am

A tak informacyjnie się zapytam.. Czy nowsze TCU z kontrolą blokady konwertera przypasuje do starszego rzepa?
XJ LTD 4.0 '90

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pt wrz 02, 2005 2:18 pm

AndrzejM pisze:Kurna ja to chcę... !! Na jakie konto przelać i ile szelestów?? ;-)
Masz jakąś granice ile możesz max wydać na ten cel ? spytam tego gościa co zrobił płytki ile chce za to :)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pt wrz 02, 2005 2:22 pm

AndrzejM pisze:A tak informacyjnie siê zapytam.. Czy nowsze TCU z kontrol± blokady konwertera przypasuje do starszego rzepa?
Na 100% nie wiem - ale podejrzewam ze tak. Trzeba by tylko sprawdzicz czy byly jakies zmiany konstrukcyjne w konwerterze czy nie....
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt wrz 02, 2005 2:32 pm

PKi pisze: Masz jakąś granice ile możesz max wydać na ten cel ? spytam tego gościa co zrobił płytki ile chce za to :)
:)2

-ile to kosztuje ??
-a ile chcesz wydać ??
- *** zł
- o właśnie tyle !!

:)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pt wrz 02, 2005 4:19 pm

- ***zł
- ile ? oszlałaś ? to kosztuje przynajmniej 3 razy tyle !!
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pt wrz 02, 2005 4:21 pm

Sory, ale znowu zbieram kase na częsci. Po zrobieniu silnika wyjechałem z garażu, bez reduktora na polnej drodze depnołem w podłoge i odpadł tylny wał :cry:

Pikuś - ale końcówka reduktora też się zgieła :cry: :cry:

Tak więc jak ktoś tam szuka wibracji w swoim syfie to niech zerknie czy wał wychodząc z reduktora nie bije :)2
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
AndrzejM
 
 
Posty: 295
Rejestracja: wt lip 19, 2005 8:07 pm
Lokalizacja: Kielce, Wolica

Post autor: AndrzejM » pt wrz 02, 2005 6:30 pm

PKi pisze:
AndrzejM pisze:Kurna ja to chcę... !! Na jakie konto przelać i ile szelestów?? ;-)
Masz jakąś granice ile możesz max wydać na ten cel ? spytam tego gościa co zrobił płytki ile chce za to :)
Moja granica obecnie jest bardzo niska.. Ale możemy negocjować ;-) Jak się czegoś dowiedz to podeślij mi szczegóły...
XJ LTD 4.0 '90

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość