Problem z reduktorem 242

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » ndz lis 20, 2005 3:04 pm

A tak przy okazji moze mi ktos powiedziec ile zebow maja przewaznie manualne skrzynie biegow na walku wyjsciowym do reduktora?
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » ndz lis 20, 2005 3:59 pm

XJeep pisze:
danielpoz pisze:ale ty ze wszystkim lecisz do mechanika to o jakiej robocie piszesz? :wink:

taaaa....pedze lece...!! :)21

fakt... nie tykam sie reduktora i skrzyni !! :roll:

w reduktorku lancuszek a w skrzyni konwenter mialem do wymiany !!

reszta to moja radosna tworczosc garazowa...!!
:lol:
a klemy???? :wink:

ale kasztanimy hahaha
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz lis 20, 2005 4:42 pm

solt pisze: No i przod sie nie odlacza przy 4FT. Stawiam na ten hydro-swiro-zyro-dynamiczny patent z blokada miedzyosiowa, czyli jakby nei patrzec reduktor [cenzura] :)16 :)16 :)16
Tez tak mam,że jak wrzucę 4PT i pózniej chce przejść na 4FT-to nie rozłacza :roll:
No to teraz trochę cofam przy tym przejściu i działa.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » pn lis 21, 2005 7:57 pm

przepraszam a jak mam sprawdzic jaki reduktor jest w moimxj :-? ??
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » pn lis 21, 2005 8:00 pm

Wejdx pod auto znajdz reduktor i zobacz co ma napisane na metce :)21

A na powaznie, to jak masz 4FT to masz 242 w przeciwnym razie 231
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

Awatar użytkownika
bartman
 
 
Posty: 135
Rejestracja: pn lut 09, 2004 12:47 am
Lokalizacja: Wawa/Kielce

Post autor: bartman » pn lis 21, 2005 8:09 pm

solt pisze:Wejdx pod auto znajdz reduktor i zobacz co ma napisane na metce :)21

A na powaznie, to jak masz 4FT to masz 242 w przeciwnym razie 231
ewnetualnie, jak masz kolorowe napisy przy wajsze od reduktora, to 242... jesli czarno-biale to 231 :D
pozdrawiam
bartman, XJ '91, no prawie '92
Only at ...
Jeep.Org.PL

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » wt lis 22, 2005 11:42 am

bartman pisze:
solt pisze:Wejdx pod auto znajdz reduktor i zobacz co ma napisane na metce :)21

A na powaznie, to jak masz 4FT to masz 242 w przeciwnym razie 231
ewnetualnie, jak masz kolorowe napisy przy wajsze od reduktora, to 242... jesli czarno-biale to 231 :D
no piknie :wink: sa kolorowe :)2
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Awatar użytkownika
Mechatronik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:19 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Mechatronik » wt lis 22, 2005 9:52 pm

Witam..
Skrzynka rozdzielcza w syfie to bydle bardzo uparte i choć u mnie ona nie próżnuje to ostatnia jęździłem przez 15 minut do tyłu i przodu jak świr :lol: by ją rozłączyć. Prawdopodobna przyczyna dwa rodzaje butów , jutro zmieniam tył też na M+S
Fregata pod pełnymi żaglami i Jeep na szlaku - TO JEST TO....Cherokee Limited 4.0 LPG \ 1990

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr lis 23, 2005 8:55 am

Mechatronik pisze:Witam..
Skrzynka rozdzielcza w syfie to bydle bardzo uparte i choæ u mnie ona nie pró¿nuje to ostatnia jê¼dzi³em przez 15 minut do ty³u i przodu jak ¶wir :lol: by j± roz³±czyæ. Prawdopodobna przyczyna dwa rodzaje butów , jutro zmieniam ty³ te¿ na M+S
No to nie ma sie co dziwic !!!!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » ndz gru 04, 2005 9:05 pm

No to odgrzewka teamata. Dzis poleglem na malej zafajdanej gorce piachu :(

Swiadkowie naoczni zapytywali czemuz to atakowalem owa gorke 2wd !! Na 100% objaw jest taki: Z malym obciazeniem jest ok. Czyli po plaskim, na malej predkosci wszytskei tryby dzialaja, ale wystarczy jakies obciazenie, np. zakret na sniegu i tryby PT przestaja dzialac, czyli odpina sie przod.

FT dziala niezaleznie od warukow. Nawet w ramach eksperymentu, jak sie juz zakopalem w tej gorce zaczalem przelaczac napedy i tak:

4PT: najpierw lekko przod zalapal, a jak depalem to przestal
4FT: non stop 4 kolka sie kreca
4LO: podobnie jak 4PT, z tym ze z reduktora terkotalo.

Znacie moze jakis sajcik, gdzie bylby narysowany reduktor 242 wewnatrz? Nie moge skuma jak to dziala i gdzei tam siedzi ten miedzyosiowy dyfer, bo jak nic on tu jest problemem
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz gru 04, 2005 9:10 pm

solt pisze:(...)
Znacie moze jakis sajcik, gdzie bylby narysowany reduktor 242 wewnatrz? Nie moge skuma jak to dziala i gdzei tam siedzi ten miedzyosiowy dyfer, bo jak nic on tu jest problemem
tej... to rozkrecales go czy nie...?? bo juz nie kumkumam !! :wink:

moge ci pokazac NP 231 w czesciach !! ale nie wiem czy jakies czesci planeterki beda posowac do 242'ki !!??

moze walek sie zweryfikowal a nie planetarka... stawiam na to !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » ndz gru 04, 2005 9:13 pm

Rozkrecalem, ale nie wiele skumalem, bo oczywiscie bez obcizenia, dzialalo. A skoro dzialalo, to nie moglem wysnifowac o co biega :(
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz gru 04, 2005 9:16 pm

solt pisze:Rozkrecalem, ale nie wiele skumalem, bo oczywiscie bez obcizenia, dzialalo. A skoro dzialalo, to nie moglem wysnifowac o co biega :(
a sprawdzales frezy na walku glownym... ??

jak lancuszek wygladal ??

jak planetarka ?? wszystko chodzilo i zazebialo bez problemu ??

cos musiales przeoczyc... bo to musialo byc widoczne !! nie ma cudów... !!
Ostatnio zmieniony ndz gru 04, 2005 9:20 pm przez XJeep, łącznie zmieniany 1 raz.
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » ndz gru 04, 2005 9:19 pm

Na moje oko niewprawne bylo ok. Brak widzocnzych oznak wyjechanych zebatek i tp. Lancuszek lekki luz, ale taki jak widzialem na zdjeciach moze z 5 mm.

Musze go jeszce raz wydlubac, tym razem w calosci go walne na stol i bede badal. Pod autem t jedak gowniane szukanie problmeu :(
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz gru 04, 2005 9:24 pm

solt pisze:Na moje oko niewprawne bylo ok. Brak widzocnzych oznak wyjechanych zebatek i tp. Lancuszek lekki luz, ale taki jak widzialem na zdjeciach moze z 5 mm.

Musze go jeszce raz wydlubac, tym razem w calosci go walne na stol i bede badal. Pod autem t jedak gowniane szukanie problmeu :(
wymontuj gnoja i zawies do marasa... !! dobrze ci radze !! szkada twojego czasu !!

te klamoty to budowe cepa maja !! ale i tak fachowiec musi na to spojrzec ...!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » ndz gru 04, 2005 9:27 pm

Ja to mam we krwi.. wszytskei zegarki rozmontowywyalem..to jest ordzaj manii natrectw...jak nie rozmonte jakiegos mechanizmu to zly jestem :)20
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości