Problem z reduktorem 242
Moderator: Mroczny
a klemy????XJeep pisze:danielpoz pisze:ale ty ze wszystkim lecisz do mechanika to o jakiej robocie piszesz?
taaaa....pedze lece...![]()
![]()
fakt... nie tykam sie reduktora i skrzyni![]()
![]()
w reduktorku lancuszek a w skrzyni konwenter mialem do wymiany
reszta to moja radosna tworczosc garazowa...![]()

ale kasztanimy hahaha
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"
guma AT 32" a w gore ponad 2"

Tez tak mam,że jak wrzucę 4PT i pózniej chce przejść na 4FT-to nie rozłaczasolt pisze: No i przod sie nie odlacza przy 4FT. Stawiam na ten hydro-swiro-zyro-dynamiczny patent z blokada miedzyosiowa, czyli jakby nei patrzec reduktor [cenzura]![]()
![]()

No to teraz trochę cofam przy tym przejściu i działa.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
no pikniebartman pisze:ewnetualnie, jak masz kolorowe napisy przy wajsze od reduktora, to 242... jesli czarno-biale to 231solt pisze:Wejdx pod auto znajdz reduktor i zobacz co ma napisane na metce
A na powaznie, to jak masz 4FT to masz 242 w przeciwnym razie 231


>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
- Mechatronik
- jestem tu nowy...
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:19 pm
- Lokalizacja: Kraków
Witam..
Skrzynka rozdzielcza w syfie to bydle bardzo uparte i choć u mnie ona nie próżnuje to ostatnia jęździłem przez 15 minut do tyłu i przodu jak świr
by ją rozłączyć. Prawdopodobna przyczyna dwa rodzaje butów , jutro zmieniam tył też na M+S
Skrzynka rozdzielcza w syfie to bydle bardzo uparte i choć u mnie ona nie próżnuje to ostatnia jęździłem przez 15 minut do tyłu i przodu jak świr

Fregata pod pełnymi żaglami i Jeep na szlaku - TO JEST TO....Cherokee Limited 4.0 LPG \ 1990
No to nie ma sie co dziwicMechatronik pisze:Witam..
Skrzynka rozdzielcza w syfie to bydle bardzo uparte i choæ u mnie ona nie pró¿nuje to ostatnia jê¼dzi³em przez 15 minut do ty³u i przodu jak ¶wirby j± roz³±czyæ. Prawdopodobna przyczyna dwa rodzaje butów , jutro zmieniam ty³ te¿ na M+S

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

No to odgrzewka teamata. Dzis poleglem na malej zafajdanej gorce piachu 
Swiadkowie naoczni zapytywali czemuz to atakowalem owa gorke 2wd
Na 100% objaw jest taki: Z malym obciazeniem jest ok. Czyli po plaskim, na malej predkosci wszytskei tryby dzialaja, ale wystarczy jakies obciazenie, np. zakret na sniegu i tryby PT przestaja dzialac, czyli odpina sie przod.
FT dziala niezaleznie od warukow. Nawet w ramach eksperymentu, jak sie juz zakopalem w tej gorce zaczalem przelaczac napedy i tak:
4PT: najpierw lekko przod zalapal, a jak depalem to przestal
4FT: non stop 4 kolka sie kreca
4LO: podobnie jak 4PT, z tym ze z reduktora terkotalo.
Znacie moze jakis sajcik, gdzie bylby narysowany reduktor 242 wewnatrz? Nie moge skuma jak to dziala i gdzei tam siedzi ten miedzyosiowy dyfer, bo jak nic on tu jest problemem

Swiadkowie naoczni zapytywali czemuz to atakowalem owa gorke 2wd

FT dziala niezaleznie od warukow. Nawet w ramach eksperymentu, jak sie juz zakopalem w tej gorce zaczalem przelaczac napedy i tak:
4PT: najpierw lekko przod zalapal, a jak depalem to przestal
4FT: non stop 4 kolka sie kreca
4LO: podobnie jak 4PT, z tym ze z reduktora terkotalo.
Znacie moze jakis sajcik, gdzie bylby narysowany reduktor 242 wewnatrz? Nie moge skuma jak to dziala i gdzei tam siedzi ten miedzyosiowy dyfer, bo jak nic on tu jest problemem
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie 

tej... to rozkrecales go czy nie...solt pisze:(...)
Znacie moze jakis sajcik, gdzie bylby narysowany reduktor 242 wewnatrz? Nie moge skuma jak to dziala i gdzei tam siedzi ten miedzyosiowy dyfer, bo jak nic on tu jest problemem



moge ci pokazac NP 231 w czesciach


moze walek sie zweryfikowal a nie planetarka... stawiam na to

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
a sprawdzales frezy na walku glownym...solt pisze:Rozkrecalem, ale nie wiele skumalem, bo oczywiscie bez obcizenia, dzialalo. A skoro dzialalo, to nie moglem wysnifowac o co biega

jak lancuszek wygladal

jak planetarka


cos musiales przeoczyc... bo to musialo byc widoczne


Ostatnio zmieniony ndz gru 04, 2005 9:20 pm przez XJeep, łącznie zmieniany 1 raz.
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Na moje oko niewprawne bylo ok. Brak widzocnzych oznak wyjechanych zebatek i tp. Lancuszek lekki luz, ale taki jak widzialem na zdjeciach moze z 5 mm.
Musze go jeszce raz wydlubac, tym razem w calosci go walne na stol i bede badal. Pod autem t jedak gowniane szukanie problmeu
Musze go jeszce raz wydlubac, tym razem w calosci go walne na stol i bede badal. Pod autem t jedak gowniane szukanie problmeu

Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie 

wymontuj gnoja i zawies do marasa...solt pisze:Na moje oko niewprawne bylo ok. Brak widzocnzych oznak wyjechanych zebatek i tp. Lancuszek lekki luz, ale taki jak widzialem na zdjeciach moze z 5 mm.
Musze go jeszce raz wydlubac, tym razem w calosci go walne na stol i bede badal. Pod autem t jedak gowniane szukanie problmeu



te klamoty to budowe cepa maja


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości