Prośba o opinie
Moderator: Mroczny
Prośba o opinie
cześc.
jestem nowicjuszem. Mam zamiar kupić jeepa -do jazdy w terenie owszem (zaczynam dopiero łapać bakcyla) ale również po szosie jako drugie autko.
Nie chcjałbym was zamęczać prośbami o opinie ale jezeli możecie kilka słów o tym wozie http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79295250 (generalnie czy byłby dobrym punktem wyjściowym czy raczej dac sobie znim spokój)
jestem nowicjuszem. Mam zamiar kupić jeepa -do jazdy w terenie owszem (zaczynam dopiero łapać bakcyla) ale również po szosie jako drugie autko.
Nie chcjałbym was zamęczać prośbami o opinie ale jezeli możecie kilka słów o tym wozie http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79295250 (generalnie czy byłby dobrym punktem wyjściowym czy raczej dac sobie znim spokój)
Ostatnio zmieniony pn sty 09, 2006 9:15 am przez witos, łącznie zmieniany 2 razy.
Uważałbym, bo sprzedawca mocno ściemnia w opisie- przykłady wykryte "na szybko:
a) napęd na 4 kola "The Quadra-Drive System".4WD (totalny absurd, bo skrzynia to selectrac, niedostępny z vari-lokami, do tego nie były one dostępne w laredo a także nie z silnikiem 4.0)
b) Silnik 4.0L V6 195KM (każdy kretyn który zajrzy pod maskę widzi, że to R6)
Cena jest spoko, ale jak mówiłem przeraża mnie taki opis, bo świadczy o tym, że sprzedający w ogóle nie zna się na tym aucie i stara się je nieuczciwie zachwalić. Trzaby obejrzeć.
Co zaś się tyczy samego WJ-ta jako takiego- jestem super zadowolony, fura jest ekstra do jazdy w ciężkich warunkach drogowych i lekkim terenie (na mocny po prostu szkoda takiego auta) acz dziś już wiem, że kupiłbym 4.7+Quadra drive...
a) napęd na 4 kola "The Quadra-Drive System".4WD (totalny absurd, bo skrzynia to selectrac, niedostępny z vari-lokami, do tego nie były one dostępne w laredo a także nie z silnikiem 4.0)
b) Silnik 4.0L V6 195KM (każdy kretyn który zajrzy pod maskę widzi, że to R6)
Cena jest spoko, ale jak mówiłem przeraża mnie taki opis, bo świadczy o tym, że sprzedający w ogóle nie zna się na tym aucie i stara się je nieuczciwie zachwalić. Trzaby obejrzeć.
Co zaś się tyczy samego WJ-ta jako takiego- jestem super zadowolony, fura jest ekstra do jazdy w ciężkich warunkach drogowych i lekkim terenie (na mocny po prostu szkoda takiego auta) acz dziś już wiem, że kupiłbym 4.7+Quadra drive...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
wielkie dzieki Mendelmax
Jestem po ogledzinach auta i zgadzam sie z tobą że sprzedawca nie należy do fachowców (młody chłopaczek sprowadził autko z USA do sprzedania).
Auto było bite w tył ( tylna klapa i prawe tylne światłon wymienione, tylny zderzak orginalny) innych zastrzeżeń nie mam . Po twojej opini myśle że wezme go na serwis do pełnej diagnostyki (geometria itd) i bym się zdecydował - co ty na to.
Jestem po ogledzinach auta i zgadzam sie z tobą że sprzedawca nie należy do fachowców (młody chłopaczek sprowadził autko z USA do sprzedania).
Auto było bite w tył ( tylna klapa i prawe tylne światłon wymienione, tylny zderzak orginalny) innych zastrzeżeń nie mam . Po twojej opini myśle że wezme go na serwis do pełnej diagnostyki (geometria itd) i bym się zdecydował - co ty na to.
jak tylko w tył to nie najgorzej, ale zdecydowanie jak chcesz kupić to pełna diagnostyka w serwisie, bo a nuż się okaże, że ma jakieś inne wady.
Natomiast powiem ci tak- do jazdy po drogach 4.0 jest fajny, dziś jak mu dałem buta ze startu to aż się zdziwilem, bo miałem wrażenie jakby mnie miało wycisnąć na tylną kanapę przez fotel (
), ale jednak polecałbym bardziej poszukać tego 4.7 (jeśli twój budżet pozwala) i to z quadra-drive, ale serio a nie, że ci sprzedawca tak napisze
Mocniejsze tylne osie, blokada 4 kół, żyć nie umierać. No i z tym silnikiem to już chyba w ogóle jest niesamowicie na drodze. Za 4.0 przemawia jedynie cena, jego prostota i niskoobrotowość, dające totalną bezawaryjność (dziś po raz pierwszy osiągnąłem 5tys rpm
)
Zastanów się spokojnie i jak coś to pytaj śmiało, w ciągu paru miesięcy posiadania jeepa dzięki temu forum i instrukcji serwisowej już poznalem sporo jasnych i ciemnych stron tych aut
Natomiast powiem ci tak- do jazdy po drogach 4.0 jest fajny, dziś jak mu dałem buta ze startu to aż się zdziwilem, bo miałem wrażenie jakby mnie miało wycisnąć na tylną kanapę przez fotel (



Zastanów się spokojnie i jak coś to pytaj śmiało, w ciągu paru miesięcy posiadania jeepa dzięki temu forum i instrukcji serwisowej już poznalem sporo jasnych i ciemnych stron tych aut

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Acha, i jeszcze jedno- zastanów się, czy aby napewno wolisz skrzynię selec-trac od quadra-trac'a. To już kwestia osobistych preferencji i zastosowań. Ja osobiście wybrałem sobie quadra-trac'a, bo bardziej wpasował w potrzeby. Jak nie wiesz co i jak, to napisz dokładnie jakie tereny planujesz, jakie drogi itd, a powyjaśniamy 

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Tak i nie. Z drugiej strony 4.7 ma lepszą skrzynie o wyższym Overdrivie, czyli w trasie będzie zapewne palił mniej. Poza tym więcej biegów to też lepsza ekonomika. Należy też dodać, że 4.7 jest minimalnie lżejszy od 4.0, co też nie pozostaje bez znaczenia. Nie pali więc wcale tak wiele więcej, a możliwości nieporównywalnie większe.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość