Stabilizator

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Stabilizator

Post autor: pan.boczek » pn lut 06, 2006 2:03 pm

mam nadzieje, ze ktorys z Kolegow zdobedzie sie na wysilek, zeby mnie - laika - uswiadomic (bo nurtuje mnie to od jakiegos czasu) jaka jest korzysc z odlaczania stabilizatora przy jezdzie w terenie. mam kilka swoich "hipotez" ale wolalbym poznac fakty. dzieki!
LRD3

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » pn lut 06, 2006 2:14 pm

Powoduje zwiększenie wykrzyżu zawieszenia tylko i wyłącznie . W efekcie trudnie jest się zagrzebać a i budą mniej kiwa na boki bo koła są w stanie większe nierówności "wybrać" .

:D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
pan.boczek
 
 
Posty: 222
Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
Lokalizacja: Warszawa/Haga

Post autor: pan.boczek » pn lut 06, 2006 2:22 pm

Dzieki Stiopa! chyba nie jest ze mna tak zle,
bo jedna z moich hipotez sie potwierdzila :wink:
LRD3

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » pn lut 06, 2006 2:28 pm

Co do tego kiwania budą to miałem na myśli oczywiście jazdę w terenie .
No bo na asfalcie , w zakrętach , buda wychyla się na boki bardziej niż z zapiętym drążkiem . Radą na to są twardsze amorki .

:D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn lut 06, 2006 2:33 pm

Stiopa pisze: Radą na to są twardsze amorki .

:D
i awiomarin... !! :)21
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
jeep_user
 
 
Posty: 223
Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
Lokalizacja: PACZKOWO

Post autor: jeep_user » pn lut 06, 2006 2:35 pm

cóż za smakowity avatar :)2 Domyślam się, że zdjęcie robione w polskim sklepie mięsnym :lol:
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » pn lut 06, 2006 2:43 pm

XJeep pisze:
Stiopa pisze: Radą na to są twardsze amorki .

:D
i awiomarin... !! :)21
:)21 :)21


I mocne nerwy .

Chociaż muszę Ci Michał powiedzieć , że jakieś dwa miesiące temu urwał mi się łącznik ( a właściwie nie łącznik tylko ta śruba dolna na którą jest łącznik ubrany ) i do dzisiaj jeżdżę bez . Amortyzatory dokręciłem na regulacji , żeby były twardsze i na asfalcie jest bardzo o.k.
Nie wiem tylko co będzie jak śmietnik będzie mocno załadowany ?

:D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
jeep_user
 
 
Posty: 223
Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
Lokalizacja: PACZKOWO

Post autor: jeep_user » pn lut 06, 2006 2:48 pm

Stiopa pisze: Nie wiem tylko co będzie jak śmietnik będzie mocno załadowany ?

:D
AVIOMARIN x 2 :)21
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » pn lut 06, 2006 5:14 pm

[quote="jeep_user"][quote="Stiopa"]
Nie wiem tylko co będzie jak śmietnik będzie mocno załadowany ?

:D[/quote]
AVIOMARIN x 2 :)21[/quote]

Eee, czemu? Moje odczucia sa takie, ze im bardziej zaladowany, tym stabilniejszy! ( oczywiscie na czarnym)A u was?
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » pn lut 06, 2006 5:40 pm

intruz pisze:
jeep_user pisze:
Stiopa pisze: Nie wiem tylko co będzie jak śmietnik będzie mocno załadowany ?

:D
AVIOMARIN x 2 :)21
Eee, czemu? Moje odczucia sa takie, ze im bardziej zaladowany, tym stabilniejszy! ( oczywiscie na czarnym)A u was?
No zgadza się , ale jak nie ma drążka to budę będzie w łukach dużo bardziej gięło jak będzie załadowana . Tak mi się przynajmniej wydaje .
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » pn lut 06, 2006 7:04 pm

Eee, czemu? Moje odczucia sa takie, ze im bardziej zaladowany, tym stabilniejszy! ( oczywiscie na czarnym)A u was?
Stabilnosc to nie wiem, ale na garbach tyl mniej skacze, jest bardziej zwarty jak mam zaloge na tylnej kanapie.
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
michals
 
 
Posty: 233
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: michals » pn lut 13, 2006 9:33 pm

eeee tam jezdze juz z miesiac bez stabilizatora, wczesniej tez z miesiac jezdzilem i jeszcze boka nie zaliczylem :D
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"

Only at ...
Jeep.Org.PL

Awatar użytkownika
moomoojeep
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 6:46 pm
Lokalizacja: New Jersey, USA blisko NYC
Kontaktowanie:

Post autor: moomoojeep » pn lut 13, 2006 10:02 pm

Ja jezdzile z liftem 4,5" bez stabilizatora pewnie z rok albo wiecej i zakrety bralem z piskiem opon :)21 . Jak mocowanie na moscie peklo to akurat sie scigalismy w kilka Jeepow po piachu. Wydawalo mi sie ze jakos tak bardziej kiwa na boki (w dodatku z tylu zaladowany po dach bylem), ale nie wymieklem :lol: i cisnalem pedal gazu do konca.

Tak naprawde to ja wcale taki twardy nie jestem :lol: bo liftowane sprezyny sa zwykle twardsze od fabrycznych i mniej na nich buja bez stabilizatora przechylow. Jak oposcilem Jeepa z ze sprezyn 4,5" na fabryczne plus 2,5" podkladka z przodu to dopiero zwolnilem na zakretach, bo XJ zaczal sie niebezpiecznie wychylac.
Voytek
W teren: 79 Jeep CJ-7: 4.5", 33"SS
Na codzien: 99 Cool 4x4 Cherokee XJ: 2.5"
www.run4x4fun.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość