...a takie felgi?
Moderator: Mroczny
-
-
- Posty: 104
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 1:53 pm
- Lokalizacja: Korbielów
-
-
- Posty: 104
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 1:53 pm
- Lokalizacja: Korbielów
Ten lifcik to już troszkę za mną chodzi.Słucham opinii i jakoś nie mogę wniosków wyciągnąć.Wymienić amorki i sprężynki,czy dać te cudne gumowe lub metalowe podkładki.Wiem,że i w kasie jest różnica (jaka to już nie wiem),ale czasem warto parę groszy dopłacić,a efekt jest.Te sprężynki to chyba sztywniejsze trza dać,cio?Dajta jakiś mały kosztorys (robota i części):lift 2 cale...wersja ''podkładka'' i wersja ''sprężynka+amorek''.Robiliście takie coś pewnie to i wiecie.
...to ja poproszę!!
ZJ V8
ZJ V8
Wszyscy mówią, że do 2 cali stykną podkładki, więc bym zaufał. Ja kombinuję nad czym innym- jak się wówczas zmienia zachowanie na drodze. Tak sobie myślę nad tym, czy się nie da zrobić lifciku tak z 1-1.5", bo z tego co wiem, to przy 2" czasem bywają różne drobne problemy, a 1" zakłądając że i tak nie mogę zmienić opon (pisałem wcześniej) to da mi dodatkowe 2.5 cm prześwitu, czyli przyrost o ponad 10%. Chyba warto, a zachowanie na drodze nie powinno ulec większej zmianie... Nie wiem z kolei czy da się zrobić takie niskie podkładki... Niech ktoś się wypowie co o tym myśli?
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
A to oki, bo widziałem na avtogardzie rysunek takich tulei toczonych, w które wchodził taki sobie wypust, i nie mogły być niższe niż 4 cm, a to już prawie 2". Musze się dokładnie przyjrzeć i pokombinować, bo te dodatkowe 2 cm się napewno przydadza 
A czy ktoś może mi powiedzieć jak zmienia się stabilność po lifcie 2"? liczył ktoś o ile zmieniają się kąty wywrotki itd?

A czy ktoś może mi powiedzieć jak zmienia się stabilność po lifcie 2"? liczył ktoś o ile zmieniają się kąty wywrotki itd?
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
-
- Posty: 104
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 1:53 pm
- Lokalizacja: Korbielów
- Nex...
- jestem tu nowy...
- Posty: 85
- Rejestracja: ndz lis 06, 2005 4:33 pm
- Lokalizacja: Poznań-Jelenia Góra
może to mało widoczne, ale jest tu ta stalowa belka, do której przyspawałem
coś na kstałt litery L odwróconej dołem do góry. Niech te L'ki będą sztywne, aby Ci nie drgał strumień światła na nierównociach. Na koniec wycięcie, w górnej połaci zderzaka, otworów dla tych "elek". Montaż zderzaka i gotowe
http://www.jeep.org.pl/forum/album_pic.php?pic_id=494
coś na kstałt litery L odwróconej dołem do góry. Niech te L'ki będą sztywne, aby Ci nie drgał strumień światła na nierównociach. Na koniec wycięcie, w górnej połaci zderzaka, otworów dla tych "elek". Montaż zderzaka i gotowe

Jeep Grand Cherokee Limited ZJ V8; 4,5' RE, BFG MT 31'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość