MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
jarzyna
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 8:12 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: jarzyna » pn kwie 17, 2006 6:51 pm
WRANGLER
-
raf_jeep
-

- Posty: 875
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
- Lokalizacja: rybnik
Post
autor: raf_jeep » pn kwie 17, 2006 7:35 pm
no wygląda ładnie. do tego dobra cena i dobre wyposażenie. no i silnik najlepszy z możliwych. jedna rada tylko: sprawdź go dokładnie ze strony technicznej, bo mógł być mocno katowany w terenie (ktoś po coś to wszystko tam montował i zakładał). Ale uważam, że warty zainteresowania i przejrzenia. Jak okaże się, że nie jest zarżnięty, to go bierz!!
-
jarzyna
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 8:12 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: jarzyna » wt kwie 18, 2006 8:07 pm
dzięki za pomoc może za kilka dni pojadę go obejrzeć
WRANGLER
-
Przemsson
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 7:23 pm
- Lokalizacja: szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemsson » wt kwie 18, 2006 9:49 pm
Kiedyś też kupiłem sobie takie cacko jakiś czas temu przestałem już liczyć ile mnie kosztuje,
Myślę, że specjalnie ten nie latał w terenie a te wszystkie modyfikacje służą bardziej szpanowaniu niż potrzebne są w łofrołdzie,motor fakt jedyny słuszny 4 litry to się czuje. Osobiście jestem zwolennikiem automatów, lecz masz na pewno zamontowaną skrzynie 32 RH nie są dobre, zarżnąłem dwie takie w ciągu roku teraz zamontowałem AW 4 z Cherokeza i skrzynie rozdzielczą 242 i dopiero teraz daje radę. Proponuje pościągać te odciągi raz to psiarnia się czepia,dwa, że powyrywają Ci błotniki przy najmniejszym kontakcie z chaszczami,te lampki robocze na dachu też raczej nie spełniają swojej po pierwsze muszą być do pary za to też się czepiają sam mam pięć to wiem,tyle, że dalekiego zasięgu no i to, co jest to zwykłe robocze oświetlenie. Co do kangura to chyba jakiś produkowany seryjnie do Wrangla nie nadaje się do niczego jest tylko ładny, ścianka tej rury to 1.5 mm wiesz, co będzie jak się spotkasz z drzewem będzie brzydki. Podsumowując Jeep to jedyny oryginał może nie najlepszy w klasie 4X4, ale pocieszaj się tym, że reszta to podróby rodem z Anglii potem Japonii i Niemiec fajny klimatyczny sprzęcior
Pozdrawiam
Wszyscy rodzimy się z potrzebą eksploracji...
Jeep YJ 4l
LR 110 td5
-
solt

- Posty: 481
- Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
- Lokalizacja: wracaja Litwini?
Post
autor: solt » wt kwie 18, 2006 10:23 pm
no i hak na tej wysokosci to porazka..co rowek bedzeisz dupa powloczyl i tylko bloto zagarnial ta belka
Jedz i sprawdz punkty wg FAQ zarowno wrnglerowego jak i XJtowego, bo sa zbiezne. Potem napisz co jest zjechane to sie osadzi

Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie

-
jarzyna
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 8:12 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: jarzyna » śr kwie 19, 2006 6:56 pm
WRANGLER
-
majkel
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: pt maja 14, 2004 10:05 pm
- Lokalizacja: Wwa
Post
autor: majkel » śr kwie 19, 2006 7:28 pm
Obejrzec.
To co zostalo wczesniej napisane.Przedni grill-lekki obciach i do wywalenia moim zdaniem.Tylna belka - jesli chcesz,zeby auto spelnialo funkcje pluga,to jest super

.Odciagi i ramka ze swiatlami - out.
Czyli nalezy oceniac samo auto.W cene mozna wliczyc wyciagarke i opony (jesli sa w naprawde dobrym stanie)
I pojedz z kims kto jest kompletnie niezainteresowany zakupem,a zna sie choc troche na Jeepach,albo na samochodach w ogole.
Wiem co mowie...kupilem sobie tak Xj-ta - obie osoby ogladajace byly zainteresowane

.A ze aut bylo wtedy niewiele, to lekka mina z tego wyszla w sumie,choc ta mina pozwolila uniknac jeszcze wiekszej (jak sie pozniej okazalo) w tej samej cenie

XJ 2,5TD '95 - był
ZG 5,9 '98 - jest
Voyager 2,4 '97 - jest
WJ 4,7HO OVERLAND '02 - jest
-
jarzyna
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 8:12 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: jarzyna » sob kwie 22, 2006 10:11 am
A czy ktoś z was zna kogos w Bydgoszcy kto się zna na YJ????????
WRANGLER
-
jarzyna
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 8:12 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: jarzyna » sob kwie 22, 2006 11:34 am
WRANGLER
-
jarzyna
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 8:12 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: jarzyna » czw maja 04, 2006 1:38 pm
sprawa nie aktualna ktos go kupil w sobote
dzieki za dobre checi
WRANGLER
-
rybka_ewa
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:37 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: rybka_ewa » czw maja 04, 2006 7:32 pm
czy ktos moglby mi wskazac namiar na speca od silnikow dlaWranglera YJ.
od jakiegos czasu "pije" ok. litr oleju na 200 km i niekoniecznie w terenie.
interesuja mnie wszelkie porady na ten temat a warsztat w okolicach w-wy

dzieki
-
PATMA
-

- Posty: 129
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 12:06 pm
- Lokalizacja: Ciechanów
Post
autor: PATMA » czw maja 04, 2006 8:53 pm
Wiem, że juz po ptakach ale tak na przysłość albo to przekładka albo pomyłka bo silniki 4.0 w wranglerach dopiero od 92r. wkładali a do tego momentu były 4,2 na gaźniku: Słabe 134hp (jak na tą poj.) i bardzo bardzo paliwożerne spokojnie 23-28l/100km

więc jeżeli Ja bym szukał wranglera to po 92r z prawdziwym 4.0.
pozdro
Vitara Long 97r. 2.0 V6-sprzedana
clio 04 1,5dCi
Kupię coś

do terenu, mogą być kalosze.
-
PATMA
-

- Posty: 129
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 12:06 pm
- Lokalizacja: Ciechanów
Post
autor: PATMA » czw maja 04, 2006 8:58 pm
Ps. co do speca od silników Ja swojego robie u Dareckiego w Wawie na ul.Poronińska 3 w jeepach sie specjalizuja, są naprawdę dobrzy i w mirę tani, a i większość części mają.
Vitara Long 97r. 2.0 V6-sprzedana
clio 04 1,5dCi
Kupię coś

do terenu, mogą być kalosze.
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » pt maja 05, 2006 7:48 am
ile roboczogodzina u Dareckiego? tak tylko porownuje pod katem lodz-warszawa
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
PATMA
-

- Posty: 129
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 12:06 pm
- Lokalizacja: Ciechanów
Post
autor: PATMA » pt maja 05, 2006 10:51 am
hehe nie wiem ile roboczogodzina ale cały dzień mojego peepa robili generalny przegląd , wymiana wszystkich płynów, świec, paski, krzyżaki, termostat itp. + pare innych pierduł od 9 do 16 pracowali i za robociznę zapłaciłem 300 zł
Vitara Long 97r. 2.0 V6-sprzedana
clio 04 1,5dCi
Kupię coś

do terenu, mogą być kalosze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość